IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2010 20:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kan dit niet gewoon het Varanus topic worden?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2010 20:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, jij post hier anders ook best nog wel es kerel.
Afgelopen weekend nog de Picture Disc van Gothic op de kop getikt.


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2010 20:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ach, het blijft dan ook een geweldige band...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2010 20:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kijk, wij zijn het eens. Die In Requiem box moet ik trouwens maar eens via hun site bestellen, daar is ie nog steeds verkrijgbaar zie ik. Maar ja, eerst maar effe rustig, deze maand alweer wat teveel aan PL uitgegeven hehe... Heb nu rond de 70 items staan, singles, Picture Discs en bootlegs meegerekend, schiet lekker op, maar ik ben er nog lang niet, kan nog jarenlang metal markets afsneupen...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2010 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb nog steeds een heel mooi PL shirt hie liggen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2010 20:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Pleur es een foto neer kerel.. Was een allover toch? Heb zelf ook een allover shirt liggen, als het dezelfde is schiet ik er niet echt veel mee op he Ben btw ook niet echt een shirt verzamelaar hoor, heb er maar een stuk of 6 van Paradise Lost, dat valt dan best weer mee dus..


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2010 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen complete allover, maar vage tinten over normaal onbedrukte delen. Zal ff pics uploaden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2010 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht






Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2010 20:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Te koop?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2010 20:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, voor een goed bod.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2010 20:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Go, Gurbe, Go!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 14-06-2010 20:50]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2010 21:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tja, leuk shirt hoor, maar veel meer dan een tientje bied ik niet, heeft voor mij niet echt verzamelwaarde...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2010 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan blijft ie lekker hier hangen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 19:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat staat er eigenlijk op de 2de cd van de 2CD versie van Faith devides us.. en is dat de moeite waard?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2010 20:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2010 19:25 schreef Mutilator het volgende:
Wat staat er eigenlijk op de 2de cd van de 2CD versie van Faith devides us.. en is dat de moeite waard?


Dat zijn de Lost in Prague Orchestra mixes van het titelnummer en van Last Regret. Leuk om af en toe te luisteren, maar ik luister liever het origineel. Maar de verpakking van de dubbel-cd is natuurlijk de moeite van het aanschaffen al dik waard..

@Jenje: als ik ook nog zo knettergek word dat ik ook shirts ga verzamelen leg ik wel een fatsoenlijk bod bij je neer..


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2010 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tss geen shirts verzamelen, nepperd!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2010 20:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2010 20:12 schreef Jenje het volgende:
Tss geen shirts verzamelen, nepperd!


Man, voordat ik alle vinyl en Japan releases bijelkaar heb, ben ik al een fortuin verder... Ben momenteel bezig met een Braziliaanse Icon op vinyl.


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 20:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2010 20:11 schreef varanus het volgende:
Dat zijn de Lost in Prague Orchestra mixes van het titelnummer en van Last Regret. Leuk om af en toe te luisteren, maar ik luister liever het origineel. Maar de verpakking van de dubbel-cd is natuurlijk de moeite van het aanschaffen al dik waard..
..


Ok maar 2 extra nummers dus, jammer, ik hoopte op meer exclusief spul.

Ik heb trouwens een flexi-split met Autopsy. Apart hebbedingetje..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2010 20:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2010 20:46 schreef Mutilator het volgende:

Ik heb trouwens een flexi-split met Autopsy. Apart hebbedingetje..

Ja, die moet ik ook nog eens op de kop tikken...


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 21:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Doe maar eens een royaal bod


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-06-2010 17:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog interesse in een verzamelwaardige videotape?n Heb nog European Meltdown van Laaz Rockit en nog 3 Way Thrash (Dark Angel, DAM en Candlemass) liggen. In uitstekende conditie..


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2010 18:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

VHS tapes voor een collectors item? Nee, dank je

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2010 18:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2010 18:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb nog wel een oud Gorguts shirt voor je, kan me vaag herinneren dat je me daar eens om hebt gevraagd...


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2010 18:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmmm, email me je beste voorstellen liever even. Ik wil er wel iets gelijkwaardigs (item/bedrag) voor terug.

Overigens het laatste album in bestelling.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2010 18:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2010 18:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zal es door m'n kasten loeren...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen