|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja jij bent ook n mongool |
|
quote: Terrorland knalt die Slipknot gasten de ballen uit hun broek. Canadian Speedcore Resistance Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: wtf Ze zitten zo strak dat ze niet meer kunnen praten? Zenial |
|
de maskers zijn gemaakt van steriliseerbokaalelastiekjes het gruwelijkste vond ik toch wel de neusonanerende pinochio signature |
|
quote: Je quote twee keer dezelfde |
|
Dat dit topic nog 25 pagina's heeft zeg |
|
quote: 9 pagina's, stel je profiel is in "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: He bij mij staan er ook 25 hoor.. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Aangezien we toch al een aantal dagen onzin aan het uitkramen zijn stel ik hierbij een nieuw discussieonderwerp voor: "Is Slipknot het waard om je profielinstellingen zodanig te veranderen dat het topic maarliefst 25 pagina's telt?" |
|
|
|
quote: Ja jij hebt dus ook nooit de instellingen bekeken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Moet dat dan? |
|
quote: Nee, hoeft niet, is wel makkelijk (overzichtelijk) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
41 gek. |
|
jullie kenne zeike wat jullie willen maar slipknot rocks!!!!! |
|
als je 15 bent wel ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Iowa death metal ??? MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Lichte correctie: als je (nog?) niks anders kent. |
|
trouwens .... wow wat is er een gezellige topic ontstaan door dat gebekvecht over verschillende smaken MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
gezellig hé! precies een theekransje hihi signature |
|
quote: ja precies schreeuw een keer SLIPKNOT IS KUT!!! en je krijgt meteen zo'n twintig man op je af...... jaw precies een theekransje MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: quote: En als je bijna 27 bent en zo'n beetje naar alle metalgenres luistert? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan bekijk je het uit een ander perspectief dat mijns inziens beter is. Overigens, 'Vol. 3 [The Subliminal Verses]' kan ik prima verdragen... |
|
quote: Phew... Ik was even bang dat ik mijn Slipknot-cd's moest gaan wegpleuren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |