|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Die zeven jaar in Egypte heeft gewoond" Maar ja Syriërs willen nu Qatar aanklagen dat die al jaren Al Nusra (dus Syrische taak van al qaida) financieren. Hopeloze rechtzaak maar wel serieus probleem heel die beginnende democratische opstand is om zeep geholpen doordat de bekende zandbak staten direct moslimextremisten ging financieren. Heel dat westerse bondgenootschap met Saudi Arabië en consorten moet gewoon stoppen. In Syrië schreeuwen we moord en brand terwijl Assad nu voornamelijk vecht tegen extremisten gesteund door onze "bondgenoten" en vervolgens in Jemen hoor je nergens wat van terwijl het momenteel een ergere Situatie is maarja Saudi Arabië, de staat het meest lijkend op een IS kalifaat, is daar z'n handen vuil aan het maken met de nieuwste wapens overgekocht van de VS. Geldstromen van alle religieuze instellingen openbaar maken is niet slecht, je weet nooit waar die vers aangelegde trimbaan in het park echt voor is.... [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-04-2018 5:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Fusion pas gaan kijken op 1:26 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verstandige, gematigde moslims. Ze bestaan. https://beta.volkskrant.nl/cultuur-media/religie-is-geen-keuze-geloof-is-een-keuze~b0736fbd/ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
3n voor h3n die zich niet willen registreren bij e.o.a. Belgische sekte: https://www.aljazeera.com/news/2018/04/islam-cryptocurrency-halal-halal-180408145004684.html When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
niet enkel dit geloof natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@Bas: rammadan is volgens mij ook nog eens niet zo gezond. Vasten kan best gezond zijn, maar volgens mij eten ze na zonsondergang dan weer extreem koolhydraatrijk voedsel. En nog even een Suikerfeest erna, hoppa! When your people matter, menstrual health matters |
|
En volgens mij gelden die regels van uitzondering qua vasten alleen voor zwakkeren en zieken. Niet voor school etc When your people matter, menstrual health matters |
|
Die regels van uitzondering qua vasten gelden in ieder geval ook voor sporten. |
|
quote:In Egypte, een islamitisch land, is er zelfs een fatwa die voorschrijft dat je niet hoeft te vasten bij examens. Daar is dat dus gewoon geregeld. En in Turkije was ik ooit op vakantie, en daar mocht ook gewoon gegeten worden door mensen die zware taken hadden. Maar hier in het westen moet alles meteen weer in het voordeel van de preciezen beslist worden. Misschien een overblijfsel van het calvinisme? Hoe dan ook: religie is een keuze, geen verplichting. Dan draag je de gevolgen maar en lig je niet te jammeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nounou, net als homoseksualiteit is gelovig zijn geen keuze hoor. signature |
|
het is met alle religies zo, die regels zijn enorm op te rekken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat gebeurt wel vaker bij immigranten: ze worden heel vasthoudend in tradities en gewoontes en vervolgens nog roomser dan de paus. Nederlanders in het buitenland hebben vaak ook extremere symptomen van oranjekoorts, lol. Maar een ander ding dat ongetwijfeld ook meespeelt is dat de strenge leer als navelstreng gebruikt wordt om de band met het (overgroot)moederland zo sterk mogelijk te houden. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik Weet niet of het zo is. Zou kunnen, klinkt niet onaannemelijk. Maar het zou ook deels kunnen komen omdat de eerste twee golf van immigranten de minder opgeleiden waren en er volgens mij in sommige landen een omgekeerde correlatie is tussen orthodoxie en opleiding. Zou ik even moeten nazoeken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: net zoals bij homoseksualiteit signature |
|
quote:Daar valt ook wat anders op te re... nee, ik kop m niet in. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik wil wel eens weten wat jij er onbeschoft aan vindt, misschien een voorbeeld? Of vind jij alles wat jouw geloof in twijfel trekt onbeschoft, voel jij je persoonlijk aangevallen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Is het voor jou voor te stellen dat ik me stoor aan je gebrek aan niveau? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: koppen wordt moeilijk signature |
|
quote: ik probeer me wel te verplaatsen in die gedachtenkronkels van jou maar das best lastig soms, geef ik toe! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-05-2018 16:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fusion die iemand onbeschoft vindt, terwijl hij het zelf geen probleem vindt om anderen de huid vol te schelden. Fusion die iemand onbeschoft vindt is hetzelfde als een strontvlieg die klaagt over andermans eetgewoontes. |
|
quote:Haha. Boehoehoe enzo When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |