IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-03-2009 10:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jammer dat ze Adrian genomen hebben... Hopen dat hij bij Paradise Lost wel leuk weet te drummen. Hij klinkt nml. altijd zo orgineel als een baksteen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:28 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 10:02 schreef Staalman het volgende:
Jammer dat ze Adrian genomen hebben... Hopen dat hij bij Paradise Lost wel leuk weet te drummen. Hij klinkt nml. altijd zo orgineel als een baksteen.


Nou is Paradise Lost niet een band die bekend staat om spectaculair drumwerk, al deed Jeff Singer af en toe erg leuke dingen!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2009 10:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb Draconian Times opstaan nu en dit samen met het overheerlijke weer krijg ik toch wel zo´n Dynamo Open Air flash-back.. HEERLIJK!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-05-2009 11:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Die had ik toevallig een paar weken geleden ook weer eens opstaan idd


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-05-2009 12:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Van de Paradise Lost site:

Latest News
Paradise Lost Demo Album - Drown in Darkness - released May 25th - 06th May 2009
For the first time, British gothic metal pioneers PARADISE LOST will be releasing their demos "Paradise Lost" (1988) and "Frozen Illusion" (1989) officially on CD! These raw recordings, which saw the band still firmly rooted in the field of doomy death metal, are being accompanied by six live tracks from the "Plains Of Desolation" bootleg, which has never been officially released as well. All songs have been digitally remastered and the release is strictly limited!

Guitarist Greg Mackintosh states:

"Well what can I say about the re-release of our demos? This delves right down into our murky, sludgy beginnings. They may not be the best produced demos ever, but they really sum up the raw honesty of a very exciting time in the UK and European underground heavy music scene. We always preferred our demos to our first album as we felt that the demos more succinctly captured the “wallowing in a quagmire” sound. Hopefully these recordings will be taken for what they are ...the prime evil foundations of what was later to become Gothic Metal!"
Featuring extensive liner notes by vocalist Nick Holmes and a stunning vinyl replica packaging, "Drown In Darkness – The Early Demos" is a must-have for every PARADISE LOST fan and despite all its roughness, a sonic manifest of the early days of one of the most influential metal bands ever!

See below for the exact track-listing:

PARADISE LOST – "Drown In Darkness – The Early Demos" (57:26)

1. Drown In Darkness (4:38)
2. Internal Torment (5:05)
3. Morbid Existence (2:38)
4. Paradise Lost (5:24)
5. Internal Torment (5:40)
6. Frozen Illusion (5:16)
7. Internal Torment (live) (4:40)
8. Our Saviour (live) (5:56)
9. Plains Of Desolation (live) (4:10)
10. Drown In Darkness (live) (4:37)
11. Paradise Lost (live) (5:34)
12. Nuclear Abomination (live) (3:48)

Tracks 1 – 3 taken from the "Paradise Lost" demo (1988)

Tracks 4 – 6 taken from the "Frozen Illusion" demo (1989)

Tracks 7 – 12 taken from the "Plains Of Desolation" bootleg (1989)

"Drown In Darkness – The Early Demos" will be released via Century Media Records in Europe on May 25, 2009!

The brand-new PARADISE LOST studio album is expected to surface in September 2009!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-05-2009 15:14 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

hadden ze niet beter de plains of desolation demo erbij kunnen mikken ipv die nummers van die bootleg. evengoed wel fijn dat ze die shit weer uitbrengen

dan kan die rare cd met die bolt thrower zooi weg




master-rens
Usericon van master-rens
Posted 25-05-2009 20:34 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

Ze kunnen mij niet echt boeien...


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-05-2009 20:44 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

echt tof dat je dat dan toch effe aangeeft, dan zoeken wij allemaal iets anders uit voor je verjaardag


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-05-2009 20:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


master-rens
Usericon van master-rens
Posted 25-05-2009 20:47 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

Thanks


faceless
Usericon van faceless
Posted 25-05-2009 20:52 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

staat ook in bestelling


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-05-2009 11:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik kreeg hem vandaag binnen en hij staat nu zijn eerste rondjes te draaien hier



Snark
Usericon van Snark
Posted 26-05-2009 11:27 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

oke, ook maar effe bestellen dan...

dat betekent dat
http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/category.cgi?category=search&item=BTPL001CD&type=store
er uit mag

eenmaal andermaal ...




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2009 22:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 mei 2009 11:27 schreef Snark het volgende:
oke, ook maar effe bestellen dan...

dat betekent dat
http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/category.cgi?category=search&item=BTPL001CD&type=store
er uit mag

eenmaal andermaal ...





Verkocht! Email me maar ff met de gegevens


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2009 11:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 9:23 schreef varanus het volgende:
Godverdomme,wat was ik vroeger gek van deze band.Ik heb zelfs m'n zoon naar de zanger genoemd.Ik heb zelfs nog hard geprobeerd om one second goed te vinden,maar helaas is deze plaat geschikter als onderzetter voor m'n bierglas.Hierna heb ik ook niks meer gekocht van paradise lost.Heb trouwens wel enkele memorabele concerten van hun gezien,oa in Utrecht(central studio's geloof ik dat die tent heette..)Maar ja,het leven gaat door,ook zonder paradise lost(al draai ik met plezier hun ouwe werk nog steeds,ik heb in totaal 17 schijffies van hun staan....)


Tja, 6 jaar verder nu (de interpunctie is wat verbeterd.. ), en ook se smaak is wat veranderd. One Second vind ik nu dus wel een heerlijke plaat. Ben me effe wat gaan verdiepen en ben tot de conclusie gekomen dat ik redelijk wat heb gemist. Laatste plaat (In Requiem) heb ik wel, maar de DVD's en live cd's zijn totaal aan me voorbij gegaan. In het verleden heb ik een leuke Paradise Lost collectie opgebouwd, en wil die nu weer gaan uitbreiden. Dus als iemand iets aan kan bieden, schroom dan niet om te mailen...


spelfout weggehaald...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-08-2009 12:13 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Heb je die single collectie box al van ze? Ding staat hier aardig stof te happen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2009 12:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 12:13 schreef Sjaakie het volgende:
Heb je die single collectie box al van ze? Ding staat hier aardig stof te happen.


Nope, de singles wel allemaal. maar de box nog niet. Heb net een lijstje in het CD te koop topic gezet, kan je een leuk ruiltje voorstellen?


spelfout weggehaald...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-08-2009 12:24 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Check je mail.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2009 12:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-09-2009 8:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



Nieuwe clip


spelfout weggehaald...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-09-2009 9:30 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

AAArgh!!!! Hij moet nog verstuurd worden..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-09-2009 9:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 9:30 schreef Sjaakie het volgende:
AAArgh!!!! Hij moet nog verstuurd worden..


Nou, doe dat dan!!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-09-2009 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm die singles moet ik ook nog compleet hebben; staan gave extra nummers op.

quote:
Op 26 augustus 2009 11:33 schreef varanus het volgende:
Tja, 6 jaar verder nu (de interpunctie is wat verbeterd.. ), en ook se smaak is wat veranderd. One Second vind ik nu dus wel een heerlijke plaat. Ben me effe wat gaan verdiepen en ben tot de conclusie gekomen dat ik redelijk wat heb gemist. Laatste plaat (In Requiem) heb ik wel, maar de DVD's en live cd's zijn totaal aan me voorbij gegaan. In het verleden heb ik een leuke Paradise Lost collectie opgebouwd, en wil die nu weer gaan uitbreiden. Dus als iemand iets aan kan bieden, schroom dan niet om te mailen...


Ik kan mss wel aan die laatste 2dvd komen voor vrij weinig; heb je nog spul in de aanbieding?

Zelf moet ik trouwens ook wat PL inhalen, One second was mijn laatste aangeschafte cd van ze; cd's erna deden me niets meer, maar blijkbaar is het (on)heilige vuur middels In requiem terug opgelaaid? Is Faith divides us.. al gelekt?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2009 0:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-09-2009 9:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 23:21 schreef Mutilator het volgende:
Hmm die singles moet ik ook nog compleet hebben; staan gave extra nummers op.



Is Faith divides us.. al gelekt?


Nee, staan wel 3 nieuwe nummers op de myspace, en die klinken echt fantastisch! Rise of Denial is zelfs weer ouderwets heavy!



spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2009 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb nog ergens een shades of god shirt (zo'n all-over) liggen geloof ik ..


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen