![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Agree wat Icon betreft. Draconian Times is net iets te poppy en te meezingerig geworden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Godverdomme! Ik heb net mijn platen alfabetisch gesorteerd ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: niet akkoord, ik vind Icon gewoon de overtreffende trap van Shades of God. Kan ook wel beetje aan de productie liggen. Op Shades staan ook wel paar van m'n favo PL nummers, maar algemeen is het niveau op Icon imho hoger. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() Hoewel ik dat kreng tegenwoordig zelden luister is het een meesterlijke plaat...maar het oudere werk trekt me toch net wat harder aan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
er is een nieuwe op komst hè... iemand daar nog ideeen over? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik kijk wel uit...de vorige keer kwam de belofte ook niet uit... ![]() Ze zijn gewoon dood...alleen beseffen ze het niet...jammer genoeg zijn er meer bands die dat niet beseffen...zoals ons eigen Callenish Circle...het wordt steeds triester... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
vorige was inderdaad beetje jammer... begint misschien iets te veel te lijken om amorphis... slechte zaak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
tja...alleen maakt Amorphis nog wel aardige muziek...vergeleken met PL... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
nou ... ok misschien minder slecht als PL I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Kan ook zijn dat PL wat meer afgezakt is imo... ![]() maar procentueel gezien zal het niet veel uitmaken...bah I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
de band had zich eigenlijk al moeten opheffen. Nu zullen ze een voetnoot in de popmuziekgschiedenis blijven. ![]() |
|
Hmm..Draconian times en Icon zijn twee wereldplaten. Als Symbol of live meer als die twee klinkt, zal ik ém toch es gaan luisteren ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Wat ik niet echt snap...In lyrics op bv de cd gothic wordt er veel over de "lord" gesproken en op de achterkant van de cd staat Jezus op het kruis afgebeeld. Ook zijn er cd's met titels als Shades of God, Icon... Conclusie: Paradise Lost is gristelijk? ![]() ![]() |
|
Boeit dat? ![]() |
|
En Nick Holmes droeg vroeger iets dat op een kruis leek om zijn nek...maar uit interviews meen ik me te herinneren dat ze geen christelijke band is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Vreemd, op Host stond er namelijk niet veel anders dan relgieuze teksten.. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ik kan ondertussen al een aardig lijstje maken van de bands waarvan ik de eerste paar cd's echt goed vind en die daarna komen een heel stuk minder: Amorphis Anathema Katatonia Lacrimas Profundere Paradise Lost Tiamat Ben ik er nog een vergeten? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Een topic over openen ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Hmz, 't liefste vergeet ik dit weer zo snel mogelijk... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Oh ![]() Ik zou er nochtans wel een lijstje kunnen neertypen, maar 't was ook maar een idee ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Tsja, 't is gewoon dat ik liever stil sta bij bands/cd's die ik wel goed vind. Daar zijn er namelijk ook nog genoeg van... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:In dat geval ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Het boeit. ![]() |
|
quote:Wil jij niet luisteren naar iemands ervaringen met het één of ander? ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |