IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-09-2009 9:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Die hoort niet ergens te liggen, die hoort met trots gedragen te worden!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2009 9:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 september 2009 9:02 schreef Jenje het volgende:
Ik heb nog ergens een shades of god shirt (zo'n all-over) liggen geloof ik ..


Ruilen voor een Badmotorfinger shirt?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2009 9:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2009 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 9:54 schreef Mutilator het volgende:
Ruilen voor een Badmotorfinger shirt?
Nee, die heb ik namelijk al, en voor een prikkie


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-09-2009 15:33 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

"Shades of god" is maar een middelmatige plaat met 2 uitschieters. Zou ik geen sjurt van willen hebben.
Ennieweejz, binnenkort eens de nieuwe CD bestellen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2009 17:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm afgezien van de nostalgische waarde moet ik het idd behoorlijk met je eens zijn hierover; erg magere productie vooral.

Wat is er trouwens met dat CDKUT?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-09-2009 18:25 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

cdkut?


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-09-2009 19:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Catalogusaanduiding op het ruggetje van de cd.

Shades of God of niet, allover shirts moet je gewoon in de kast laten hangen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2009 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Enigste wat allover is is één penseelstreek, erg intogen shirt.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-09-2009 19:47 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 19:24 schreef Sater het volgende:
Catalogusaanduiding op het ruggetje van de cd.

Ah ok, ik heb de Metal Mind Records versie dus geen kut op m'n ruggetje.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-09-2009 20:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vandaag de nieuwe gehoord en hij klinkt geweldig!
Denk de beste cd wat ze uitgebracht hebben.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-09-2009 11:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, klinkt super! Heb alleen de drie n ummers gehoord die al op myspace stonden, van de rest wat flarden, maar ik probeer me in te houden tot ik em thuis heb.


spelfout weggehaald...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-09-2009 18:54 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Paradise Lost is toch allang dood? Net zoals My Dying Bride? Denk niet dat die bands de laatste tijd iets boeiends gedaan hebben...

Paar jaar geleden kon ik niets met de nieuwere sound van Anathema, maar moet zeggen dat het toch de meest boeiende band van het illustere Peaceville-trio is tegenwoordig... Morgen weer eens live bekijken na 10 jaar afwezigheid...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-09-2009 19:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2009 18:54 schreef Doomy het volgende:
Paradise Lost is toch allang dood? Net zoals My Dying Bride? Denk niet dat die bands de laatste tijd iets boeiends gedaan hebben...




HEILIGSCHENNIS!!! Man, ga naar hun myspace en luister!!!


spelfout weggehaald...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-09-2009 19:26 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2009 18:54 schreef Doomy het volgende:
Paradise Lost is toch allang dood? Net zoals My Dying Bride? Denk niet dat die bands de laatste tijd iets boeiends gedaan hebben...

Paar jaar geleden kon ik niets met de nieuwere sound van Anathema, maar moet zeggen dat het toch de meest boeiende band van het illustere Peaceville-trio is tegenwoordig... Morgen weer eens live bekijken na 10 jaar afwezigheid...


Heb je de nieuwe al gehoord?
Of gaan we weer zeuren dat vroeger alles beter was.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-09-2009 23:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2009 19:05 schreef varanus het volgende:
HEILIGSCHENNIS!!! Man, ga naar hun myspace en luister!!!
Heb geluisterd...

en nu ga ik het album kopen en ben ik meteen van mijn slaapprobleem af...

EN idd, vroeger was alles beter...zelfs Paradise Lost

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-09-2009 23:50]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-09-2009 13:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Jij hebt niet goed geluisterd


spelfout weggehaald...


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 22-09-2009 5:15 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ben nu pas bij het vierde van de cd, maar het bevalt me tot nu prima hoor. Wat rauwer en hier en daar weer wat doomy stukken.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-09-2009 13:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 5:15 schreef meatgrinder het volgende:
Ben nu pas bij het vierde van de cd, maar het bevalt me tot nu prima hoor. Wat rauwer en hier en daar weer wat doomy stukken.


Jij snapt het


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

90% mee eens, her ender iets teveel poppy gitaarriffs (linving with scars is een KUTnummer)

Rest is zwaar goed!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2009 13:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 13:42 schreef varanus het volgende:
Jij snapt het
OK, Nick H., geef varanus zijn account terug


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 22-09-2009 15:30 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl



Hij vind de cd iig gaaf! Ik ook trouwens..


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-09-2009 15:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 september 2009 18:54 schreef Doomy het volgende:
Paradise Lost is toch allang dood? Net zoals My Dying Bride? Denk niet dat die bands de laatste tijd iets boeiends gedaan hebben...




Nou ik denk het toch wel aangezien de laatste My Dying Bride gewoon een geweldige plaat is.
Over Paradise Lost kan ik niet echt oordelen want ik ben alleen bekend met de oudere platen.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-09-2009 16:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Nou... Anathema is de enige van de 3 die live nog weet te boeien... Denk dat we het daar snel over eens zijn met zijn allen? Paradise Lost wil niemand live zien. MDB live is een kwestie van smaak maar ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond. Anathema was gisteren behoorlijk goed...het kan beter, maar wel de beste van de drie...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-09-2009 17:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 september 2009 16:50 schreef Doomy het volgende:
Nou... Anathema is de enige van de 3 die live nog weet te boeien... Denk dat we het daar snel over eens zijn met zijn allen?


Laatste My Dying Bride optreden in Eindhoven was anders geweldig, dus nee ik ben het er niet mee eens.

Paradise Lost nooit live gezien dus wederom kan ik daar niet over oordelen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-09-2009 19:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 16:50 schreef Doomy het volgende:
Paradise Lost wil niemand live zien.



Kaartjes voor 7 november liggen anders klaar hier Maar ja, ik ben dan denk ik ook de enige op ZM die zijn zoon naar een bandlid van Paradise Lost heeft genoemd...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen