IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 14:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 14:17 schreef Mutilator het volgende:
JEUJ!!! Mighty thanx!!!!!


Graag gedaan!!!!!


spelfout weggehaald...


Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 12-01-2004 10:54 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Heb van deze band de cd Icon, vidn het persoonlijk zeer lekkere muziek.Vooral wanneer ik in een depri bui ben.


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2004 10:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 januari 2004 10:54 schreef Leto Atreides het volgende:
Heb van deze band de cd Icon, vidn het persoonlijk zeer lekkere muziek.Vooral wanneer ik in een depri bui ben.
Ik denk dat als je 'Icon' leuk vindt je zonder meer 'Draconian Times' er zo bij kunt kopen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-01-2004 10:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 10:56 schreef helmet het volgende:
Ik denk dat als je 'Icon' leuk vindt je zonder meer 'Draconian Times' er zo bij kunt kopen.


Maar de releases daarna kun je beter laten liggen.... Alles daarvoor zou ik haast zeggen is een must-have


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 10:56 schreef helmet het volgende:
Ik denk dat als je 'Icon' leuk vindt je zonder meer 'Draconian Times' er zo bij kunt kopen.
Euhm? Albums zijn toch zeker behoorlijk verschillend.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2004 11:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 januari 2004 11:21 schreef Jenje het volgende:
Euhm? Albums zijn toch zeker behoorlijk verschillend.
Vind je? Ik vind ze in ieder geval qua sfeer, maar ook muzikaal gezien toch wel op elkaar lijken eigenlijk.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Icon is stukken donkerder dan DT, die is wat sneller en wat lichter


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2004 11:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Hmmm, misschien vergis ik me. Ik zal ze allebei nog maar eens goed luisteren (hoewel, ik kwam er vandeweek achter dat 'Icon' niet in z'n hoesje zat )


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Icon is een meesterwerk, DT is gewoon goed.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:26 schreef Jenje het volgende:
Icon is een meesterwerk, DT is gewoon goed.


Icon is een meesterwerk, DT vond ik niks


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:05 schreef Chelman het volgende:
Icon is een meesterwerk, DT vond ik niks




lost paradise vind ik dus geniaal van hun, kreeg ook concert en elpee van ze toen voor mijn verjaardag (was in Leiden toen destijds )


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-01-2004 13:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:05 schreef Chelman het volgende:
Icon is een meesterwerk, DT vond ik niks

Ik vind DT veel beter. Alleen de zang al; die is op DT zuiver. En de drums zijn ook stukken beter geworden met de komst van hun (toen) nieuwe drummer.

De band zei destijds overigens zelfover DT in vergelijk met Icon:

"It's not radically different, it's just better."

Een mening die ik alleen maar kan onderschrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 12-01-2004 13:10]


Touché, pussycat!


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

volgnes mij kennen mensen de eerste geeneens van PD; de generatiekloof doet haar afschuwelijke werk weer .....VROEGER!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:11 schreef invictis het volgende:
volgnes mij kennen mensen de eerste geeneens van PD; de generatiekloof doet haar afschuwelijke werk weer .....VROEGER!!!


Ik ken ze wel allemaal...maar ik vind Icon eigenlijk beter dan Lost Paradise en Gothic. (hoewel die zeker niet slecht zijn)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-01-2004 13:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Icon staat mijlenver boven Draconian Times IMO.

Overigens vind ik de laatste 3 albums ook wel goed te pruimen, moet ze alleen nog eens aanschaffen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:12 schreef Chelman het volgende:
Ik ken ze wel allemaal...maar ik vind Icon eigenlijk beter dan Lost Paradise en Gothic. (hoewel die zeker niet slecht zijn)


ah!
eindelijk!
een medefossiel!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-01-2004 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:11 schreef invictis het volgende:
volgnes mij kennen mensen de eerste geeneens van PD; de generatiekloof doet haar afschuwelijke werk weer .....VROEGER!!!
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee. Ik ken ze ook allemaal. Maar kijk bijvoorbeeld ook eens hoeveel "jonge" mensen helemaal debiel zijn van het oude werk van bijv. Sodom of Kreator.


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:15 schreef invictis het volgende:
ah!
eindelijk!
een medefossiel!!!




Ik ben nog jong en fris met mijn 27 jaartjes!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 13:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 13:12 schreef Chelman het volgende:
Ik ken ze wel allemaal...maar ik vind Icon eigenlijk beter dan Lost Paradise en Gothic. (hoewel die zeker niet slecht zijn)

Argh!!!

Lost Paradise en vooral Gothic zijn legendarische metal meesterwerken. Shades of God gewoon een erg goede cd, en Icon en DT zijn aardige cdtjes maar niet zoveel bijzonders!


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht


Ik vind Icon iets gebalanceerder en volwassen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:23 schreef Chelman het volgende:


Ik ben nog jong en fris met mijn 27 jaartjes!



uhrm oh ja shit
hebben ze geen vergissing gemaakt met de geboortedatum ofzo ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:21 schreef Sporty Voleg het volgende:
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee. Ik ken ze ook allemaal. Maar kijk bijvoorbeeld ook eens hoeveel "jonge" mensen helemaal debiel zijn van het oude werk van bijv. Sodom of Kreator.



ja dat is ook wel erg cool om te zien ; maar wel logisch al zeg ik het zelf


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:36 schreef Chelman het volgende:
Ik vind Invictis iets gebalanceerder en volwassen.



dank je wel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-01-2004 13:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Lost Paradise en Gothic zijn echte klassiekers, maar ik als ik ze twee keer alchter elkaar luister wordt het saai. Icon daarentegen kan ik gewoon op repeat zetten. Draconian Times is gewoon een leuk achtergrond muziekje.
Maar ik moet zeggen dat Shades of God vooral tijdloos is vanwege As I Die.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 13:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 13:36 schreef Chelman het volgende:
Ik vind Icon iets gebalanceerder en volwassen.

Ik vind Icon echt een overgangsplaat tussen de hardere gothic, shades of god en de minder harde, meer rock nieuwe stijl van Draconian Times en die meuk die daarna kwam... Het is niet het ene en niet het andere... ik vind de stijl van de nummers ook nogal heen en weer slingeren en daardoor een beetje een rommeltje


Zenial


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen