|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Veelal is niet altijd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/inj/long.html Naarmate Mohammed ouder werd, groeide zijn haat jegens Joden en Christenen. De soerra's werden dus ook steeds haatdragender. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ha! 714, top that! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Waar slaat dat nou op? Het woord 'altijd' is nergens gevallen. Jij zegt dat moslims veelal ('veel' is, in mijn ogen, meer de regel dan uitzondering) joden en christenen met het zwaard bekeerden. Hierna kom je later weer op terug (door te zeggen dat ze het 'hoorden' te doen), wellicht omdat je inziet dat deze uitspraak ongegrond is. Maar om dan te ontkennen dat je zo een uitspraak ooit hebt gedaan? Misschien moet je voortaan je posts editten zodat die in overeenstemming met je beweringen zijn . Dit is bijna net zo erg toen je probeerde goed te praten dat je Engels een Romaanse taal had genoemd! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-11-2007 8:52] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
kudt [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 20-11-2007 8:51] |
|
? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Niks, ik quote verkeerd en had geen zin het aan te passen, dus heb het weggehaald. |
|
quote:Er was wat verwarring van mijn kant, ik zie 2x dezelfde tekst in je lijst. Één keer met 'sabbath-breaking' en één keer zonder. Volgens jouw lijst zijn het 2 aparte versen. Even voor de duidelijkheid (want volgens mij praten we redelijk langs elkaar) heen. Ik ben *niet* de Islam aan het verdedigen. Ik zeg alleen maar dat er met veel respect over Joden en Christenen wordt gesproken. En dat later in de Koran de toon verandert. Daarnaast blijf ik tegen je moeten herhalen dat veel van de quotes die jij geeft *niet* over Joden en Christenen gaan, omdat ze chronologish van vòòr de tijd zijn waarin Joden en Christenen ook 'disbelievers' worden genoemd. En je quote vaak versen die zo OVERDUIDELIJK niet op Joden en Christenen slaan: "Allah killed everyone in Sodom and Gomorrah except Lot and his daughters" en "Who forsaketh the religion of Abraham save him who befooleth himself" etc. DAARNAAST STAAN ER ZOVEEL LEUGENS IN JE LIJST. Je lijst zegt bijvoorbeeld: "Only those Jews and Christians who convert to Islam will be rewarded with heaven. 2:62" terwijl er juist staat "Surely those who believe, and those who are Jews, and the Christians, and the Sabians, whoever believes in Allah and the Last day and does good, they shall have their reward from their Lord, and there is no fear for them, nor shall they grieve". En zo staan er nog veel meer leugens en vedraaing in je gecopy/pate lijstje. zeker van www.ihateislamandallreligionsometalheadsheresanicequotelistforyouall.com gedownload? When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh ja, verder goed nieuws : ik ga voorlopig lekker alleen nog maar in de muziektopics posten. Zowel jullie als ik hebben de waarheid niet in pacht, die heeft God alleen. Theologische discussies hebben naast het discussieren zelf veelal weinig nut. En ik word een beetje moe van de vijandigheid van sommigen van jullie. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En Optimus Prime. Tenzij je met God Optimus Prime bedoelt natuurlijk, kan ook. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Oetlul Against God and Government |
|
Rotzak! When your people matter, menstrual health matters |
|
Oetlul is origineler hoor, by far. Maar ja, zo heet jij nu eenmaal niet [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 23-11-2007 1:22] Faustian Spirit of the Earth |
|
U bent een bange poepert. Zeven kleuren schijt u als u een groepje moslims op een parkeerplaats tegenkomt. Meteen pies pies de broek nat als de kassamevrouw in de Dirk een hoofddoekje draagt. Kortom: u bent BANG! Dat zegt het Europese Netwerk tegen Racisme via geenstijl "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
|
|
harde beelden, is dit nou normaal in die extreme Moslim landen als Iran ed? Wat een honden zeg Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Debielen dat het zijn. Against God and Government |
|
Wat je zegt, ik ben er nog misselijk van, kwaadheid komt nog wel. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Nog een mooi spotprentje gevonden: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Spotprent? Dat is die geniale scene dat 1 van de 2 Janssens ervan overtuigd is een Fata Morgana te zien! Komt uit het zwarte goud geloof ik. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Klopt Maar het ziet er zo wel gaaf uit |
|
quote:Oh ja! En dan wil ie dat aan zijn broer bewijzen door te schoppen :D When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: signature |
|
quote: Ze heten Jansen en Janssen. Ik dacht trouwens dat jij niet meer in religie-gerelateerde topics zou posten? Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |