|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook nieuw en vind ze ok tering vet heb ze gezien met slayer |
|
Gay. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ach, anno 2005 is Slipknot (live) iig wel beter dan C.O.F. |
|
jij hebt gewoon geen smaak voor muziek man!!! wand wat vind jij in godsnaam wel goed |
|
quote: wat nou gay tegen wie heb je t? |
|
ja idd man je bent zelf gay!!! wat zeik je man aan jou |
|
Veel mensen hebben allemaal domme vooroordelen over Slipknot. Maar ik durf te wedden dat iedereen de show laatst in Paradiso vet had gevonden als ze mee waren gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 21-07-2005 18:16] |
|
ja maar de meeste zeggen van ja slipknot is n kinderband,, so what? ze dragen wel maskers en maken vette muziek beter dan die kutherry van n mayhem en COF |
|
Tegen jullie allebei. Kleuters. Slipknot is kut, en waag het niet nog meer zaadtopics op te trappen, want dan ' aan jou'. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 21-07-2005 19:08] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
lekker open minded... |
|
Ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
nog even een vraagie.... waarom staat slipknot bij heavy metal ik bedoel je kan het nog geen eens muziek noemen laat staan heavy metal!! MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
hoezo niet dan??? Slipknot is gewoon een super strakke band met een goed geluid!! Ze ownen als de tering dus of lul serieus of houd je bek dicht! |
|
Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ik bn zo serieus als de tering !!!! slipknot is zwaar bagger MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Jerry, Jerry, Jerry! Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hou alsjeblieft allebei je kop. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: MOTIVEER, KRENG! |
|
Ach laat maar, de meeste hier zijn gewoon te bang om Slipknot goed te vinden. Toevallig omdat ook idd veel 15 jarigen fans zijn. Dat past niet in het straatje van zogenaamde 'echte' metal. Dan zou je geen echte metalhead zijn. En dan die maskers, de meesten kijken daarnaar en vinden het al niks, terwijl ze normaal claimen dat muziek zo belangrijk is. Bewijs 't dan ook eens en wees objectief. bla bla bla, kom maar een keer mee naar een live show, dat praten de meeste wel anders. Deze band is meer energiek dan alle andere death/black metal bands bij elkaar. En ik ben fan van ALLE genres. Maar Slipknot is en blijft gewoon fucking goeie muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 21-07-2005 21:23] |
|
En dan hebben we ook nog zoiets als smaak. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: +1 Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ja er zijn een klein aantal mensen die gewoon zeggen dat ze er niet van houden. Dat is normaal. Maar de meesten zijn zeer triest en zeggen bijv. 'commerciele zooi' of 'neppe shockrock met die maskers' of komen met een andere domme uitspraak aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |