IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Volgende pagina
DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 0:55 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Volgens mij is hier nog geen topic van , en ik wil graag weten wat jullie mening is over deze band...zelf vind ik de oude albums goed klinken maar de nieuwere albums zoals het album "Gothic" vind ik veel minder..wat vinden jullie hiervan?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2002 0:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

'Gothic' beschouw ik ook als oud (en goed!!!)
Ik vind ze goed t/m One second, daarna zijn ze een ander genre gaan spelen en binnen dat new wave-achtige genre zijn ze middelmatig terwijl in het metal genre ze aan de top stonden; kapitale fout!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:01 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

daar ben ik het mee eens...nu denkt iedereen (ik heb een PL backpatch) dat ik van die new wave hou...maar dat vind ik dus niet zo


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 09-11-2002 1:02 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik ken de band niet zo goed . ik draai heel vaak forever failure , dat vind ik een goed nummer .
zowel muziek als zang en ook wel lydia .



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-11-2002 1:03 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik was tot One Second ook fan...
Die omslag is echt te triest voor woorden. Ik had bijna mijn Icon-LS in de fik gestoken. Bah!

De CD's na One Second heb ik nooit beluisterd. Ik durfde het echt niet aan...

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-11-2002 1:05]


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:05 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:03 schreef McDoom het volgende:
Ik was tot One Second ook fan...
Die omslag is echt te triest voor woorden. Ik had bijna mijn Icon-LS in de fik gestoken. Bah!


jah...dat is inderdaad een klote-album...maarjah iedereen in mijn kroeg denkt nu van: heej daar hebben we weer zoon persoon die denkt goede smaak te hebben terwijl hij naar PL luister terwijl mijn patch van draconian times is en dat best een te pruimen album is


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-11-2002 1:08 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:05 schreef DeCiPhEr het volgende:
jah...dat is inderdaad een klote-album...maarjah iedereen in mijn kroeg denkt nu van: heej daar hebben we weer zoon persoon die denkt goede smaak te hebben terwijl hij naar PL luister terwijl mijn patch van draconian times is en dat best een te pruimen album is

Boeiuh dat iedereen dat denkt! Wij weten beter. Draconian Times is een wereldplaat. Ik loop overigens ook nog steeds vol trots in die Icon-LS.
Maar zodra de latere Paradise Lost ter sprake komt word ik altijd zeer negatief...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-11-2002 1:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 0:55 schreef DeCiPhEr het volgende:
...de nieuwere albums zoals het album "Gothic" vind ik veel minder...

Dude, ooit op de achterkant gekeken naar het JAARTAL van (C) bijvoorbeeld???
En Gothic "slecht"??? GA JE MOND WASCHENN!!!
PL zou WILLEN dat ze tegenwoordig nog zo goed speelden, stelletje zachte flikkers dat ze zijn geworden GVD.
"Lost Paradise" en "Gothic" zijn voor mij de enige 2, meer koop ik niet van hen (ok, en de MCD "As I Die").
//edit
D.w. niet zeggen dat de rest allemaal slecht is. Ik heb in andere threads al gezegd dat t/m "Draconian" het wel goed rockbaar was. Koopbaar vind ik niet, tenzij ze voor 10 euro ergens liggen.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-11-2002 1:11]


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:10 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:08 schreef McDoom het volgende:
Boeiuh dat iedereen dat denkt! Wij weten beter. Draconian Times is een wereldplaat. Ik loop overigens ook nog steeds vol trots in die Icon-LS.
Maar zodra de latere Paradise Lost ter sprake komt word ik altijd zeer negatief...


zeer bedankt voor de positive reactie en wij weten inderdaad wel beter ik ga nu trouwens pitten moet morgen om 8:00 werken en heb al wat bier op *proost en slaap lekker*


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-11-2002 1:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:10 schreef DeCiPhEr het volgende:
en wij weten inderdaad wel beter

Maar jij vind "Gothic" niet oud....


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:16 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

oops ik bedoelde symbol of life sorry mijn fout ben nogal aangeschoten maargoed ik gaat tot morgenavond ZM'ers...*Gothic is het oudste album oeps hoezo aangeschoten?* *hips*


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-11-2002 1:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:16 schreef DeCiPhEr het volgende:
oops ik bedoelde symbol of life sorry mijn fout ben nogal aangeschoten maargoed ik gaat tot morgenavond ZM'ers...*Gothic is het oudste album oeps hoezo aangeschoten?* *hips*

O, dat verklaart alles. Maareh BIJNA goed hoor....


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:23 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:21 schreef MBMarduk het volgende:
O, dat verklaart alles. Maareh BIJNA goed hoor....



excuse me


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 09-11-2002 1:24 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

was even gaan checken op welk album forever failure staat (draconian times ) :
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Diner/6934/eng/alb.html



DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 1:26 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 1:24 schreef Vinay het volgende:
was even gaan checken op welk album forever failure staat (draconian times ) :
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Diner/6934/eng/alb.html



is ook een goed nummer! (jezus ZM IS verslavend...maar ik ga *proost iedereen*)


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-11-2002 1:26 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hé tof! Op die site is een As I Die Winamp Skin te downen.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-11-2002 2:11 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

hmmm... persoonlijk vind ik ze pas na gothic echt goed uit de verf komen. Shades of god, Icon en Drac.Times zijn wat mij betreft toch echt wel de beste (de ultra langzame death vanop LP is ook goed te verteren)

Ik ken pl niet van na dractimes en dat wil ik zo houden.


Follow the freezing moon...


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 09-11-2002 14:19 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Paradise Lost - True belief

Ik heb alleen icon en die vind ik wel goed

[Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 09-11-2002 14:20]


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 09-11-2002 14:31 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 9 november 2002 1:05 schreef DeCiPhEr het volgende:
jah...dat is inderdaad een klote-album...maarjah iedereen in mijn kroeg denkt nu van: heej daar hebben we weer zoon persoon die denkt goede smaak te hebben terwijl hij naar PL luister terwijl mijn patch van draconian times is en dat best een te pruimen album is


ja in onze kroeg denkt iedereen dat je een grote loser bent



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-11-2002 16:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb net die nieuwe DVD "evolve" besteld. Bevat allemaal oud materiaal. Alle clips en veel live materiaal.

Nu nog een dvd-speler


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-11-2002 16:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 16:18 schreef Paul het volgende:

Nu nog een dvd-speler

Hahahaha...voor de PC lijkt me beter dan stand-alone.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2002 16:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

tot "One second"vind ik het zeer goed. Daarna Mijn favoriet is overigens het debuut.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-11-2002 17:19 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

PL

Gothic t/m Draconian Times = geniaal,
daarna daalde het niveau nogal, met Host als dieptepunt. Symbol of Life heknogniegehoord, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig....

(Gothic was van grote invloed op Katatonia, maar juist op Believe in Nothing van PL staat een nummer dat juist heel erg veel weg heeft van de moderne Katatonia) (<-- tussenhaakjes opmerking)



DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 09-11-2002 19:55 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 14:31 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ja in onze kroeg denkt iedereen dat je een grote loser bent


en bedankt ....sarcast

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 09-11-2002 20:04]


valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 10-11-2002 17:45 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

Ik ben grote PL fan, en waardeer (tot nu toe) elke koerswijzeging die ze ondergaan hebben. De nieuwe, Symbol of Life, is trouwens (naar mijn mening) énorm goed! Zitten terug Icon, Draconian Times klanken in, gemengd met hun latere invloeden. En de vocals neigen hier en daar ook terug naar de Draconian Times tijden. Op de de digipack krijg je trouwens ook nog 2 zéér goede covers!!!

Mijn lijstje (van zéér goed naar minder goed )

-Icon
-Shades of God
-Draconian Times
-Symbol of Life
-Gothic/Lost Paradise
-One Second
-Believe in Nothing/Host


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-11-2002 17:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hmmm... Ben ik de enige dan die 'Host' fantastisch vind? Ik ben echt helemaal gek van dat album... Verder vind ik alleen Lost Paradise en Gothic goed. De rest vind ik eigenlijk geen hol, hoewel ik de laatste twee CDs niet heb gehoord


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen