![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En aangezien PL dus geen overduidelijke religieuze boodschap uitdraagt, kun je dat nog steeds. DUS: wat boeit het? ![]() |
|
Ik leg sowiesa mijn cdtje van Gothic altijd omgekeerd in het doosje dus dan boeit het niet meer dat er een crucufix opstaat aangezien ie inverted is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
EN achterstevore draaie die cd he, je moet op zijn minst alle 666 verborgen boodschappen eruit halen! ![]() |
|
Raar toch,je post zo veel,maar zegt zelden iets van echte waarde. ![]() |
|
quote: Gelukkig post jij heel weinig van echte waarde, maar vooral ook heel weinig. Houden zo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() Ik zeg maar niks over mezelf. ![]() edit: gaat U gang... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-07-2004 21:58] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Haha, ik weet dat mijn posts weinig inhoud hebben en daarom wil ik jullie er niet mee vervelen. D'uh... ![]() |
|
quote: Goh, ik doe juist erg mijn best om iedereen te vervelen met mijn posts. Weird, zeg. Oud Vuil. ![]() |
|
Oja, ontopic. ![]() De eerste paradise lost heerscht, Gothic was anders, maar van hetzelfde niveau en daarna is er weinig meer, imo. Oud Vuil. ![]() |
|
Blablabla..... Paradise Lost. New Album 02/07/2004 Paradise Lost are scheduled to finish recording the follow-up to Symbol of Life (as yet still untitled) at Chapel Studios on 8th July. Mixing will take place in Los Angeles with Nick and producer Rhys Fulber and is expected to take two weeks. Nick has the following to say: "recording has gone really well, Jeff has done great job and it is definitely going to be the heaviest album we have done in the last ten years." ![]() |
|
quote:The heaviest? Nou, dan ben ik benieuwd ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Hehe, de eerste plaat is dan ook al in 1989 uitgekomen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Hehehehe, dan gaan ze inderdaad wel uit hun schelp mogen komen ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Opzich wel interessant ware het niet dat ze vooral inspiratie missen wat veel erger is; wat een flauwelullenmuziek van ze de laatste jaren!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Rrrrrrrrright en dat gaan we geloven. Of ze bedoelen meest richting heavy metal ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik ook, maar toen las ik "last ten years". ![]() ![]() |
|
quote: Ach een tweede Draconian Times zou nog steeds leuk zijn ![]() Zenial ![]() |
|
quote: o, die was ik idd vergeten!!! dat is wel een hele goede cd. ![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar dragen ze hun vermeende christelijke boodschap niet echt uit aangezien jij als actieve luisteraar niet in staat bent om het te destilleren. Ik vind die amibvalente houding van PL juist wel interessant en vergelijkbaar met die van een Ondskapt of Funeral Mist (Waar we met M. laatst over hadden). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb PL pas ontdekt bij Draconian Times de albums die daarna komen heb ik allemaal, inclusief Host. Host is geen metal cd maar ik vind 'm daarom niet minder. En op de CD's die erna komen hebben ze naar mijn gevoel de juiste mix van gothicwave en metal. ![]() |
|
quote:Op One Second vind ik dat zo, maar Host vind ik er net iets over. Of had je het over de CD's na Host? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Na one second heb ik niks meer van PL gekocht,en ik verzamelde echt alles van ze.Heb alle studiowerk tot die plaat,en alle bootlegs die ik kon vinden.Heb m'n zoon zelfs vernoemd naar de zanger(Nick) Maar wat ze nu produceren moeten ze hun diiep voor schamen.Wat een kutmuziek... ![]() edit;m'n zoon is al 10,dus dat was nog in hun echte goeie tijd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-07-2004 21:36] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: De CD's na Host, King of Dark elves. Enne Varanus ik heb een andere topic gevonden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door cormac op 06-07-2004 22:03] ![]() |
|
Als iemand zijn Host-cd nog kwijt wil. Ik wil hem wel overnemen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |