|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dying Hope Dead Hope Unliving The Funeral of Hope No Hope Hopeless Funeral etc. |
|
Heb Iowa nog maar eens beluisterd en blijf bij mijn mening; de drummer is idd goed, mar de nu metal invloeden 'outnumber' de deathmetal invloeden die trouwens niet zo bijster eigenzinnig zijn maar nogal standaard (wel hard, maar saai). Ook wordt er gerept over rap; qua goeie rap moet je 't trouwens mi buiten de gitaarmuziek zoeken; Fu Schnickens, Flatlinerz etc etc The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat is wel duidelijk ja, dat de goede rappers geen "rap-metal" maken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Slipnot kwam, ik zag en negeerde het volledig. |
|
quote: nou ik luister nu voornamelijk: black metal, viking metal, folk metal en folk |
|
quote: Jij bent true. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zo wat ben ik true zeg wat luister jij dan zoal? |
|
quote:Grindcore kwam, leende en bracht niet terug (inkoppertje) |
|
quote: verkloot de kwoot... zegmaar |
|
quote: Kijk hier kan ik zeer goed mee leven he! Black ben ik soms nog wel eens specefiek (lekker woord voor diclectische lui als mij) in. Viking is uber gewoon geen woorden voor TE cool (hoewel ik een beschijden lijstje heb van vinking bands) Folk metal heb ik het her en der van gehoort en is prima te luisteren :D en folk .... is dat zo veel anders dan folk metal?? Bassist |
|
quote: ik kan ook goed met dat rijtje leven gehe folk, jazeker, dat is geen metal dat zijn dingen als Rapalje, Clancy Brothers en The Dubliners |
|
quote: Wat een reetconclusie. |
|
quote: de waarheid is soms hard? |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
kom jij nog hier inbieren btw? (ja ik verveel me) |
|
quote: hoe laat begint het/nemen we de trein? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
uur of 7 vertrekken denk |
|
Er wordt nogal veel gelult over zo'n 2e rangs bandje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het is toch wat Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Slipknot is Slipknot, respecteer dat of laat ze links liggen |
|
quote:Het is te merken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tja... Slipknot de band waarvan je houd, of de band die je haat Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Slaat dat even hard op mijn post Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
slipknot is kut of je ze nu leuk vind of niet kut is kut, vinden ze zelf ook \m/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |