|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Donner hoort op de Veluwe thuis, niet in de 2e kamer. |
|
Als er nou nooit aanslagen waren gepleegd in de naam van Islam zou dit misschien werken...geinig hoe hij daar niets over zegt |
|
quote: Goh, waarom doet dat me denken aan de Inquisitie.. Ze lopen een half millenium op "ons" achter, maar goed. |
|
quote: Jammer, er zijn waarsch 20 mosilms die je pwnen in unreal tournament! I am the 1%. |
|
quote: inderdaad ronduit belachelijk. En ok, we moeten misschien verdraagzaam zijn. Maar mijn verdraagzaamheidsgrens eindigt hier. En binnenkort krijgen dan de imams in België nog lekker eens een loon van de staat. |
|
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe: Gunther Theys van Ancient Rites: ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down. http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm pislam [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 09-12-2006 18:29] |
|
shit, gaat inderdaad weer lekker. Fuck the world and fuck you |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nou, nou, wat een agressie. Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, had het nog over met iemand uit me wijk. Over 50 jaar heet het hier Islam - Hollandia The trend is dead. |
|
Als ie nou 'Hollandistan' had gezegd, dan had ik misschien nog enige vorm van 'haha' kunnen denken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja precies, al die islamitische landen heten Islam. |
|
quote: hahahaha... essemtiële normen en waarden (Jesus redt, Jesus redt, alle mensen opgelet) van "onze" westerse beschaving??? welke normen en waarden bedoel je? de VOC??? het uitbuiten van de "3e" wereld landen? de g8??? het verbod op het homohuwelijk van de CU (dat 't niet gered heeft gelukkig), de centra (in vroeger tijden heette dat kampen) voor Jeugd en Gezin)?, ben benieuwd... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 20-09-2007 23:47] |
|
quote: Ben je nou nog niet lam? Oh, en het is geen goed idee om iedereen naar Kampen te sturen, daar woont nu al veel tuig... [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-09-2007 23:38] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Haatland... (geweldige naam). Kampen rulez. Bedoelde kampen... Kampen zonder hoofletter K dus kampen. |
|
quote: juist,.... ik denk dat als mijn rock café gesloten zou worden vanwege zoiets dat we dan naar de 2e kamer fietsen en daar maar gaan zitten muziek maken en blowen/zuipen enzo XD Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... |
|
quote:In de Bijbel is de vrouw volkomen gelijkwaardig aan de man. Wel wordt gesteld dat de man de leiding in het gezin behoort te nemen, maar dat hij zijn vrouw hoger dan zichzelf dient te plaatsen. Dat gezegd hebbende... Ik vind de Islam net als alle andere vormen van religie interessant, omdat ik daarin de zoektocht naar God zie. Maar ik geloof dat God Liefde is, en dat God ziet dat wij mensen niet in staat zijn rechtvaardig te oordelen, maar alleen God dit kan. Daarom vind ik dat religies als de Islam die niet de liefde, maar allerlei bijzaken centraal stellen, die oordelen over anderen en die geweld (in sommige) gevallen goedkeuren, niet goed. Als je kijkt wat Jezus kwam vertellen, zie je dat de radicaliteit in zijn boodschap, die van liefde is! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ben je er weer, kapitein? :') |
|
kolere, wat een onzin kraamde ik een jaar of twee geleden uit zeg, jezus. Fuck the world and fuck you |
|
Een jaar of twee geleden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:hehe, je snapt me wel, lolbroek. Fuck the world and fuck you |
|
Hij was te gemakkelijk om te laten liggen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:ja, ik zat er al op te wachten, ik gokte eigenlijk op WR maar jij werd het dus hahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote:Speciaal voor jou ketelbinkie! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |