|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar homo's genieten nog van elkaars aar... ik bedoel, het leven. Emo's willen dood (maar doen het niet). |
|
of Papa Roach, bwoehahahahaha Inter faeces et urinam nascimur |
|
Tja, de skatehype is voorbij. |
|
Diegene die zeggen dat Slipknot muzikaal niks te bieden hebben/heeft moet zichzelf maar eens achter de oren krabben. ( of liever gezegd in de oren en de stront er uit halen.) Agree, de maskers hoeven van mij niet, maar corpsepaint is ook sneu.. Muzikaal gezien rost deze band menig band tot snot. uiteraard zijn er bands die bruter zijn, er zijn er ook veel die het niet zijn.. Voordeel is wel dat dankzij bands als Korn, slipknot, soad de "harde' muziek wel weer aandacht kreeg van labels/publiek en dat het hierdoor makkelijker werd voor veel mensen om eens een "duik"te nemen in de wereld die metal heet. Hierdoor krijgen kleinere bandjes de mogelijkheid om hun shit te doen. Beter toch? Win win situatie.. Ik heb gesproken...Euhm getypt. |
|
Amen |
|
En zo is dat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
nou |
|
Ja. Nou. Hoor. Puh. Pak allemaal maar lekker aan! 't Is trouwens hilarisch deze topic door te lezen vanaf 't begin [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 13-10-2006 21:20] |
|
Best grappig he. Heb ik laatst zelf ook gedaan ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ja man deze topic |
|
quote: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Toevallig klopt dat. Ik stond ook te kijken toen ik dat opzocht in het woordenboek... |
|
damn, die laatset slipknot is wel een enorme tegenvaller zeg. (en ik ben een enorme fan van deze band voor de duidelijkheid, geen standaard"basher"). ik verwachte een briljante documantaire zoals bijv. de satyricon DVD maar het is een hektische aaneenschakeling van beelden geschoten met zo een klein cameraatje. op zich wel aardig voor een paar minuten maar voor langer als een uur niet vol te houden. vervelend is dat er zit geen lijn in zit(ik kan die ten minste niet ontdekken). de tweede DVD is al aardiger met interviews en clips. maar goed, mogelijk vind iemand anders de DVD wel briljant en "artistiek", ik niet in ieder geval. |
|
Dat laat ik dus maar mooi zitten. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik zou zeggen ,probeer eens een stukje te zien. er zullen vast wel mensen zijn die het briljant vinden maar ik behoor daar niet bij. (wel jammer want ik keek echt uit naar deze DVD) |
|
Geniale band Zo en dan nu de Wij haten slipknot reply's! The trend is dead. |
|
quote: Nee hoor IOWA is goed te doen. |
|
quote: Vind alleen de alle eerste cd vet. volgens mij Matt.feat.kill ofzo The trend is dead. |
|
quote: Mate.Feed.Kill.Repeat. Noob. Daarbij is dat de minste, Iowa en Vol. 3 zijn véél beter. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind het nummer Three Nil zo tov!! Zonder de zang zou het zelfs een zeer goed deathmetal nummer zijn |
|
quote: The trend is dead. |
|
quote: Haha, dit moet worden gequote. Wel donders beuken trouwens. |
|
1: slipknot was slecht 2: slipknot is slecht 3: slipknot zal altijd slecht blijven |
|
Haal die stront uit je oren man, Slipknot is een enorm goeie band met een geweldige live-show.. Smaken verschillen, en het is natuurlijk niet stoer om Slipknot gaaf te vinden, maar Vol.3 is een fokking vet album waar een hoop zgn true-e bands een dikke punt aan kunnen zuigen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |