|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
PL-HOER! |
|
quote: Hehe, achja, laat Gurbe maar schuiven toch. Boeiender |
|
quote: Heb je nog iets? spelfout weggehaald... |
|
Ik heb een PL shirt die ik eerlijk gezegd nog nergens anders gezien heb, uit de Shades of God tijd moet ie komen .. maar die doe ik eigenlijk liever niet weg [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-02-2010 17:42] |
|
quote: Tuurlijk wel...... spelfout weggehaald... |
|
waar is de tijd ... signature |
|
He Varanus, heb jij Gothic op vinyl als Peaceville Upfront Communication Pack No.1 / 146 - 200 compleet gesigneerd door de band al? Ik heb hem namelijk en doe hem niet weg. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-02-2010 9:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: KLOOTZAK!! Nee, die heb ik niet. Sterker nog, heb helemaal geen vinyl van Paradise Lost. Wel de nieuwe op vinyl besteld. Ben nu nog met wat bootlegs bezig, en daarna is het vinyl aan de beurt. Edit: heb eigenlijk jarenlang puur en alleen voor het luisteren verzameld. En een cd was simpelweg gemakkelijker, daarom altijd het vinyl laten liggen. Maar nu ik vrijwel alles heb, op wat moeilijk verkrijgbare singles en een hele stapel boorlegs na, begint het verzamelen om het verzamelen meer. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-02-2010 12:45] spelfout weggehaald... |
|
Pssssst, Gurbe, check dit eens: http://www.nuclearblast.de/showShopProducts.php?showChar=P&kat=CDs%2C+Vinyl+%26+more&subkat=12&order=artist Nog meer Paradise Lost-vinyl... Bareuh... |
|
Die demo lp komt iig deze kant op... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Had ik al gevonden ja Maar afgelopen week net Summerbreeze kaarten gekocht en een niet verwachte anslag in de bus gehad, dus moet effe tot volgende maand wachten hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hier zal ie ook terecht gaan komen, maar net als bij Varanus zal ie ook bij mij even een maandje moeten wachten. Dan wordt ie besteld, tegelijk met de LP's van Asphyx, Cathedral, Airbourne, Scorpions en Jon Oliva's Pain. Bareuh... |
|
quote: Ik wacht ook even, die Cathedral heb ik al wel besteld omdat ik die paarse absoluut moet hebben... En Jon Oliva's Pain gaat ook zeker besteld worden. Geweldige plaat! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wie riep er hier nu dat ie bij gelegenheid altijd voor de normale zwarte uitvoering ging? Bareuh... |
|
quote: Ja ik weet het , maar van Cathedral heb ik van meet af aan al alle gekleurde edities in de kast staan. Laten we het op een uitzondering houden... Nog een aanvulling tot eerde gemaakt opmerkingen aangaande dubbele exemplaren komt de Cathedral ook op zwart vinyl hier. Er zijn maar een aantal bands waar ik dat mee heb, en daar hou ik die traditie wel in ere. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tradities zijn mooi. Ik wou dat ik alle Cathedral-albums op vinyl had. OT: Van Paradise Lost heb ik de eerste vier, ik zoek nog de As I Die-maxi, omdat ie op de vinylversie van Shades Of God is weggelaten... Bareuh... |
|
quote: Ik mis nog twee platen van Cathedral, maar die komen er eerdaags wel... Ik moet van Paradise Lost ook nog de reguliere versie van In Requiem hebben (geen prioriteit), ik heb nml. alleen de 4x7" vinyl box. En dat draait gewoon enorm kut. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Deze nog op de kop getikt... spelfout weggehaald... |
|
Een klein vogeltje heeft mij ingefluisterd dat Paradise Lost heel misschien wel een speciale show met orkest gaat spelen op Summer Breeze... Ssst. |
|
Oeh Om een bron hoef ik niet te vragen denk? spelfout weggehaald... |
|
Dat zou betekenen dat de volledige Peaceville 3 op SB staat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is op Graspop al het geval. |
|
Wat is de Peaceville 3 dan? Bareuh... |
|
quote: PL, Anathema en My Dying Bride. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |