|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan dit niet gewoon het Varanus topic worden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach, het blijft dan ook een geweldige band... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kijk, wij zijn het eens. Die In Requiem box moet ik trouwens maar eens via hun site bestellen, daar is ie nog steeds verkrijgbaar zie ik. Maar ja, eerst maar effe rustig, deze maand alweer wat teveel aan PL uitgegeven hehe... Heb nu rond de 70 items staan, singles, Picture Discs en bootlegs meegerekend, schiet lekker op, maar ik ben er nog lang niet, kan nog jarenlang metal markets afsneupen... spelfout weggehaald... |
|
Heb nog steeds een heel mooi PL shirt hie liggen |
|
Pleur es een foto neer kerel.. Was een allover toch? Heb zelf ook een allover shirt liggen, als het dezelfde is schiet ik er niet echt veel mee op he Ben btw ook niet echt een shirt verzamelaar hoor, heb er maar een stuk of 6 van Paradise Lost, dat valt dan best weer mee dus.. spelfout weggehaald... |
|
Geen complete allover, maar vage tinten over normaal onbedrukte delen. Zal ff pics uploaden. |
|
|
|
Te koop? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mwa, voor een goed bod. |
|
Go, Gurbe, Go! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 14-06-2010 20:50] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tja, leuk shirt hoor, maar veel meer dan een tientje bied ik niet, heeft voor mij niet echt verzamelwaarde... spelfout weggehaald... |
|
Dan blijft ie lekker hier hangen |
|
Wat staat er eigenlijk op de 2de cd van de 2CD versie van Faith devides us.. en is dat de moeite waard? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat zijn de Lost in Prague Orchestra mixes van het titelnummer en van Last Regret. Leuk om af en toe te luisteren, maar ik luister liever het origineel. Maar de verpakking van de dubbel-cd is natuurlijk de moeite van het aanschaffen al dik waard.. @Jenje: als ik ook nog zo knettergek word dat ik ook shirts ga verzamelen leg ik wel een fatsoenlijk bod bij je neer.. spelfout weggehaald... |
|
Tss geen shirts verzamelen, nepperd! |
|
quote: Man, voordat ik alle vinyl en Japan releases bijelkaar heb, ben ik al een fortuin verder... Ben momenteel bezig met een Braziliaanse Icon op vinyl. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ok maar 2 extra nummers dus, jammer, ik hoopte op meer exclusief spul. Ik heb trouwens een flexi-split met Autopsy. Apart hebbedingetje.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, die moet ik ook nog eens op de kop tikken... spelfout weggehaald... |
|
Doe maar eens een royaal bod The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog interesse in een verzamelwaardige videotape?n Heb nog European Meltdown van Laaz Rockit en nog 3 Way Thrash (Dark Angel, DAM en Candlemass) liggen. In uitstekende conditie.. spelfout weggehaald... |
|
VHS tapes voor een collectors item? Nee, dank je [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2010 18:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb nog wel een oud Gorguts shirt voor je, kan me vaag herinneren dat je me daar eens om hebt gevraagd... spelfout weggehaald... |
|
Hmmm, email me je beste voorstellen liever even. Ik wil er wel iets gelijkwaardigs (item/bedrag) voor terug. Overigens het laatste album in bestelling. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2010 18:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zal es door m'n kasten loeren... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |