|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Iedereen claimt dat ze algebra hebben uitgevonden. Maar goed, de Babyloniërs deden het al, de Grieken deden het al, enzovoorts. Mogelijk was het een Arabier (of Pers, ik vergeet het even) die als eerste op een logisch consistente manier het fenomeen uitlegde, mogelijk ook niet. Gezien het een universele taal is heeft het altijd bestaan en zal het altijd bestaan en hebben wij het dus alleen ontdekt O: ) En het ontdekken van wat voor slimmigheid dan ook sluit niet uit dat je hele achterlijke dingen doet, laat staan als we het over ontdekkingen hebben die eeuwen geleden plaatsvonden en dus überhaupt niet gedaan zijn door de mensen waarover we het hebben, dus de relevantie is beperkt. quote: <3 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-09-2012 18:58] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Nu3ken? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Eens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nu vind ik het idee dat er dit voorbeeld van weer een groep mensen (van onbekende grootte) bestaat die zich makkelijk laat opjutten tot onzinnig geweld niet heel relaxed... Ach ja, nuance: http://gawker.com/5943828 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat WO3 weleens makkelijk in Noord-Afrika, Arabië, Iran of een ander moslimland kan gaan beginnen. Net goed, dat zal ons decadente westen leren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Pfft, decadent, decadent... Je overleveren aan een theocratie om maar zelf niet hoeven na te denken versus je overleven aan een mediacratie om maar zelf niet hoeven na te denken... Volgens mij zijn we allemaal decadent Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toch vind ik het tijd worden dat er weer oorlog komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er is voortdurend oorlog over de hele wereld. WO3 is er al lang. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nou ja, een grote, allesvernietigende Ragnarökoorlog dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, daar sturen al die theocratiën lekker op aan, ja Persoonlijk hoeft het van mij niet zo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als de oorlog niet naar jou komt, ga je toch naar de oorlog? Keuze zat Waarschijnlijk moet je wel even zoeken naar een website voor geheel onverzorgde all-exclusive oorlogsreisjes ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Tsja, ik vind het persoonlijk erg labiel dat je totaal door het lint gaat omdat je denkbeeldige maat beledigd wordt. Against God and Government |
|
Volgens mij is zo'n beetje iedereen op de wereld inclusief alle forumleden hier er van overtuigd dar Mohammed geen denkbeeldig persoon is hoor. Oh wacht, jij bent t :-) When your people matter, menstrual health matters |
|
:') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:'Denkbeeldige maat' had hij het toch over? Misschien bedoelde hij dat ze denken dat het hun maat is, maar eigenlijk is hij eerder een vijand? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo diep dacht Rotzak niet hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Boeiender |
|
Islam is baaaaaaaaaaaad. Wij van het Gristendom bieden gratis koekjes en limonade!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En pauperwijn en hosties. Boeiender |
|
en zaad signature |
|
quote: Volgens mij zit er weinig verschil tussen de twee en doe je nu precies waar je anderen hier vaak van beschuldigt: focussen op excessen en die als kernwaardes van die religie verkopen (en ja, ik weet dat je niet serieus was, maar je ziet hoe makkelijk het gebeurt) Zoals een wijs man ooit zei: "People don’t change to suit their god, they change their god to suit them." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Psychologische en economische oorlogen zijn er altijd... Dan al niet te spreken over burgeroorlogen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |