|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
'Gothic' beschouw ik ook als oud (en goed!!!) Ik vind ze goed t/m One second, daarna zijn ze een ander genre gaan spelen en binnen dat new wave-achtige genre zijn ze middelmatig terwijl in het metal genre ze aan de top stonden; kapitale fout! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
daar ben ik het mee eens...nu denkt iedereen (ik heb een PL backpatch) dat ik van die new wave hou...maar dat vind ik dus niet zo |
|
ik ken de band niet zo goed . ik draai heel vaak forever failure , dat vind ik een goed nummer . zowel muziek als zang en ook wel lydia . |
|
Ik was tot One Second ook fan... Die omslag is echt te triest voor woorden. Ik had bijna mijn Icon-LS in de fik gestoken. Bah! De CD's na One Second heb ik nooit beluisterd. Ik durfde het echt niet aan... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-11-2002 1:05] |
|
quote: jah...dat is inderdaad een klote-album...maarjah iedereen in mijn kroeg denkt nu van: heej daar hebben we weer zoon persoon die denkt goede smaak te hebben terwijl hij naar PL luister terwijl mijn patch van draconian times is en dat best een te pruimen album is |
|
quote: Boeiuh dat iedereen dat denkt! Wij weten beter. Draconian Times is een wereldplaat. Ik loop overigens ook nog steeds vol trots in die Icon-LS. Maar zodra de latere Paradise Lost ter sprake komt word ik altijd zeer negatief... |
|
quote: Dude, ooit op de achterkant gekeken naar het JAARTAL van (C) bijvoorbeeld??? En Gothic "slecht"??? GA JE MOND WASCHENN!!! PL zou WILLEN dat ze tegenwoordig nog zo goed speelden, stelletje zachte flikkers dat ze zijn geworden GVD. "Lost Paradise" en "Gothic" zijn voor mij de enige 2, meer koop ik niet van hen (ok, en de MCD "As I Die"). //edit D.w. niet zeggen dat de rest allemaal slecht is. Ik heb in andere threads al gezegd dat t/m "Draconian" het wel goed rockbaar was. Koopbaar vind ik niet, tenzij ze voor 10 euro ergens liggen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-11-2002 1:11] |
|
quote: zeer bedankt voor de positive reactie en wij weten inderdaad wel beter ik ga nu trouwens pitten moet morgen om 8:00 werken en heb al wat bier op *proost en slaap lekker* |
|
quote: Maar jij vind "Gothic" niet oud.... |
|
oops ik bedoelde symbol of life sorry mijn fout ben nogal aangeschoten maargoed ik gaat tot morgenavond ZM'ers...*Gothic is het oudste album oeps hoezo aangeschoten?* *hips* |
|
quote: O, dat verklaart alles. Maareh BIJNA goed hoor.... |
|
quote: excuse me |
|
was even gaan checken op welk album forever failure staat (draconian times ) : http://www.geocities.com/SunsetStrip/Diner/6934/eng/alb.html |
|
quote: is ook een goed nummer! (jezus ZM IS verslavend...maar ik ga *proost iedereen*) |
|
Hé tof! Op die site is een As I Die Winamp Skin te downen. |
|
hmmm... persoonlijk vind ik ze pas na gothic echt goed uit de verf komen. Shades of god, Icon en Drac.Times zijn wat mij betreft toch echt wel de beste (de ultra langzame death vanop LP is ook goed te verteren) Ik ken pl niet van na dractimes en dat wil ik zo houden. Winter is coming |
|
Paradise Lost - True belief Ik heb alleen icon en die vind ik wel goed [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 09-11-2002 14:20] |
|
quote: ja in onze kroeg denkt iedereen dat je een grote loser bent |
|
Ik heb net die nieuwe DVD "evolve" besteld. Bevat allemaal oud materiaal. Alle clips en veel live materiaal. Nu nog een dvd-speler |
|
quote: Hahahaha...voor de PC lijkt me beter dan stand-alone. |
|
tot "One second"vind ik het zeer goed. Daarna Mijn favoriet is overigens het debuut. |
|
PL Gothic t/m Draconian Times = geniaal, daarna daalde het niveau nogal, met Host als dieptepunt. Symbol of Life heknogniegehoord, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.... (Gothic was van grote invloed op Katatonia, maar juist op Believe in Nothing van PL staat een nummer dat juist heel erg veel weg heeft van de moderne Katatonia) (<-- tussenhaakjes opmerking) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: en bedankt ....sarcast [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 09-11-2002 20:04] |
|
Ik ben grote PL fan, en waardeer (tot nu toe) elke koerswijzeging die ze ondergaan hebben. De nieuwe, Symbol of Life, is trouwens (naar mijn mening) énorm goed! Zitten terug Icon, Draconian Times klanken in, gemengd met hun latere invloeden. En de vocals neigen hier en daar ook terug naar de Draconian Times tijden. Op de de digipack krijg je trouwens ook nog 2 zéér goede covers!!! Mijn lijstje (van zéér goed naar minder goed ) -Icon -Shades of God -Draconian Times -Symbol of Life -Gothic/Lost Paradise -One Second -Believe in Nothing/Host |
|
Hmmm... Ben ik de enige dan die 'Host' fantastisch vind? Ik ben echt helemaal gek van dat album... Verder vind ik alleen Lost Paradise en Gothic goed. De rest vind ik eigenlijk geen hol, hoewel ik de laatste twee CDs niet heb gehoord |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |