IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 16-08-2003 1:29 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

[quote]Op 16 augustus 2003 0:39 schreef lykle_wolfheart het volgende:


En Paradise Lost... vergane glorie! Dat optreden in 013 dit jaar was werkelijk om te huilen, zo slap en ongeïnspireerd, bah bah bah! Nick Holmes bakt er ook niks meer van trouwens na zijn zanglessen, alle power is weg uit zijn stem.
--------------------------------------------




Helemaal mee eens. Het lijkt er op dat de heren er geen zin meer in hebben. Kan ik me voorstellen na zoveel jaren wanprestatie. Lost Paradise is een wereldplaat maar lijd aan een baggerproductie, Gothic is veruit het beste dat ze hebben gecreëerd en Icon bevat zeer goede muziek maar die zang... Alle andere releases van PL heb ik beluisterd (soms zelfs meerdere malen) maar kunnen me ronduit gestolen worden. Feit is ook dat onze Nick Holmes in zijn gruntperiode al geen sterke zanger was maar daarna helemaal begon te zuigen. Zing dan niet en leer triangel spelen ofzo.


En Host; het is dat hun naam op de cd-cover stond maar toen ik die beluisterde haalde ik daar echt geen PL uit...

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonsfire op 16-08-2003 1:34]


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-08-2003 1:31 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik heb al meerdere mensen horen beweren dat nick op Icon vals zingt. Delen nog meer lieden alhier die mening? Zelf ben ik het er niet mee eens, uiteraard!


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-08-2003 1:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm, echt supervals vind ik het niet. Maar ik hou ook wel van vals. Icon was nog goed.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 16-08-2003 1:39 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Op Icon zingt Holmes niet direct vals maar zit hij telkens net onder de toonhoogte van de muziek. Ik heb meer (beginnende) zangers en zangeressen daar last van horen hebben. Men kan in principe toonvast zingen maar heeft moeite om de begeleidende muziek te volgen. Toen Holmes die fout herstelde verloor hij echter weer de power en diepte uit zijn stem. Zoals gezegd; Nick kan beter achter e kassa gaan zitten bij AH...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-08-2003 1:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Beste album:



Wat is dat eigenlijk met die foute voorkant?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 9:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Godverdomme,wat was ik vroeger gek van deze band.Ik heb zelfs m'n zoon naar de zanger genoemd.Ik heb zelfs nog hard geprobeerd om one second goed te vinden,maar helaas is deze plaat geschikter als onderzetter voor m'n bierglas.Hierna heb ik ook niks meer gekocht van paradise lost.Heb trouwens wel enkele memorabele concerten van hun gezien,oa in Utrecht(central studio's geloof ik dat die tent heette..)Maar ja,het leven gaat door,ook zonder paradise lost(al draai ik met plezier hun ouwe werk nog steeds,ik heb in totaal 17 schijffies van hun staan....)


spelfout weggehaald...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2003 12:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 9:23 schreef varanus het volgende:
Godverdomme,wat was ik vroeger gek van deze band.Ik heb zelfs m'n zoon naar de zanger genoemd.Ik heb zelfs nog hard geprobeerd om one second goed te vinden,maar helaas is deze plaat geschikter als onderzetter voor m'n bierglas.Hierna heb ik ook niks meer gekocht van paradise lost.Heb trouwens wel enkele memorabele concerten van hun gezien,oa in Utrecht(central studio's geloof ik dat die tent heette..)Maar ja,het leven gaat door,ook zonder paradise lost(al draai ik met plezier hun ouwe werk nog steeds,ik heb in totaal 17 schijffies van hun staan....)


volgens mij zag ik bij de Waaghals in Enschede een one second digipack tweedehands liggen...
valt misschien iets te regelen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 13:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb em al,maar draai em dus nooit,dus ik hoef er echt niet eentje bij.....


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 13:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 9:23 schreef varanus het volgende:
...,ik heb in totaal 17 schijffies van hun staan....)


17 schijffies van hun werk tot de One second periode? Welke zijn dat dan buiten de reguliere releases?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 16-08-2003 13:57 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Lost Paradise 1990 CD
Gothic 1991 CD
As I Die 1992 MCD
Shades Of God 1992 CD
Icon 1993 CD
Draconian Times 1995 Digipack
At The BBC 2003 CD

ik heb enkel het oudere werk, nieuwe P.L. vind ik maar niks


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 14:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 13:53 schreef Mutilator het volgende:
17 schijffies van hun werk tot de One second periode? Welke zijn dat dan buiten de reguliere releases?


Ik heb maxi's en bootlegs erbij gerekend.Maxi's spreken voor zich dacht ik zo.Bootlegs zijn;gothic illusions en northern darkness.


spelfout weggehaald...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2003 14:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 13:48 schreef varanus het volgende:
Ik heb em al,maar draai em dus nooit,dus ik hoef er echt niet eentje bij.....


ah sorry, las verkeerd
nevermind


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 14:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:22 schreef ZelThoR het volgende:
ah sorry, las verkeerd
nevermind



Maakt niet uit


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 14:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 14:20 schreef varanus het volgende:
Ik heb maxi's en bootlegs erbij gerekend.Maxi's spreken voor zich dacht ik zo.Bootlegs zijn;gothic illusions en northern darkness.


Gothic illusions heb ik ook; Northern darkness alleen niet origineel; kun je een scan maken van dat hoesje? Een goeie bootleg is trouwens ook Doomsday symphonies


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-08-2003 15:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:47 schreef Mutilator het volgende:
Gothic illusions heb ik ook; Northern darkness alleen niet origineel; kun je een scan maken van dat hoesje? Een goeie bootleg is trouwens ook Doomsday symphonies
Cool...die zoek ik nog compleet.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-08-2003 15:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 1:29 schreef Dragonsfire het volgende:
Feit is ook dat onze Nick Holmes in zijn gruntperiode al geen sterke zanger was maar daarna helemaal begon te zuigen.

Ik vind em juist heel erg boos en gekweld klinken. En dan bedoel ik dat positief


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 15:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 15:19 schreef Voice Of Doom het volgende:
Cool...die zoek ik nog compleet.


Die heb ik origineel kan een mooi kopietje voor je maken met hoesje


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 16:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:47 schreef Mutilator het volgende:
Gothic illusions heb ik ook; Northern darkness alleen niet origineel; kun je een scan maken van dat hoesje? Een goeie bootleg is trouwens ook Doomsday symphonies


Zal vanavond es een poging wagen en dan stuur ik em wel effe op.Nog meer liefhebbers??Doomsday symphonies ken ik niet trouwens.....

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 16-08-2003 16:06]


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 9:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:47 schreef Mutilator het volgende:
Gothic illusions heb ik ook; Northern darkness alleen niet origineel; kun je een scan maken van dat hoesje? Een goeie bootleg is trouwens ook Doomsday symphonies


Hee,is je mailbox vol ofzo??Heb het hoesje naar je opgestuurd,maar ik krijg ze terug...
heb je ook een ander mailadres??


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2003 12:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2003 9:58 schreef varanus het volgende:
Hee,is je mailbox vol ofzo??Heb het hoesje naar je opgestuurd,maar ik krijg ze terug...
heb je ook een ander mailadres??


Ik heb de bezem erdoor gehaald; kun je ze nog eens sturen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 13:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 12:31 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb de bezem erdoor gehaald; kun je ze nog eens sturen?


En??Heb je ze??


spelfout weggehaald...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-08-2003 14:04 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik ga zo PL weer eens bekijken (in Utrecht) ... ben benieuwd of Nick deze keer eens niet stoned is


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ga uit zelfbescherming maar niet

Wat ze tegenwoordig doen vind ik CRAP


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2003 14:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2003 13:53 schreef varanus het volgende:
En??Heb je ze??


JEUJ!!! Mighty thanx!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2003 14:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2003 14:04 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo PL weer eens bekijken (in Utrecht) ... ben benieuwd of Nick deze keer eens niet stoned is


Op dat gothic feest? Brrr....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen