|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is van de Live death dvd; erg gaaf idd. Dooooom hehe Ik vind trouwens The lost tapes dvd, die bij de re-release van Gothic zit, ook erg fijn, ook al is die niet zo profi geschoten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Daar zeg je wat, die rerelease heb ik nog niet eens, binnenkort ook maar es aanschaffen. spelfout weggehaald... |
|
De In Requiem vinyl box voor 25 euro op de kop kunnen tikken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Van de week ook de vinyl van Icon teruggevonden. Maar es draaien, is alweer eeuwen geleden But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mijn bescheiden Paradise Lost collectie... spelfout weggehaald... |
|
Very nice! Ik luister nu na lange tijd weer eens PL. Heersch! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 12-01-2011 6:45] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dead Kennedys - Holiday in Cambodia Ja hoor... |
|
Die robot op die plaat rechts bengt toch gewoon de Hitlergroet? |
|
Ik vind Gothic en Dracionian Times leuk, maar Symbol of Life echt te gek! Zijn er meer albums als deze? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dan komt One Second het dichtst in de buurt. @Wordfuhrer: ja, ook Paradise Lost liep op jullie voor... spelfout weggehaald... |
|
Ok, op Draconian Times, het nummer Hallowed Land, op ongeveer 3:42...echt insane gitaarwerk! Of ligt het aan mij? Ik ga bij dat stuk automatisch air-pingelen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: ah ik heb die radiopromo (rechts ook, leuke shit!), ik zie dat jij ook niet alle singles hebt? ik heb ook de audiocassette versies van gotisch t/m one second maar jij hebt meer vinyl! |
|
Dat is het leuke van verzamelen he, om alles nog níet te hebben... spelfout weggehaald... |
|
T shirts uit de oude tijd idd |
|
Sinds een tijdje luister ik regelmatig muziek van Paradise Lost,ben vooral fan van het latere werk. [Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 26-01-2011 20:40] mental |
|
Voor mensen die hun collectie nog niet compleet hebben: http://www.burningworldrecords.com/2lp/paradise_lost/century_media/the_anatomy_of_melancholy.2769.html |
|
quote: Reeds in bestelling bij m'n platenboer... spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb van Draconian Times een versie met zwarte kartonnen met stof gevoerde hoes, die zie iker volgens mij niet tussen of wel? |
|
Ja hoor, aan de bovenkant.. spelfout weggehaald... |
|
Ah ja, die ja! |
|
Vorige week de rerelease van Draconian Times op dubbelvinyl binnen gekregen, beide versies met 5.1 geluid reeds in bestelling. One Second is ook opnieuw op vinyl uit, ook maar effe bij de platenboer bestellen... spelfout weggehaald... |
|
Icon en Shades Of God worden ook weer door Peaceville op vinyl uitgegeven. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tja, dure tijden hehe... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |