IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 05-07-2004 21:26 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 21:23 schreef Jenje het volgende:
Wil jij niet luisteren naar iemands ervaringen met het één of ander?


Nee,het is mijn keuze welke boodschap ik in muziek zoek.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2004 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 21:26 schreef Iormungand het volgende:
Nee,het is mijn keuze welke boodschap ik in muziek zoek.
En aangezien PL dus geen overduidelijke religieuze boodschap uitdraagt, kun je dat nog steeds. DUS: wat boeit het?


Sater
Usericon van Sater
Posted 05-07-2004 21:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik leg sowiesa mijn cdtje van Gothic altijd omgekeerd in het doosje dus dan boeit het niet meer dat er een crucufix opstaat aangezien ie inverted is.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2004 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

EN achterstevore draaie die cd he, je moet op zijn minst alle 666 verborgen boodschappen eruit halen!


Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 05-07-2004 21:52 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

Raar toch,je post zo veel,maar zegt zelden iets van echte waarde.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2004 21:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 21:52 schreef Iormungand het volgende:
Raar toch,je post zo veel,maar zegt zelden iets van echte waarde.

Gelukkig post jij heel weinig van echte waarde, maar vooral ook heel weinig. Houden zo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 21:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Ik zeg maar niks over mezelf.

edit: gaat U gang...

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-07-2004 21:58]


Oud Vuil.


Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 05-07-2004 22:00 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 21:54 schreef M. het volgende:
Gelukkig post jij heel weinig van echte waarde, maar vooral ook heel weinig. Houden zo.


Haha, ik weet dat mijn posts weinig inhoud hebben en daarom wil ik jullie er niet mee vervelen. D'uh...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 22:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2004 22:00 schreef Iormungand het volgende:
Haha, ik weet dat mijn posts weinig inhoud hebben en daarom wil ik jullie er niet mee vervelen. D'uh...


Goh, ik doe juist erg mijn best om iedereen te vervelen met mijn posts.

Weird, zeg.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 22:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oja, ontopic.

De eerste paradise lost heerscht, Gothic was anders, maar van hetzelfde niveau en daarna is er weinig meer, imo.



Oud Vuil.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-07-2004 22:05 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Blablabla.....

Paradise Lost.

New Album 02/07/2004

Paradise Lost are scheduled to finish recording the follow-up to Symbol of Life (as yet still untitled) at Chapel Studios on 8th July. Mixing will take place in Los Angeles with Nick and producer Rhys Fulber and is expected to take two weeks. Nick has the following to say: "recording has gone really well, Jeff has done great job and it is definitely going to be the heaviest album we have done in the last ten years."


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 05-07-2004 23:14 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 22:05 schreef filosofem het volgende:
Blablabla.....

Paradise Lost.

New Album 02/07/2004

Paradise Lost are scheduled to finish recording the follow-up to Symbol of Life (as yet still untitled) at Chapel Studios on 8th July. Mixing will take place in Los Angeles with Nick and producer Rhys Fulber and is expected to take two weeks. Nick has the following to say: "recording has gone really well, Jeff has done great job and it is definitely going to be the heaviest album we have done in the last ten years."
The heaviest? Nou, dan ben ik benieuwd


"Obras son amores y no buenas razones"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 23:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2004 23:14 schreef Malekith het volgende:
The heaviest? Nou, dan ben ik benieuwd


Hehe, de eerste plaat is dan ook al in 1989 uitgekomen.


Oud Vuil.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 05-07-2004 23:21 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 23:17 schreef webblaster wim het volgende:
Hehe, de eerste plaat is dan ook al in 1989 uitgekomen.
Hehehehe, dan gaan ze inderdaad wel uit hun schelp mogen komen


"Obras son amores y no buenas razones"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2004 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Opzich wel interessant ware het niet dat ze vooral inspiratie missen wat veel erger is; wat een flauwelullenmuziek van ze de laatste jaren!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-07-2004 8:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 juli 2004 23:14 schreef Malekith het volgende:
The heaviest? Nou, dan ben ik benieuwd

Rrrrrrrrright en dat gaan we geloven.
Of ze bedoelen meest richting heavy metal


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2004 9:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 23:14 schreef Malekith het volgende:
The heaviest? Nou, dan ben ik benieuwd


Ik ook, maar toen las ik "last ten years".


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-07-2004 9:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 juli 2004 9:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook, maar toen las ik "last ten years".

Ach een tweede Draconian Times zou nog steeds leuk zijn


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2004 10:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 9:19 schreef Zenial het volgende:
Ach een tweede Draconian Times zou nog steeds leuk zijn


o, die was ik idd vergeten!!! dat is wel een hele goede cd. nou, ik ben benieuwd dus.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 10:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2004 21:26 schreef Iormungand het volgende:
Nee,het is mijn keuze welke boodschap ik in muziek zoek.


Blijkbaar dragen ze hun vermeende christelijke boodschap niet echt uit aangezien jij als actieve luisteraar niet in staat bent om het te destilleren.

Ik vind die amibvalente houding van PL juist wel interessant en vergelijkbaar met die van een Ondskapt of Funeral Mist (Waar we met M. laatst over hadden).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


cormac
Usericon van cormac
Posted 06-07-2004 21:25 by cormac Wijzig reactieProfiel van cormacQuote dit bericht

Ik heb PL pas ontdekt bij Draconian Times de albums die daarna komen heb ik allemaal, inclusief Host.
Host is geen metal cd maar ik vind 'm daarom niet minder. En op de CD's die erna komen hebben ze naar mijn gevoel de juiste mix van gothicwave en metal.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-07-2004 21:32 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 21:25 schreef cormac het volgende:
Ik heb PL pas ontdekt bij Draconian Times de albums die daarna komen heb ik allemaal, inclusief Host.
Host is geen metal cd maar ik vind 'm daarom niet minder. En op de CD's die erna komen hebben ze naar mijn gevoel de juiste mix van gothicwave en metal.
Op One Second vind ik dat zo, maar Host vind ik er net iets over. Of had je het over de CD's na Host?


"Obras son amores y no buenas razones"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 21:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Na one second heb ik niks meer van PL gekocht,en ik verzamelde echt alles van ze.Heb alle studiowerk tot die plaat,en alle bootlegs die ik kon vinden.Heb m'n zoon zelfs vernoemd naar de zanger(Nick)
Maar wat ze nu produceren moeten ze hun diiep voor schamen.Wat een kutmuziek...


edit;m'n zoon is al 10,dus dat was nog in hun echte goeie tijd

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-07-2004 21:36]


spelfout weggehaald...


cormac
Usericon van cormac
Posted 06-07-2004 22:00 by cormac Wijzig reactieProfiel van cormacQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 21:32 schreef Malekith het volgende:
Op One Second vind ik dat zo, maar Host vind ik er net iets over. Of had je het over de CD's na Host?


De CD's na Host, King of Dark elves. Enne Varanus ik heb een andere topic gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door cormac op 06-07-2004 22:03]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 06-07-2004 22:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Als iemand zijn Host-cd nog kwijt wil. Ik wil hem wel overnemen .


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen