![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Die hoort niet ergens te liggen, die hoort met trots gedragen te worden! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Nee, die heb ik namelijk al, en voor een prikkie ![]() ![]() |
|
"Shades of god" is maar een middelmatige plaat met 2 uitschieters. Zou ik geen sjurt van willen hebben. Ennieweejz, binnenkort eens de nieuwe CD bestellen. ![]() |
|
Hmm afgezien van de nostalgische waarde moet ik het idd behoorlijk met je eens zijn hierover; erg magere productie vooral. Wat is er trouwens met dat CDKUT? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
cdkut? ![]() ![]() |
|
Catalogusaanduiding op het ruggetje van de cd. Shades of God of niet, allover shirts moet je gewoon in de kast laten hangen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Enigste wat allover is is één penseelstreek, erg intogen shirt. ![]() |
|
quote: Ah ok, ik heb de Metal Mind Records versie dus geen kut op m'n ruggetje. ![]() ![]() |
|
Vandaag de nieuwe gehoord en hij klinkt geweldig! Denk de beste cd wat ze uitgebracht hebben. ![]() |
|
Ja, klinkt super! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Paradise Lost is toch allang dood? Net zoals My Dying Bride? Denk niet dat die bands de laatste tijd iets boeiends gedaan hebben... Paar jaar geleden kon ik niets met de nieuwere sound van Anathema, maar moet zeggen dat het toch de meest boeiende band van het illustere Peaceville-trio is tegenwoordig... Morgen weer eens live bekijken na 10 jaar afwezigheid... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: HEILIGSCHENNIS!!! Man, ga naar hun myspace en luister!!! spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Heb je de nieuwe al gehoord? Of gaan we weer zeuren dat vroeger alles beter was. ![]() ![]() |
|
quote:Heb geluisterd... en nu ga ik het album kopen en ben ik meteen van mijn slaapprobleem af... ![]() EN idd, vroeger was alles beter...zelfs Paradise Lost ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-09-2009 23:50] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Jij hebt niet goed geluisterd ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ben nu pas bij het vierde van de cd, maar het bevalt me tot nu prima hoor. Wat rauwer en hier en daar weer wat doomy stukken. ![]() ![]() |
|
quote: Jij snapt het ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
90% mee eens, her ender iets teveel poppy gitaarriffs (linving with scars is een KUTnummer) Rest is zwaar goed! ![]() |
|
quote:OK, Nick H., geef varanus zijn account terug ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Hij vind de cd iig gaaf! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou ik denk het toch wel aangezien de laatste My Dying Bride gewoon een geweldige plaat is. Over Paradise Lost kan ik niet echt oordelen want ik ben alleen bekend met de oudere platen. ![]() |
|
Nou... Anathema is de enige van de 3 die live nog weet te boeien... Denk dat we het daar snel over eens zijn met zijn allen? Paradise Lost wil niemand live zien. MDB live is een kwestie van smaak maar ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond. Anathema was gisteren behoorlijk goed...het kan beter, maar wel de beste van de drie... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Laatste My Dying Bride optreden in Eindhoven was anders geweldig, dus nee ik ben het er niet mee eens. Paradise Lost nooit live gezien dus wederom kan ik daar niet over oordelen ![]() ![]() |
|
quote: Kaartjes voor 7 november liggen anders klaar hier ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |