![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeh ik heb net een eigen greatest hits cdtje gebrand... - Paradise lost (5:30) - Our saviour (5:08) - Internal torment II (5:54) - Rotting misery (doom dub) (6:00) - Gothic (4:51) - Shattered (4:01) - Eternal (3:55) - The painless (4:02) - Desolate (1:51) - Pity the sadness (5:01) - Your hand in mine (7:07) - As I die (3:46) - Rape of virtue (4:49) - Colossal rains (4:32) - True belief (4:26) - Christendom (4:28) - Forever failure (4:18) --- total: 79:39 *repeat* ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
Jep, goed ![]() ![]() |
|
hmm misschien toch maar eens host aanschaffen. Dan ben ik weer bij. (Wil iemand hem kwijt aan mij voor een leuk prijsje ?) ![]() |
|
Hehe als ik hem had kon je hem gratis van me krijgen. Helaas voor jou luister ik cds voordat ik ze koop ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Zeker doen! Hij is echt goed... Ik weet niet hoevaak ik dit moet zeggen! ![]() |
|
Ik ken LANG niet alles van Paradise Lost, maar ik vind 'One Second' wel een "leuke" cd. Niet super metal, maar wel leuk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die vond ik juist bagger.Draconian Times is mijn favo. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Ah! Paradise Lost! De band waarmee mijn zoektocht in de "donkere" metal begon (met Icon). Geniale band, geniale nummers, tot One Second dan. Daarna grote bagger. Favorieten: Icon, Draconian Times, Gothic en Shades of God. As I Die! ![]() |
|
quote: Nee, eerste is het beste! Daarna aflopend I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Misschien komt het omdat ik het ouwere werk niet ken ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: mja...volgens mij had ie voor die cd zangles genomen...vond het niet ecgt leuk meer. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Nha Claw, ga dan maar eens rap Shades of God halen. Die heerscht alle PL cd's eruit ![]() |
|
quote: Zal het doen, maar niet zo rap. ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Jawel, a.s. dinsdag overhoring! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
Aaah jeugdsentiment. PL was in m,n tienerjaren toch een van m,n favo bands. Maar net als de meeste hier ben ik na One Second afgehaakt, het werd me te poppy. Draconian Times, Icon en Shades Of God zijn m,n favorieten. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
tsja vroeger waren het echt mijn helden totdat ze one second uitbrachten. Mijn god wat een but-plaat. Maar ze maakten weer een hoop goed met believe in nothing. De nieuwe cd vind ik ook wel ok maar een 'shades of god' zullen ze wel nooit meer maken ![]() ![]() |
|
Die In Dub Maxi is geweldig !!! Heerschende versies zeg. ![]() ![]() |
|
Die eerste 4 vind ik fantastisch, One Second trek ik ook nog wel als ik em niet te vaak hoor en de rest ken ik niet zo super, opzich is het nog wel te beluisteren geloof ik, maar niet zo subliem als een Icon. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: idd..heb 'one second' ook gekocht omdat de plaatstelijke cd winkel plaats moest maken voor de FRS en hij daar dus in de uitverkoop stond voor f7,50..wat een klote album ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Lost Paradise, Gothic, Shades of God en Icon zijn geweldige platen. Ieder met zijn eigen stijl, geluid en atmosfeer. De rest vind ik eigenlijk echt niks aan........ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb een paar keer de plaat Symphonies of Sorrow voorbij zien komen. Alleen lijkt het dat het altijd op een of andere skinhead site staat. Is dat een andere Paradise Lost? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Symphonies of Sorrow zegt me niks eigenlijk... En Paradise Lost... vergane glorie! Dat optreden in 013 dit jaar was werkelijk om te huilen, zo slap en ongeïnspireerd, bah bah bah! Nick Holmes bakt er ook niks meer van trouwens na zijn zanglessen, alle power is weg uit zijn stem. Toch blijven Icon en Draconian Times gewaardeerde onderdelen van mijn cd-collectie. no text supplied ![]() |
|
Op Wacken de dvd 'Evolve' gekocht; met o.a. een concert uit de Shades of god periode ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2003 0:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |