IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-04-2007 11:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2006 22:10 schreef Oud Vuil het volgende:
Zit wat in. Veel van die oude fans zijn afgehaakt maar er zijn veel meer nieuwe fans bij gekomen.


ik mag mezelf denk ik wel rekenen tot de fans van t eerste uur, als ik nu terugluister naar dingen als gothic en shades of god klinkt t toch behoorlijk gedateerd.. draconian times is de eerste die behoorlijk tijdloos klinkt. Op de posters staat iets over een soort best of optreden, ik ben benieuwd wat ze dat van o.a. gothic en shades of god gaan spelen en hoe dat nu klinkt Er taat 'van gothic tot nu'ofzo.. dus lost paradise zal niet aangedaan worden, jammer ik zou best wel een breeding fear, deadly inner sense of our saviour willen horen...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-04-2007 12:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 8:58 schreef Windir het volgende:
Iemand 'the enemy medley' al gehoord van hun nieuw album? Meningen?...


Ja, klinkt echt goed! Maar ik ben niet echt objectief, heb uit fascinatie voor de band mijn zoon zelfs Nick genoemd hehe...


spelfout weggehaald...


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-04-2007 21:46 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Kan niet wachten op de nieuwe shit..

Weet niet zeker of ik zo weg ben van het scherpe gitaargeluid, misschien ff wennen

[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-04-2007 21:50]


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-04-2007 1:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 maart 2006 14:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb de "Live death" video. Gaaf optreden, gefilmd op 4-11-1989. Wat bevat de DVD vesie nog behalve dit optreden? M.aw. is de DVD het waard om opnieuw aan te schaffen ook al heb ik de video versie al?..


Geen extra features; het is een korte dvd maar zó gaaf...
..met vette thanks aan Oscura

Ik vond het ook een geweldige band, mede door die dramatische gitaarlijnen -vooral erg sterk op Gothic, maar met Host vond ik dat ze hun originaliteit juist verloren door new wave achtige muziek te gaan namaken

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2007 1:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-04-2007 9:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Host is dan ook een verschrikkelijke kloteplaat. Een pijnlijke mislukking. Gelukkig zitten de heren duidelijk weer op de goeie weg.


spelfout weggehaald...


Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 09-04-2007 0:02 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

ergens midden mei komt hun nieuwe album uit In Requiem .


Windir
Usericon van Windir
Posted 09-04-2007 0:19 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 9:03 schreef varanus het volgende:
Host is dan ook een verschrikkelijke kloteplaat. Een pijnlijke mislukking. Gelukkig zitten de heren duidelijk weer op de goeie weg.


inderdaad, sinds symbol of life al! Wat een prachtplaat blijft dat toch; nog maar eens opzetten. Pray nightfall is echt wel het beste nummer erop!


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 09-04-2007 11:24 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ik haakte bij Shades of God al af, en ik meen me te herinneren Wim Baelus al bij Gothic.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-04-2007 13:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou en?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-04-2007 13:44 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Je weet toch!

En sterker nog, ik héb shades of god al niet eens meer, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-04-2007 13:45]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2007 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SOG (ZOG MWUAHA) is anders dikke heersplaat ... eigenlijk alles tm Draconian vond ik prima ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-04-2007 18:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 11:24 schreef axegrinder het volgende:
Ik haakte bij Shades of God al af, en ik meen me te herinneren Wim Baelus al bij Gothic.


Gefeliciteerd. De meest nutteloze post ooit!


spelfout weggehaald...


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 09-04-2007 23:23 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 18:36 schreef varanus het volgende:
Gefeliciteerd. De meest nutteloze post ooit!

Schijnbaar nog veel Die Hard Paradise Lost fans die gauw op hun teentjes getrapt zijn bij mijn mening.Een
band die zo snel van hun originele imago probeert af te komen dat ze vanaf 1988 opbouwen met de Internal Torment demo het jaar daarna met de Frozen Illusion demo.
Vervolgens ontvang ik in maart 1990 tijdens de tour van Pestilence, Autopsy en Bolt Thrower het Lost Paradise debuut.
En zijn mijn verwachtingen voor de toekomst dan ook groot, en het debuut is een groot succes als ook nog Gothic.Maar daarna voelen ze zich te goed en verloochenen hun bron.
Spelen geen oude nummers meer na midden jaren negentig, teken bij een major label, denken er beter van te worden.
Als ik zie dat ze zich nu zelfs hebben moeten inkopen als supportact van Nightwish, kan ik geen waardering meer voor die band opbrengen, en inderdaad haak ik al af in 1993 want toen begon het begin van de afkeer van hun roots.
Mijn excuses aan diegene die zich zwaar aan mij irriteren, niet iedereen op deze planeet is volmaakt.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-04-2007 23:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

daar h=ging t niet om aap.. je opmerking 'en wim ballesukkel al bij...' lekker belangrijk...

ps vreselijk stoer dat je bij die tour was en het album kreeg, nu liggen we allen aan je voeten o meester, o heerser, o god


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2007 0:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha ja echt SUPER INTERESSANT om te lezen wanneer de één of andere Bim Waelus wel of niet afhaakte, EXTREEM RELEVANT ook. ONTZETTEND TER ZAKE. Dankjewel.

Enfin, ik heb na 'Draconian Times' niets meer gehoord, toen ben ik AFGEHAAKT ehhhrrrrmmm nee sorry, OK, ik heb dus gewoon al heel lang geen plaat meer gehoord van deze band. Na DT dus niet. En ik ben wel nieuwsgierig.

Welke van na DT is gaaf? One Second, Host, Symbol of Life, of wat? En waarom?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2007 0:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die vorige is samen met draconian times mijn favoriet... uiteindelijk is gothic na jarenlang mn favoriete cd geweest nu eigenlijk de minste paradise lost... misschien niet de nummers maar wel de productie en de wankele drums symbol of life is erg lekker en ik vind believe in nothing ook een erg goeie cd


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2007 0:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

o en nu gaat die keerl natuurlijk zeuren dat wim balleman de beste recensist wast van de aardschok en dat wij dat niet weten en dat we te jong zijn en dat we ons eerst moeten verdiepen in de geschiedenis en dat die belg alles in exxxtreme bewoordingen moest aanduiden maar dat wisten we al, en voor de duidelijkheid, ik heb toevallig van de week nog naar rise of the serpent man zitten luisteren... huh wat , ja dat!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 10-04-2007 7:16 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 0:10 schreef Aaaarco het volgende:
o en nu gaat die keerl natuurlijk zeuren dat wim balleman de beste recensist wast van de aardschok en dat wij dat niet weten en dat we te jong zijn en dat we ons eerst moeten verdiepen in de geschiedenis en dat die belg alles in exxxtreme bewoordingen moest aanduiden maar dat wisten we al, en voor de duidelijkheid, ik heb toevallig van de week nog naar rise of the serpent man zitten luisteren... huh wat , ja dat!



Prima jongen!!!!! heb je tenminste deze week nog een echt goede plaat gehoord.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-04-2007 8:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 0:03 schreef M. het volgende:
Haha ja echt SUPER INTERESSANT om te lezen wanneer de één of andere Bim Waelus wel of niet afhaakte, EXTREEM RELEVANT ook. ONTZETTEND TER ZAKE. Dankjewel.

Enfin, ik heb na 'Draconian Times' niets meer gehoord, toen ben ik AFGEHAAKT ehhhrrrrmmm nee sorry, OK, ik heb dus gewoon al heel lang geen plaat meer gehoord van deze band. Na DT dus niet. En ik ben wel nieuwsgierig.

Welke van na DT is gaaf? One Second, Host, Symbol of Life, of wat? En waarom?


Host is een groot drama. One Second vind ik zelf een hele lekkere plaat, hoewel er een paar minder sterke nummers op staan. Paradise Lost (de vorige dus) gaat weer de oude richting op, hele goeie plaat en de nieuwe belooft ook weer heel wat goeds.


spelfout weggehaald...


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 16-04-2007 10:47 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Die nieuwe single klinkt echt vet goed


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-04-2007 11:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 10:47 schreef Arasazi het volgende:
Die nieuwe single klinkt echt vet goed


+1 Doet me denken aan One Second.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2007 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo in huis, doet me gek genoeg aardig wat aan latere Amorphis denken ....


Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 24-04-2007 23:06 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

het nieuwe album van "In Requiem" hun is uitgelekt op het internet .
ik zit die nu te downloaden ..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2007 20:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik moet zeggen dat ik blij verrast was toen ik In Requiem hoorde. Dit album ligt namelijk redelijk dicht bij mijn favoriete Paradise lost album, Draconian times. De heavy gitaren zijn terug en Nick Holmes zingt weer lekker ruig (geen grunts). Goed, de poppy song-structuren zorgen ervoor dat dit album niet zo donker en zo goed is als Draconian times maar toch is dit weer een lekker melancholisch en heavy Paradise lost album geworden. Welcome back!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-05-2007 22:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen