|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Blijven gaan, Charlie! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Wat wil je hiermee zeggen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet grappige cartoons. Ik ben geen fan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik ook niet. Ik ben ook geen fan van de 'grappige' cartoons hier in t christendom topic. Maar ik ga jullie er niet om bedreigen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Alles goed jong? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja hoor oud, hoezo? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En wat met cross-overs? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Daar kunnen mensen (niet iedereen, nee) nog om lachen. Wie moet er nou om die Hebdo dingen lachen, niemand toch. Is alleen provoceren, omdat het kan. Omdat het mag. Ook niet volgens iedereen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Die zijn THE BOMB! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nee Wim, jij spreekt niet voor iedereen. Een aantal van de cartoons (veelal maar niet exclusief door Hypnos geplaatst) zijn helemaal niet om te lachen voor iedereen. Sommige zijn imho overduidelijk gemaakt alleen maar om gelovigen te kwetsen. Zelfde als Hebdo. Maar die van Hebdo hebben dan nog een statement. When your people matter, menstrual health matters |
|
Niet iedereen, nee. Dat zeg ik. Humor en het geloof tesamen, vaak een lastige combi. Edit. Ik had natuurlijk imo bij voorgaande post moeten typen. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-08-2017 15:19] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Je draait om het punt heen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waar draai ik precies omheen dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Overigens bedoelde ik niet zozeer dat je t bewust deed, maar dat impliceert 'erom heen draaien wel', mea culpa, absolve me! Ik bedoelde dat je t punt miste When your people matter, menstrual health matters |
|
Als je je laat beledigen door een cartoon, dan heb je nog wel een wat groter probleem dan enkel gelovig zijn. |
|
Ik leg mezelf even uit. Dat je als christen niet kan lachen om grapjes in het christendom topic, dat kan. Dat je als christen niet kan lachen om echt kwetsende grappen in dat topic, snap ik. Die Hebdo cartoons vind niemand leuk, want ze zijn echt niet grappig. Ook ongelovigen vinden ze niet leuk. Lijkt mij. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-08-2017 15:39] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Van een aantal cartoons van Hebdo denk ik ook niet dat ze perse als grappig bedoeld zijn. |
|
Al die Hebdo cartoons zijn niet grappig. Maakt niet uit of het over de islam, christendom, de VS, of wat dan ook gaat. |
|
quote:Ik snap je bedoeling. Maar ik denk dat sommige plaatjes ook echt totaal door niemand leuk gevonden worden. Omdat er geen humor in zit, en echt alleen maar op kwetsen aangestuurd wordt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hm. Ok. Ik dacht dat cartoons per definitie grappig waren, anders is het gewoon een niet grappige tekening. Ik zal het allemaal wel te letterlijk nemen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ongeacht of t woord cartoon correct of niet gebruikt wordt When your people matter, menstrual health matters |
|
Merendeel is juist heel erg niet grappig. Bovenstaande voorbeeld op kop. Hebdo is enkel bedoeld om te choqueren me dunkt. Om net te tonen wat een Westers land allemaal kan en hoe weinig (nouja) je er aan kunt doen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Gelukkig vallen mijn problemen in het niet bij jouw onvermogen te lezen (gekwetst zijn vs beledigd zijn) maar vooral jouw probleem altijd je slaapverwekkend zorgvuldig zo kwetsend mogelijk geformuleerde posts te menen te moeten plaatsen. Maar het staat je verder vrij om mijn 'geloof' als een probleem te definiëren, als je je daar beter bij voelt. Een probleem voor jou dan ws? Ik heb er geen probleem mee. Mijn omgeving ook niet. Verder dan af en toe bij jou een zure oprisping uitlokken schat ik zo in dat het verder ook geen negatieve invloed heeft op dr wereld. Sterker nog, ik schat zo in dat t een positieve invloed heeft. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |