|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pffff. Veel plezier met je academische kennis. Doe hem de groeten van me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oh.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja en toen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zijn dus wetenschappers en theologen die beweren dat de persoon Jezus fictief is. Ze zijn in de minderheid, maar ze bestaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja dat wist ik ja. Ken er zelfs eentje. Ze overigens niet 'in de minderheid' maar 'verreweg in de minderheid'. When your people matter, menstrual health matters |
|
Vandaar dat ik dus al schreef "bijna niemand" When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik twijfel er zelf niet aan dat de historische Jezus een bestaand persoon is geweest. Anders kon er niet vanuit onafhankelijke bronnen los van elkaar over hem geschreven zijn. Wat wel opvalt is, dat hoe recenter de bronnen over hem schrijven, hoe sterker er naar wonderen en profetieën lijkt te zijn toegeschreven. Maar goed, dat zie je met Mohammed ook. Ik denk dat beide profeten niks zouden hebben gehad met de blinde persoonsverering die hun “volgelingen” uitvoeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik kan wel wat met de uitleg uit de film 'Man from Earth', mocht je die gezien hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nu wel. Grotendeels wel mee eens, alleen dat van die opstanding geloof ik niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
haha, nee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niemand met relevante academische kennis twijfelt aan het bestaan van jouw grootmoeder, maar dat betekent niet dat het echt waar is dat ze met haar kut sigaretten kon rollen. Ga verder gerust door met geloven dat mensen die echt bestaan hebben en heilig verklaard worden plots kunnen wat sommigen heb toeschrijven. Binnen 2020 jaar zullen mensen als jij waarschijnlijk ook geloven dat Trump op zijn eentje muur kon bouwen tok tok tok Fusion, ik zie dat je licht brandt maar er is precies niemand thuis. signature |
|
quote:Waar doet hij dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Complimenten voor de kutmetafoor, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: welkom en ja imo wel, in het verleden. indien dat niet zo is en hij ontkracht het dan zal ik zeggen dat ik me vergaloppeerd heb. maar tot op heden heb ik Fusion meer horen zeggen dat de mirakels ed wel degelijk plaatsgevonden hebben, en dat Jezus een Heilig man was. Magisch denken en zo, heel leuk allemaal als je 5 bent, eens je de 15 gepasseerd bent wordt het gênant. signature |
|
quote:Bespaar jezelf toch ieder keer jezelf zo dom over te laten komen Hypnorohil. We spreken over de historische Jezus. When your people matter, menstrual health matters |
|
Psies. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mijn excuses oh godcomplexe Fusieliteit, maar je hoeft niet te "geloven" in iets wat historisch is (nogmaals). Geloven als in jouw Geloofsbelijdenis gaat over de niet historisch bewezen goochelshows. signature |
|
Borsten van zeemeerminnen in Indonesisch themapark voortaan bedekt: "Geen druk van buitenaf" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/03/27/zeemeerminnen/ Ziet er eigenlijk geiler uit dan ervoor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Inderdaad. Spannend stofje. When your people matter, menstrual health matters |
|
De geilheid zit hem vaak juist in het verborgene ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ze ziet er nog steeds bleek uit, dat kan niet gezond zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, wat zit er verdomme onder die schubben? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |