|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nu moet ik zeggen, toen ik je bandje voor het eerst meemaakte, dat ik onmeuig moest gaan schijten Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Hehehe, zorg jij nou maar dat je op bandjes neer kan blijven kijken. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: |
|
quote: goh, ja joh? kijk dan ook hier eens even op neer: Narcisme is een term waar een bepaalde mate van zelfwaardering of zelfliefde mee wordt aangeduid. De grens tussen gezond en ongezond narcisme is vaag. Narcisten kunnen veel persoonlijke charme bezitten. Een laag of sterk wisselend zelfgevoel vormt de kern van hun problemen, veel gedrag is erop gericht om dit niet te hoeven voelen. Daarnaast hebben zij grote moeite om een goede relatie te onderhouden. Relaties worden meestal na korte tijd beëindigd als de partner meer eigen wensen en behoeften kenbaar maakt en eisen gaat stellen. Een narcist reageert vaak woedend op afwijzing en/of kritiek DSM-IV-TR criteria Een diepgaand patroon van grootheidsgevoelens (in fantasie of gedrag), behoefte aan bewondering en gebrek aan empathie, beginnend in vroege volwassenheid en tot uiting komend in diverse situaties zoals blijkt uit vijf (of meer) van de volgende: 1. heeft een opgeblazen gevoel van eigen belangrijkheid (bijvoorbeeld overdrijft eigen prestaties en talenten, verwacht als superieur erkend te worden zonder de erbij horende prestaties) 2. is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkte successen, macht, genialiteit, schoonheid, of ideale liefde 3. gelooft dat hij of zij "heel speciaal" en uniek is alleen begrepen kan worden door, of hoort om te gaan, met andere heel speciale mensen of mensen (of instellingen) een hoge status 4. verlangt buitensporige bewondering 5. heeft een gevoel bijzondere rechten te hebben, dat wil zeggen onredelijke verwachting van een uitzonderlijk welwillende behandeling of een automatisch meegaan met zijn of haar verwachtingen 6. exploiteert anderen, dat wil zeggen maakt misbruik van anderen om zijn of haar eigen doeleinden te bereiken 7. heeft gebrek aan empathie (invoelend vermogen): is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te of zich ermee te vereenzelvigen 8. is vaak afgunstig of meent dat anderen op hem of haar afgunstig zijn 9. is arrogant of toont hooghartig gedrag of houdingen [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 04-08-2008 20:57] |
|
Grappig als ik dit topic teruglees en mijn eigen reacties zie Ontopic: Zal het nieuw album vast wel eens beluisteren, maar ik ben vrijwel niet meer geintresseerd in deze band. |
|
Mod: Mag Herrie's bijdrage naar het TMDC topic. Dit topic gaat over het muzikale falen van Slipknot opgemerkt door kenners. |
|
quote: whahah dan kun je er net zo goed een stukje uit de bijbel neerpleuren. Suck my piss |
|
1 En nu iets voor u, rijken! Weeklaag en jammer om de rampspoed die over u komt. 2 Uw rijkdom is verrot en uw kleding is door de mot aangevreten. 3 Uw goud en zilver is verroest, en die roest zal tegen u getuigen en als een vuur uw lichaam verteren. U hebt uw schatkamers gevuld, hoewel de tijd ten einde loopt. 4 Hoor de klacht van het loon dat u de arbeiders die uw velden maaiden hebt onthouden. Het geroep van de maaiers is tot de Heer van de hemelse machten doorgedrongen. 5 U hebt op aarde in weelde gebaad en losbandig geleefd, u hebt uzelf vetgemest voor de slachttijd. 6 U hebt de rechtvaardige veroordeeld en vermoord, en hij heeft zich niet tegen u verzet. 7 Heb geduld, broeders en zusters, tot de Heer komt. Denk eens aan de boer, die geduldig blijft wachten op de kostbare opbrengst van zijn land, tot de regens van najaar en voorjaar zijn gevallen. 8 Wees net zo geduldig en houd moed, want de Heer zal spoedig komen. 9 Klaag niet over elkaar, broeders en zusters, want daarmee roept u het oordeel over u af. Bedenk dat de rechter voor de deur staat. 10 Neem een voorbeeld aan het geduldige lijden van de profeten die in de naam van de Heer spraken. 11 Degenen die standhielden prijzen we gelukkig! U hebt gehoord hoe standvastig Job was, en u weet welke uitkomst de Heer gaf; de Heer is immers liefdevol en barmhartig. 12 Maar bovenal, broeders en zusters, zweer geen enkele eed, niet bij de hemel, niet bij de aarde, nergens bij. Laat uw ja ja zijn, en uw nee nee, anders zult u ervoor gestraft worden. 13 Als een van u het moeilijk heeft, laat hij bidden; is hij vrolijk, laat hij een loflied zingen. 14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer. 15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden. 16 Beken elkaar uw zonden en bid voor elkaar, dan zult u genezen. Want het gebed van een rechtvaardige is krachtig en mist zijn uitwerking niet. 17 Elia was een mens als wij, en nadat hij vurig had gebeden dat het niet zou regenen, is er drieëneenhalf jaar lang geen regen gevallen op het land. 18 Toen bad hij opnieuw, en de hemel gaf regen, en het land bracht zijn vrucht weer voort. 19 Broeders en zusters, als een van u afdwaalt van de waarheid en een ander laat hem daarheen terugkeren, 20 dan mag hij weten: wie een zondaar van het dwaalspoor terugbrengt, redt hem van de dood en wist tal van zonden uit. |
|
quote:of dat zijn band een keer wat fatsoenlijks uitkakt............. Fuck the world and fuck you |
|
Welke post ging hier nog over Snotlip.. Eeeeeeeeh Slipknot?? Ontopic Dames en überheerschende Tmdc bandleden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
slipknot is ubergaaf. Fuck the world and fuck you |
|
Rationeel gezien zeer goeie muzikanten, maar ik kan t absoluut niet aanhoren (heb t geprobeerd met de cd Iowa) ; het komt me heel gekunsteld over; alsof de muziek fake is [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2008 22:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wordt vast teveel werk, aangezien jouw reactie iets terug in dit topic dan in het carnal leftovers, departure en grindbashers topic moet. daarnaast was mijn reactie niet aan tmdc gericht, maar aan jou persoonlijk. misschien dat ze wel alle off-topic berichten gaan verwijderen? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 06-08-2008 13:38] |
|
quote: hoe bedoel je dat, dat de muziek "fake" is. ik snap niet goed hoe je dat kan horen/beoordelen. als je daar je menig over kan geven, graag.. |
|
quote: volgens mij ben jij in de war met Aarco |
|
Ontopic aub; wil men de discussie over narcisme tussen TMDC en Grindbashers voortzetten dan kan men posts quoten, knippen en plakken in het TMDC of Grindbashers topic en daar de thread weer oppakken. quote: Tsja fake...gevoelskwestie, maar het klinkt me niet alsof 't uit 't hart komt, maar alsof er een muzikale formule wordt toegepast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
menschen, zo gaan we wel snel naar een Slipknot II topic signature |
|
quote:Je bent gewoon een ouwe lul, dat ben je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ok, ik ben het, als je het zo formuleert niet met je eens. Dat komt omdat slipknot per cd sterk van sound veranderd maar toch een eigen geluid blijft houden(dus dat moet dan op zijn minst een ingewikkelde formule zijn )Verder kan de band niet betrapt worden op het inhaken van trends(als er wel een orginele band rondloopt is het slipknot)). Dan is jou punt van kritiek eerder toepasbaar op death-of blackmetal nummer zoveel die allen hetzelfde klinken en wel volgens een standaardpatroon te werk gaan. Maar goed, over smaak/gevoel valt eigenlijk weing te discusiëren |
|
Het gaat je anders best goed af, atilla Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Prachtig, compleet uitgeluld Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slipknot beukt alle zaadodende CHD, Grindbashers en TMDC shit tot pulp. en met der ogen dicht en der vingers in der hol.simpel. Fuck the world and fuck you |
|
Je wordt wel steeds vriendelijker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |