|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb al meerdere mensen horen beweren dat nick op Icon vals zingt. Delen nog meer lieden alhier die mening? Zelf ben ik het er niet mee eens, uiteraard! Winter is coming |
|
Hmmm, echt supervals vind ik het niet. Maar ik hou ook wel van vals. Icon was nog goed. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Op Icon zingt Holmes niet direct vals maar zit hij telkens net onder de toonhoogte van de muziek. Ik heb meer (beginnende) zangers en zangeressen daar last van horen hebben. Men kan in principe toonvast zingen maar heeft moeite om de begeleidende muziek te volgen. Toen Holmes die fout herstelde verloor hij echter weer de power en diepte uit zijn stem. Zoals gezegd; Nick kan beter achter e kassa gaan zitten bij AH... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Beste album: Wat is dat eigenlijk met die foute voorkant? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Godverdomme,wat was ik vroeger gek van deze band.Ik heb zelfs m'n zoon naar de zanger genoemd.Ik heb zelfs nog hard geprobeerd om one second goed te vinden,maar helaas is deze plaat geschikter als onderzetter voor m'n bierglas.Hierna heb ik ook niks meer gekocht van paradise lost.Heb trouwens wel enkele memorabele concerten van hun gezien,oa in Utrecht(central studio's geloof ik dat die tent heette..)Maar ja,het leven gaat door,ook zonder paradise lost(al draai ik met plezier hun ouwe werk nog steeds,ik heb in totaal 17 schijffies van hun staan....) spelfout weggehaald... |
|
quote: volgens mij zag ik bij de Waaghals in Enschede een one second digipack tweedehands liggen... valt misschien iets te regelen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb em al,maar draai em dus nooit,dus ik hoef er echt niet eentje bij..... spelfout weggehaald... |
|
quote: 17 schijffies van hun werk tot de One second periode? Welke zijn dat dan buiten de reguliere releases? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lost Paradise 1990 CD Gothic 1991 CD As I Die 1992 MCD Shades Of God 1992 CD Icon 1993 CD Draconian Times 1995 Digipack At The BBC 2003 CD ik heb enkel het oudere werk, nieuwe P.L. vind ik maar niks |
|
quote: Ik heb maxi's en bootlegs erbij gerekend.Maxi's spreken voor zich dacht ik zo.Bootlegs zijn;gothic illusions en northern darkness. spelfout weggehaald... |
|
quote: ah sorry, las verkeerd nevermind Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maakt niet uit spelfout weggehaald... |
|
quote: Gothic illusions heb ik ook; Northern darkness alleen niet origineel; kun je een scan maken van dat hoesje? Een goeie bootleg is trouwens ook Doomsday symphonies The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Cool...die zoek ik nog compleet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik vind em juist heel erg boos en gekweld klinken. En dan bedoel ik dat positief one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Die heb ik origineel kan een mooi kopietje voor je maken met hoesje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zal vanavond es een poging wagen en dan stuur ik em wel effe op.Nog meer liefhebbers??Doomsday symphonies ken ik niet trouwens..... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 16-08-2003 16:06] spelfout weggehaald... |
|
quote: Hee,is je mailbox vol ofzo??Heb het hoesje naar je opgestuurd,maar ik krijg ze terug... heb je ook een ander mailadres?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb de bezem erdoor gehaald; kun je ze nog eens sturen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En??Heb je ze?? spelfout weggehaald... |
|
Ik ga zo PL weer eens bekijken (in Utrecht) ... ben benieuwd of Nick deze keer eens niet stoned is |
|
Ik ga uit zelfbescherming maar niet Wat ze tegenwoordig doen vind ik CRAP |
|
quote: JEUJ!!! Mighty thanx!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op dat gothic feest? Brrr.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |