![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog meer nu. ![]() |
|
Geweldig dat nieuwe nummer! Na The Plague Within was Medusa een tegenvaller, maar na deze twee singles zijn de verwachtingen bij mij hooggespannen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Vond ik ook, maar de nieuwe is echt heel goed. ![]() ![]() |
|
Net eerste luisterbeurt... dikke prima. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mooie plaat die nieuwe, kippenvel als dat openingsnummer losbarst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
De hele plaat nog niet geluisterd, maar wat een mooie video is dat! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Paar keer gedraaid dit weekend, bevalt prima. Staan een paar echte hoogtepuntjes op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: +1 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Eens! Weliswaar op het werk, maar dat mag de pret niet drukken. Thuis nog maar eens met meer aandacht luisteren. Eikel ![]() |
|
Nope, dit wordt hem niet. Ghosts is een lekker nummer, maar voor de rest vind ik het te veel een wandeling doorheen hun back catalogue zonder veel bezieling en zonder samenhang doorheen het album. Dan vond ik de vorige twee een pak beter. ![]() ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Das bepaald geen vooruitgang. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Als de inspiratie op is... ![]() That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
quote: Het heeft met rechten te maken, volgens de band zelf, gebeurt vaker. De rechten op de opnames van het origineel zijn en blijven in eigendom van het label. Na x-aantal jaar verlopen de rechten op het uitgeven van de muziek. Door de muziek opnieuw op te nemen, kan de band er zelf weer wat mee doen. Dat gezegd hebbende: van opnieuw opnemen (of mixen), wordt het vaak niet beter inderdaad. Geluidstechnisch soms nog wel, maar de magic verdwijnt vaak. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |