![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, bij het horen van de nieuwe plaat krijg ik precies hetzelfde gevoel als toen ik Icon of Draconian Times voor het eerst opzette... Ik weet nog niet of dat nu betekent dat de band gewoon oude ideeën recycleert of écht goed bezig is, maar het klinkt in ieder geval erg aangenaam ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Heb PL vaak gezien. 1e keer was in het breehuys in leiden ten tijde van Lost Paradise - wat een gig, samen met 150 anderen! Ze werden na Gothic best crap, jammer eigenlijk want er zat veel meer in. Gelukkig ontstond My Dying Bride rond de tijd dat PL shit werd en die hebben de mantel overgenomen tot dat zij ook shit werden. Maar ja, beste doom band? Trouble, zonder enige twijfel. ![]() |
|
En wat wil je nu eigenlijk zeggen? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nada hombre, what i said ![]() |
|
Shit? Shit man... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Eerst crap...dat ging nog wel. Maar toen werden ze ineens shit. En dat kan natuurlijk niet. Tenzij ze DE shit worden. Dat is dan wel weer goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Whatever. Het is mij inieder geval duidelijk dat de band die Paradise Lost bij mij van de top 1 krijgt, van heeeeel goede huizemoet komen, want wat is In Requiem toch een heerlijke plaat. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hmmm, ik vind het album goed maar niet zó goed. Hij ligt dicht in de buurt van Draconian times en dat is toch wel mijn favoriete Paradise lost album. Dus dat zit wel goed. Maar af en toe vind ik het gewoon wat te simpel. Het doet me af en toe zelfs een klein beetje aan Him denken. En dat is toch wel een minpunt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik hoor er echt met de beste wil van de wereld geen Draconian Times in... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
DT is inderdaad ok maar LP wint voor mij - en tikje nostalgie zal hierbij een rol spelen ![]() |
|
quote: Weet je zeker dat je de goede cd geluisterd hebt? Want ik vind In requiem een soort logisch vervolg op Draconian times. quote: Deze opmerking trek ik helemaal in. Na meerdere luisterbeurten ben ik echt helemaal overtuigd van hoe geweldig dit nieuwe album eigenlijk is. Hij staat hoog in mijn jaarlijst. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
`Paradise Lost gaat ( hoop ik ) in Utrecht optreden. als ze dat gaan doen dan ben ik zeker aanwezig ![]() http://www.lordsofmetal.nl/concertdetails.php?id=4596 http://www.paradiselost.co.uk/tour-dates/ ( kijk bij oktober) ![]() |
|
Klopt. het optreden staat ook al bij Tivoli in de agenda inmiddels. ![]() |
|
Ik heb In Requiem ook gekocht, niet in het minst omdat ik in de Mindview las dat "het album klinkt als de PL van Gothic en Shades of God". Nu zit Draconian Times imho als referentie al veel dichter in de buurt. Helaas vind ik de nieuwe nogal "cheesy" en ik ben dus behoorlijk ontgoocheld. Ik heb overigens de special edition, met een cover op van Missing (Everything but the girl) welke misschien niet zou misstaan op een gothic-sampler maar hier het poppy/cheesy karakter nog versterkt. Ik ben hier speciaal nog eens ingelogd om de reacties te bekijken, en jullie zijn positief genoeg zodat ik het album nog een kans zal geven. ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Die vergelijking met Gothic slaat ook nergens op .. veel meer DT periode, ik vind em erg geslaagd ![]() |
|
Ik vind het ook wel weer een erg lekker album, maar live zijn ze de laatste jaren niet echt geweldig. Probleem is gewoon dat Nick Holmes het blijkbaar nodig vindt voor elk optreden zich eerst helemaal suf te blowen. Daar wordt zijn optreden niet echt beter van. Laatste keer dat ik ze heb gezien in tivoli werden ze niet eens terug geroepen vanwege zijn matige optreden. Kwamen ze toch nog terug, waarbij hij mededeelde dat we het eigenlijk niet verdiend hadden (ik vond het eigenlijk andersom ![]() ![]() |
|
Ik heb de super gave editie: Special 4 x 7" vinyl box + CD and poster incl. 3 bonus tracks - limited to 2.000 copies worldwide! En dat is echt een heel mooie box om te zien. Uiteraard is het belangrijker hoe "In Requiem" klinkt, en het is een heerlijke plaat als je het mij vraagt. Vergelijkingen met Draconian Times? Het had de opvolger van die plaat kunnen zijn! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hoe heet die nieuwste CD nou eigenlijk ookweer? Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
In Requiem ![]() |
|
Ze spelen op 14-03 in Tivoli, Utrecht. Toegang Eur 16,- Hatsjikidee! ![]() |
|
Alweer? Headliner of met HIM? [Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 31-01-2008 23:32] "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
Ik geloof headliner Hatsjikidee! ![]() |
|
Ja, zie het.. Apart ze zijn in oktober nog in Tivoli geweest en als support van HIM staan ze eind feb al in Paradiso. Tijd over zeker. ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |