IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-12-2011 17:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2011 17:22 schreef Forever After het volgende:
Da's een beste collectie Varanus.


Ja, en nog niet eens helemaal compleet..


spelfout weggehaald...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-12-2011 17:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik wou net zeggen dat ik er The Symbol Of Life niet tussen zag staan, maar die staat er wel tussen.

Da's trouwens ook het enige album wat ik van PL heb.


 


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-12-2011 20:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dan mis je er nog een paar...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-12-2011 11:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Haha, gisteren de bonus DVD zitten bekijken, ik mag wel royalties gaan vragen zo vaak kom ik in beeld haha!


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2012 0:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Godver zeg, die Draconian DVD, ik heb er nog steeds kippenvel bij

Once Solemn... damn, za-lig


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-02-2012 19:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

PARADISE LOST are now unveiling the cover artwork for their much anticipated new studio album “Tragic Idol” set to be released on April 23rd, 2012 in Europe via Century Media Records. The album's artwork was designed by Parisian designer Valnoir (www.metastazis.com), who has not only worked on this band's release, but also with artists such as Morbid Angel, Laibach, Ulver, Watain and more than 150 others.

Furthermore the band will be touring the UK this April performing tracks from their forthcoming album “Tragic Idol”. To celebrate the event PARADISE LOST will have a very limited number of VIP tickets available (10 per show) which you can purchase online later today from the band’s website www.paradiselost.co.uk! Nick Holmes comments on the tour as follows: "This is a pretty extensive UK tour for us, I'm speechless and excited. It's nice to know there's a WH Smith in every town we play"




Tjonge metalbands zijn tegenwoordig met hun artwork net zo origineel als Century Media in de jaren '90.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2012 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind em wel mooi


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-02-2012 19:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Verder is hij ook wel mooi hoor.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-02-2012 20:56 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Juist weer is wat anders voor Paradise lost, vind hem wel mooi.. maar ben meer benieuwd naar de muziek..


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-02-2012 21:00 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Vind em wel behoorlijk Baizley-ig (de hoes dan)


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-02-2012 13:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Alle vertrouwen in wederom een meesterwerkje.


spelfout weggehaald...


miikja
Usericon van miikja
Posted 14-02-2012 11:32 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Je kan vandaag (14 februari) gratis een nieuw nummer downloaden op http://www.centurymedia.com/specials/pl_crucify/



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-02-2012 11:40 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Damn, wat een saai nummer.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-02-2012 11:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

PL is dan ook al jaren een behoorlijk saaie band.

Nummer klinkt als een Icon b-kantje.


... hoe de hazen lopen ...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-02-2012 12:16 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 februari 2012 11:56 schreef faalhaas het volgende:
PL is dan ook al jaren een behoorlijk saaie band.

Nummer klinkt als een Icon b-kantje.

vond de vorige weer prima te verteren, na jaren saaie meuk en ellende.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-02-2012 12:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vond de vorige 2 albums anders echt wel sterk en ook dit nummer trek ik wel.
Erg benieuwd naar het volledige album


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2012 14:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vind em erg lekker, geen fratsen, lekker rechttoerechtaan, hier hou ik van!


spelfout weggehaald...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 14-02-2012 16:28 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 14 februari 2012 14:41 schreef varanus het volgende:
Vind em erg lekker, geen fratsen, lekker rechttoerechtaan, hier hou ik van!


Al zouden ze een cd uitbrengen met veertig minuten stilte en dan drie akkoorden zou jij het waarschijnlijk nog geniaal vinden... ;-)

Maar je hebt wel gelijk, dat wel...


Vind ik ook niet


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2012 16:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2012 16:28 schreef underkoffer het volgende:
Al zouden ze een cd uitbrengen met veertig minuten stilte en dan drie akkoorden zou jij het waarschijnlijk nog geniaal vinden... ;-)

Maar je hebt wel gelijk, dat wel...


Dat is dan natuurlijk wel weer wat overdreven he haha


spelfout weggehaald...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 15-02-2012 7:52 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 14 februari 2012 16:46 schreef varanus het volgende:
Dat is dan natuurlijk wel weer wat overdreven he haha


okee, misschien iets...


Vind ik ook niet


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-02-2012 14:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe...


spelfout weggehaald...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 25-03-2012 10:59 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht



Niet verrassend, wel goed. Maar toch ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2012 13:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hij is gewoon weer lekker hoor, die nieuwe plaat.

Dat vind ik echter al na 1 luisterbeurt, misschien dat ie wel snel iets gaat vervelen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2012 9:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Net eerste halve luisterbeurt, hij is zo-zo .. beetje teveel automatische piloot, teveel clichés.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-04-2012 9:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hoe is hij in dat opzicht ten opzichte van de vorige? (expres kromme zin)



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen