IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2002 18:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 november 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
nee, practiserend 2 miljard, 85% van 260 miljoen amerikanen, +80% van de canadezen, 95% van mexico + zuid-amerika 70% van de zuid-europeanen, ook bijna 70% van alle oost-europeese landen + rusland (binnen de othodoxe kerk) en nog 40 % van afrika is christelijk (zeker in het zuiden)

Noord West Europa is het enige stukkie "christelijke" wereld waar ontkerkelijking heeft plaats gevonden.

De Islam beperkt zich tot noord afrika, het arabasisch schiereiland en turkije+indeo-europa (technisch gezien azie) (tot aan pakistan)
Wauw...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 18:15 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 10 november 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
De Islam beperkt zich tot noord afrika, het arabasisch schiereiland en turkije+indeo-europa (technisch gezien azie) (tot aan pakistan)

Indo-europa, bedoel je hiermee ook Indonesië e.d.?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2002 18:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

[offtopic]

vreemd dat dit topic veel realistischer is maar toch het lord of the rings topic veeeeel meer posts heeft

[/offtopic]


Je moeder.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-11-2002 18:19 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

haha LOL


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-11-2002 18:21 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 10 november 2002 18:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Indo-europa, bedoel je hiermee ook Indonesië e.d.?


indonesie heeft een moslim meerderheid maar ook een boel hindoe's en bhoedisten. ook australie heb ik niet megeteld en das overwegend christelijk in indeonesie zullen zo'n 70 miljoen moslims wonen, maar de meerheid in deze wereld is christelijk.

ben ik blij dat ik in noord-west europa woon


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2002 18:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 november 2002 18:18 schreef karnivoor het volgende:
[offtopic]

vreemd dat dit topic veel realistischer is maar toch het lord of the rings topic veeeeel meer posts heeft

[/offtopic]
LOTR is onwijs veel leuker en levendiger.
Nu weer on topic!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-11-2002 19:00 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 10 november 2002 18:21 schreef Dargull het volgende:
indonesie heeft een moslim meerderheid maar ook een boel hindoe's en bhoedisten. ook australie heb ik niet megeteld en das overwegend christelijk in indeonesie zullen zo'n 70 miljoen moslims wonen, maar de meerheid in deze wereld is christelijk.

ben ik blij dat ik in noord-west europa woon
ja dan word je kop er niet afgehakt en word je NIET besneden

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 10-11-2002 19:05]


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 11-11-2002 14:21 by Mrtn Profiel van Mrtn

Het probleem met deze godsdienst is volgens mij dat ze enorm op ons achterlopen.
Het christendom (in al zn varianten) wat wij kennen heeft grofweg drie fases meegemaakt waarvan de middelste heel simpel: absolute macht. De derde fase is wat we nu hebben; 'de kerk' en 'de macht' zijn gescheiden.
De islam heeft deze laatste stap nog niet gemaakt en dat is eng voor ons want we kijken terug naar hoe wij ooit waren.
Ik noem kruistochten (een Jihad want alles anders dan christen was een heiden en die moesten dood), het afkopen van je zonden (te belachelijk voor woorden maar heel geaccepteerd toen). Mensen met meer kennis hiervan: vul aan. (..vooral diegenen die wel hebben opgelet bij geschiedenis )


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 11-11-2002 14:32 by Magistus Profiel van Magistus

ik blijf erbij: geloof? je doet je best maar als je het maar voor jezelf houdt en dat kunnen veel van die eikels niet (kerkklokken, minaretjes (?!?), collectes, jehova's, etcetera).


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 11-11-2002 14:43 by Mrtn Profiel van Mrtn

In Zeeland beieren ze je op zondag nog steeds om 7 uur uit je nest en de sociale controle daar -plaatselijk- is om je kapot te ergeren!
Jehova's hebben we ook nog en daartegen zeg je gewoon "Nee" en ze gaan weg..
Wat is het probleem?

Trouwens, is het hele probleem niet -met alle godsdiensten- dat er zo veel interpretaties mogelijk zijn? Als ik me niet vergis mag bijvoorbeeld homosexualiteit niet van de bijbel, maar dit gedoogen we met z'n allen en dat gaat prima lijkt me zo (ik heb nog geen nieuwsbericht gezien over een homo met een bom om zn middel die een eigen staat wilde of anders lijn 138 op zou blazen..)

Als de indoctrinatie door machtswellustelingen in de bewuste gebieden op zou houden, kunnen mensen in alle redelijkheid hun eigen mening kunnen vormen. Dat hebben wij toch ook gedaan na de scheiding van kerk en macht? Dat is de enige modererende factor die werkt is gebleken.

Als je Bush z'n plannen op deze manier zou interpreteren (heel moeilijk), zou je er zelfs achter kunnen staan toch? (hrm)
Het probleem wat mij betreft is de manier waarop die niet deugt. Voer eendjes en geen oorlog zeg ik dan maar (met dank aan Loesje)

[Dit bericht is gewijzigd door Mrtn op 11-11-2002 14:47]


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-11-2002 15:41 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Voor een groot deel ben ik het met je eens


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 11-11-2002 20:25 by Mrtn Profiel van Mrtn

Oh, dan dan laat je het interessantste deel weg =(
waar ben je het niet met me eens?


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-11-2002 20:27 by wladimir Profiel van wladimir

Ik ben het niet eens, omdat ik het niet eens bent met hippie wijsheden.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-11-2002 9:52 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 11 november 2002 20:27 schreef wladimir het volgende:
Ik ben het niet eens, omdat ik het niet eens bent met hippie wijsheden.


erhmm....tja...sommigen kennen duidelijk het begrip onderbouwen niet...


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-11-2002 10:09 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

Ik heb een pakistaan op m'n lijst staan en ik had het gister met em nog over religie (islam). Je ziet pas hoe verknipt die mensen zijn als je ze gaat vragen of ieder mens die een andere religie uitoefend of helemaal geen geloof heeft in de hel komt. Dan antwoord hij Ja, dat staat in de Koran. Sja, eigenlijk geld hetzelfde voor christenen. Eigenlijk zijn mensen die alles pietepeuterig precies nemen allemaal verknipt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2002 15:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 november 2002 17:58 schreef Greycloak het volgende:
...Yup, oude testament, dus vóór Christus, dus alleen bij Joden en bij mensen bij wie dat net beter uitkomt. Christenen leven vooral volgens de leer van Christus, en dus zijn daar mannen en vrouwen gelijk. Officieel dus, he.


je bent toch christen als je de bijbel van kaft tot kaft volgt? Waarom opeens die splitsing?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-11-2002 16:24 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik ben het er niet mee eens wat je zegt over Bush, omdat zijn plannen niets te maken hebben met scheiding van kerk en staat omdat Amerika zelf zo fucking heilig is verklaard (God Bless America)

maar voor de rest

En wat is er mis met hippiewijsheden? (deja-vu)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 12-11-2002 17:01 by BMM Profiel van BMM

Ik zeg niks, straks wordt ik ook gebanned... HAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 13-11-2002 11:17 by Mrtn Profiel van Mrtn

Ik denk dat de regering waarvan Bush het gezicht is, de manier van macht voeren daar wil veranderen. Ze zeggen een democratie in te willen voeren zoals in Afghanistan met die nieuwe regering met als basis de oude koning (hoe zat het ook alweer?).

Het beleid zo als het nu is, is zoals wij het ook hadden een jaar of wat geleden.. de macht moet bij de kerk worden weggehaald en daar wil Bush bij helpen. Hij mist echter een punt: oorlog is geen oplossing (al is het maar omdat je dan een regering, een volk én een land op moet bouwen)


En ik ben geen hippie

[Dit bericht is gewijzigd door Mrtn op 13-11-2002 11:19]


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-11-2002 12:15 by Grimnir Profiel van Grimnirhttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 12 november 2002 15:29 schreef Mutilator het volgende:
je bent toch christen als je de bijbel van kaft tot kaft volgt? Waarom opeens die splitsing?


Nee, er zitten ook weer een paar splitsingen erin...dat is zeker logisch, niet iedereen kan het met elkaar eens zijn...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2002 17:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 november 2002 17:01 schreef BMM het volgende:
Ik zeg niks, straks wordt ik ook gebanned... HAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!
Weet jij zeker dat jij Panda niet bent?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 13-11-2002 18:46 by XpincadarusX Profiel van XpincadarusXhttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Islam hoort niet in Europa, wij hebben het Christendom ... alsof dat niet erg genoeg is


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 13-11-2002 18:58 by BMM Profiel van BMM

die XnaamX zijn wel in de mode he?


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 13-11-2002 19:16 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 november 2002 19:00 schreef wladimir het volgende:
ja dan word je kop er niet afgehakt en word je NIET besneden


ennuumm...je wordt ook niet dichtgenaaid van onderen (met een klein open spleetje om door te plassen) zodat je nooit sex kan hebben totdat je getrouwd bent en je man dat dan open mag SNIJDEN!!op de huwelijksnacht en er dan meteen overheen mag gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 13-11-2002 19:18]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 14-11-2002 0:14 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Ja die ken ik! Van een Somalische vrouw die weg is gevlucht, model of zoiets is geworden (ja die zijn allemaal graatmager) en tevens opkomt voor vrouwenrechten in moslimlanden.. Moslims zuigen! Simpel zat! Ik heb aan moslims een nog grotere hekel dan aan gristenen - en dat wil heel wat zeggen. Zoals dat verhaal laatst van dat meisje dat zich had ingelaten met een jongen uit 'een lager klase' (?!) en dat ZIJ toen gestraft werd d.m.v. een groepsverkrachting (ja, dat is dan de normale strafmaat) door de mensen voor wie ze haar hele leven veel respect heeft op moeten brengen in een hele kleine gemeenschap. Het klinkt godverdomme meer als een excuus! En het grenzeloze gezeik dat vrouwen in bepaalde plaatsen geen hoofddoekje mogen dragen, en dat ze daar nog over mutsen ook! Die doekjes zijn wat mij betreft meer een soort jodenster dan iets anders- symbool van onderdrukking. En ik had een tijdje geleden een collega in een laboratorium in Breda, de meest timide persoon die ik ooit gezien heb, je kon er bijna overheen lopen, maar toen ik hem vragen stelde, kwam hij met dezelfde archaische quatsch aanzetten als de gemiddelde Jihad-strijder.
Trust no one.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen