|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ga in een hoekje lopen janken joh! |
|
wat een volwassen reactie! |
|
quote:Net zoals deze idd: quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
je hebt helemaal gelijk |
|
Mooi, kunnen we nu weer overgaan op de Islam bashen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
De Islam is een achterlijke cultuur! Zo! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En mijn scheet stinkt naar pizza! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zoals anderen al hadden gemeld is haar post een compleet overbodige. Jij hebt er dan misschien weinig last van, maar een goede discussie gaat met dat soort posts tussendoor op een gegeven moment helemaal nergens meer over. Niks elitair gedrag, het is gewoon fucking irritant. En nu ontopic! |
|
De islam is je moeder met baard en snor. Ja. |
|
Islam is als slechte shoarma, zelfs een lading knoflooksaus erop maakt er nog niks goeds van |
|
he, laat ik ook eens een duit in het zakje doen!!! de islam is lam!!! zo , die zit!!! |
|
iSlaM SucKs the beatch bIG Taim, beatch! Zo? |
|
quote:okee, jij wint!! als Samir A. dat leest, dan is het": bye bye jenje". |
|
quote: Er gaan maar weinig discussie op ZM wél ergens over. Neem deze discussie: alleen maar vooroordelen, halfbakken waarheden en dom nablaatgedrag. Elitair? My ass, schaapjesgedrag van een stel domme bangerikken. |
|
quote: Het is maar goed dat er iemand is die het durft te vertellen. Helden zien we hier maar weinig. Steek je vuist in de lucht! Suck my piss |
|
quote:.. en anderzijds zijn er die die denken dat hun mening de absolute waarheid is, daar valt ook niet mee te discusiëren .. oftewel: je bent er zelf debet aan. |
|
Bah, Moslims. Ik HAAT ze.van mij mogen ze allemaal dood. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
en een terug @ Burzum Fuck the world and fuck you |
|
Iedereen die op wat voor manier dan ook denkt dat zijn of haar ideeën absoluut zijn is niet goed bezig... |
|
quote: dat is een redelijk "absolute" uitspraak.... |
|
En Samir A. is weer vrijgesproken. .ik had gehoopt dat zijn plattegronden van het FEC in leeuwarden waren......voor de dominomongolen. Dat was n mooie plek geweest om zichzelf op te blazen..... |
|
quote: ik zou zeggen: kijk in het zinnig/onzinnig nieuws topic over diepzinninge, interessante discussies over: samir a., dominsostenen, de laatsgenoemde al dan niet in relatie tot dode mussen!! |
|
haha heb ik al gezien merci. Domino is Islam!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |