IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-08-2012 23:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hier dan maar weer verder.

Magnolia gezien, die stond al lang op het lijstje en beviel zeer goed.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-08-2012 17:57 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Serbuan Maut/ The raid

Eindelijk weer eens een goed in beeld gebrachte knokpartij, zonder slomotion en duizend camerawisselingen zodat je niet meer weet wat boven en onder is en wie wie is vooral.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-08-2012 18:03 by Mythics Profiel van Mythics

Gisteren Distance (2001) voor de zoveelste maal bekeken, blijft een geweldige film

Vanavond Voskhozhdeniye van Lariso Shepitko bekijken voor de derde keer


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-08-2012 18:13 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net



Vanmiddag deze gekeken, de film gebaseerd op het boek 'Snel Geld' van Jens Lapidus. Wat een aanfluiting zeg, het boek is echt vele malen beter!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-08-2012 18:47]


5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-08-2012 18:19 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 augustus 2012 18:03 schreef Mythics het volgende:
Gisteren Distance (2001) voor de zoveelste maal bekeken, blijft een geweldige film

Vanavond Voskhozhdeniye van Lariso Shepitko bekijken voor de derde keer


Voskhozdeniye is zeker de moeite inderdaad. Distance heb ik heel toevallig klaar staan, wellicht vanavond. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-08-2012 21:25 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 augustus 2012 17:57 schreef bokkie666 het volgende:
Serbuan Maut/ The raid

Eindelijk weer eens een goed in beeld gebrachte knokpartij, zonder slomotion en duizend camerawisselingen zodat je niet meer weet wat boven en onder is en wie wie is vooral.
Hou totaal niet van geweld, en vlgs mij is deze hele film heel geweldadig, maar was vroegah redelijk bedreven in pencak, en idd niet alleen maar de sierlijke kant... zou stiekem wel een scene willen zien.


When your people matter, menstrual health matters


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-08-2012 21:39 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 17 augustus 2012 18:13 schreef Sgeiterdt het volgende:


Vanmiddag deze gekeken, de film gebaseerd op het boek 'Snel Geld' van Jens Lapidus. Wat een aanfluiting zeg, het boek is echt vele malen beter!


Heb het boek niet gelezen maar wel erg genoten van de film. Ben benieuwd naar deel 2


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-08-2012 21:40 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 17 augustus 2012 21:25 schreef Fusion het volgende:
Hou totaal niet van geweld, en vlgs mij is deze hele film heel geweldadig, maar was vroegah redelijk bedreven in pencak, en idd niet alleen maar de sierlijke kant... zou stiekem wel een scene willen zien.
http://www.youtube.com/watch?v=kOJdARdPO2I&feature=related
2:53 lang. Dit is met blote handen. In de film zitten ook zat schiet- en steekpartijen. Heel geweldadig inderdaad.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-08-2012 21:43 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 augustus 2012 21:39 schreef Argh het volgende:
Heb het boek niet gelezen maar wel erg genoten van de film. Ben benieuwd naar deel 2


Ik ben ook wel benieuwd naar deel 2, maar deze vond ik echt tegenvallen. De boeken zijn zeer de moeite waard


5 Euro's? Op je muil!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-08-2012 2:48 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 17 augustus 2012 21:25 schreef Fusion het volgende:
Hou totaal niet van geweld, en vlgs mij is deze hele film heel geweldadig, maar was vroegah redelijk bedreven in pencak, en idd niet alleen maar de sierlijke kant... zou stiekem wel een scene willen zien.


Kijk dan Merantau van dezelfde regisseur en met de beste vechters uit The Raid, Iko Uwais en Yuyan Ruhian. Wat meer verhaal gedreven en ingetogen qua geweld dan The Raid maar nog steeds erg veel gave silat gevechten.





Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2012 2:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 augustus 2012 18:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Distance heb ik heel toevallig klaar staan, wellicht vanavond. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar.


Gezien. Ik moet hem wel even laten bezinken hoor. Niet echt een gemakkelijke film zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2012 3:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Wel overigens een prachtig shot in de film dat me heel specifiek opviel:





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2012 13:42 by Helvete Profiel van Helvete

Goede topictitel natuurlijk.
quote:
Op 17 augustus 2012 18:03 schreef Mythics het volgende:
Gisteren Distance (2001) voor de zoveelste maal bekeken, blijft een geweldige film

Hier laatst dus ook voor de zoveelste keer.
quote:
Op 18 augustus 2012 2:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Gezien. Ik moet hem wel even laten bezinken hoor. Niet echt een gemakkelijke film zeg.

quote:
Op 17 augustus 2012 18:03 schreef Mythics het volgende:
Vanavond Voskhozhdeniye van Lariso Shepitko bekijken voor de derde keer
Die is erg mooi ja! En ook spannend, dus ik zou hem iedereen hier aan kunnen raden.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-08-2012 15:26]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-08-2012 18:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

Net Back to the future deel 3 weer eens voor de 17e keer ofzo


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-08-2012 12:27 by MetalJan Profiel van MetalJan

Grosse Point Blank

Ik vond er, ondanks de hoge waardering in de TV-gids, niet echt veel aan.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 19-08-2012 14:04 by ErikS Profiel van ErikS

Shutter Island - aardig gedaan, maar het plot was uiterst voorspelbaar.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-08-2012 16:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

@mortis en bokkie: thanks voor de clips ziet er mooi geregiseerd uit (de vechtscenes dus). Maar n hele film lang is me te veel. Steekpartijen hou ik al helemaal niet van. Wel geweldig om pencak silat zo in actie te zien. Weet iemand welke stijk de hoofdrospeler uit The Raid gebruikt? Lijkt wel n mengelmoesje?


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-08-2012 23:13 by MetalJan Profiel van MetalJan

Net naar de nieuwe versie van Total Recall geweest. Ik hoop niet dat ik veel verklap als ik zeg dat ze hier een daar wat aan het verhaal veranderd hebben. De namen zijn iig nog wel hetzelfde. Ik vond het een goeie film, met prima actie en mooie special-effects en ze hebben een mooie futuristische wereld gecreeërd. Jessica Biel én Kate Beckinsale zijn natuurlijk ook niet vervelend om naar te kijken

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-08-2012 21:36]


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 22-08-2012 0:51 by ErikS Profiel van ErikS

Tropa de Elite - Goed? Jazeker. Een naar verhaal? Ook dat. Aanrader? En of.

Waar in de westerns van Leone er geen echte scheiding was tussen goed en kwaad, maar eerder tussen kwaad en minder kwaad zit in deze film een soortgelijke scheiding maar is deze wel wat minder vaag.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2012 14:15 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 augustus 2012 23:13 schreef MetalJan het volgende:
Niet naar de nieuwe versie van Total Recall geweest. Ik hoop niet dat ik veel verklap als ik zeg dat ze hier een daar wat aan het verhaal veranderd hebben. De namen zijn iig nog wel hetzelfde. Ik vond het een goeie film, met prima actie en mooie special-effects en ze hebben een mooie futuristische wereld gecreeërd. Jessica Biel én Kate Beckinsale zijn natuurlijk ook niet vervelend om naar te kijken


Wat was er mis met de Schwarzenegger versie van onze eigen Paul? Weer zo'n overbodige remake, je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig.

En als je er niet heen geweest bent, hoe weet je dan dat hij goed was?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-08-2012 14:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-08-2012 21:33 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 22 augustus 2012 14:15 schreef Mark het volgende:
Wat was er mis met de Schwarzenegger versie van onze eigen Paul? Weer zo'n overbodige remake, je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig.



Total Recall verkrachten en aanpassen voor debielen is niet genoeg;

Volgende zomer wordt Robocop stevig onder handen genomen/arschgefickt. De ED209 ziet er alvast uit als een Transformer en het ongetwijfeld superieure origineel wordt in het script op de hak genomen op een verkeerde manier. Vermoedt wordt dat ook deze een gevreesde PG13 rating krijgt, net zoals Total Recall.... watered down for pussies and idiots. Metaljan weet alvast wat hij volgend jaar rond deze tijd gaat doen


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-08-2012 1:11 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 22 augustus 2012 14:15 schreef Mark het volgende:
Wat was er mis met de Schwarzenegger versie van onze eigen Paul?
Schwarzenegger .

En voor een futuristische film komt hij nogal oubollig over. Geldt ook voor Robocop.



Merantau nog gezien. Tegenvaller, nogal standaard knokfilmverhaal.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-08-2012 11:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 augustus 2012 1:11 schreef bokkie666 het volgende:
En voor een futuristische film komt hij nogal oubollig over. Geldt ook voor Robocop.



Pfff, straks zeg je nog hetzelfde over Blade Runner ook, een van de beste films ooit. De atmosfeer in Total Recall en Robocop is geniaal, dat overtref je echt niet met een paar effectjes hoor. Durf zonder de nieuwe Total Recall gezien te hebben nu al te beweren dat het een 13 in een dozijn slappe actiefilm met een overkill aan gezapige special effects gaat zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-08-2012 12:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Voor die nieuwe Robocop heeft Mathias Schoenaerts (gelukkig) de rol (van de cop) geweigerd.
Door al die remakes komen de, over't algemeen betere, originele films een beetje in de schaduw. Zo'n Total Recall heeft toch een zeker cultimago, mede dankzij de special effects die misschien wat knullig overkomen, maar da's in ieder geval charmanter dat de veel te gelike modernere versies.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-08-2012 14:19 by Argh Profiel van Argh

- The cabin in the woods

- Wild Bill (2011)





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 23-08-2012 21:22 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

De nieuwe Robocop wordt wel geregiseerd door de regisseur van Tropa De Elite (1 en 2) en heeft een goede cast... heeeeeeel misschien wordt het dus nog wat.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen