|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Volkomen correct calvinistisch, toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De tering. Het is je wel duidelijk dat enige uitspraak die jij over moslims doet dus eigenlijk ook niet over moslims gaat? Die houden zich immers ook niet meer aan de pure, historische, vorm. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Paar passages schrappen en het lijkt me verder een prima geloof hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het is je wel duidelijk dat enige uitspraak die jij over moslims doet dus eigenlijk ook niet over moslims gaat? Die houden zich immers ook niet meer aan de pure, historische, vorm. edit; dit betekent dus dat ik je niet meer over 'de moslims' wil horen praten als je daarmee de 1,5 miljard huidige nep-moslims bedoelt. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-09-2010 14:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Moslims-in-naam dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, voortaan dat er wel even netjes bijzetten. En bij elke andere mensen die zeggen een bepaalde ideologie aan te hangen. Nep-atheïst die je er rondloopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Vandaar dat ik Grey wees op zijn mooie correcte protestantse volksaard . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Pfff tsss. Alsof iemand die passages kan vinden waar ik het over had. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Geef mij een voorbeeld van een 'echte' christen, Jezus Christus daargelaten, meneer de purist. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-09-2010 14:40] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Denk dat je eens met mijn tante moet praten. Oh en nu weer over de Islam? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-09-2010 14:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je bent serieus he? ... :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Haha. Volgens mijn oma was Petrus de eerste paus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik begrijp je punt wel, maar zijn christenen dan eigenlijk gewoon joden en protestanten (Rooms-)katholieken? De islam is vrij duidelijk: er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn profeet. Als je dan een stroming/religie krijgt die de nadruk legt Alï (neef van Mohammed) en ook nog met goddelijkheidconcepten aankomt die buiten Allah liggen.. Dat klinkt niet erg islamitisch. Zoals ik al eerder postte ben ik met Druzen niet echt bekend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De grap is dat behoorlijk wat moslims dat wel proberen en dat er zowel in het westen als in 'islamitische' landen behoorlijke tendensen zijn te bespeuren van gekken die terug willen naar een zo 'puur' mogelijke islam (alhoewel er ook tegenstromingen zijn). Daarbij hebben Grey's posts vaak helemaal geen betrekking op ieder individu op deze aardkloot die zichzelf 'moslim' noemt, maar op islamtische extremisten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat jij het niet bent kan ik niets aan doen en zegt wel weer iets over je. Maar nu weer over de Islam, off topic zijn kan je elders wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik begrijp je punt wel, maar zijn christenen dan eigenlijk gewoon joden en protestanten (Rooms-)katholieken? Protestanten zijn voortgekomen uit het feit dat er heel wat mensen niet achter de RK wilden staan. Toch zijn deze beide takken sport niet veel anders dan Christenen. De Protestanten meer vanuit het woord de RK vanuit de Kerk. Katholiek betekent Christen, in onze belijdenis is staat dat wij geloven in een algemene katholieke kerk, let op er staat geen rooms voor waarom niet? Omdat zij als standpunt hebben dat de RK de enige ware kerk is Dat over de Islam noemen we een dogma, dus het weerleggen van het geschrevene en een andere draai aan maken. Wat helaas bij zoveel religies gebeurt [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 12-09-2010 14:38] |
|
'Koran geschreven door antichrist' De Koran is geschreven onder invloed van de antichrist. Dat zegt de Friese predikant Peter de Nooy. De dominee benadrukt dat christenen moeten onderscheiden uit welk 'geestelijk vaatje' getapt wordt, schrijft de Leeuwarder Courant. "Het komt óf uit God óf uit de Satan en zijn demonische macht", aldus De Nooy. Demonische macht "Allah wil áls God zijn. En wie wilde dat nog meer? Juist, de satan. Het gaat hier dus in wezen om een demonische macht." [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-11-2010 22:17] |
|
quote: Christenen vs. Moslims *Probeert nadelen te verzinnen* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi man, religie. Oh, en hebben de BM bands dus eigenlijk de Islam verheerlijkt nu? Boeiender |
|
Ik vind dat niet gelovigen gewoon hun bekken moeten houden over religies. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Que? Boeiender |
|
quote: Ze hebben ook wel iets met geiten dus je weet maar nooit. |
|
quote:Wat snap je er niet aan? Het is geen Spaans wat ik typ, hoor. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Ik vroeg me af of jij zo'n stompzinnige redenering als grapje had getypt... Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |