![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedzo Hub ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Jullie doen maar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: En ik na beluisteren bijna denken dat Adrian toch spannend kon drummen, blijkt die plaat dus door een ander ingespeeld te zijn.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dat was mijn reactie ook toen ik daar achter kwam... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hehe... Ach we zullen het de 7e wel zien. Erg veel zin aan in ieder geval. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
De nieuwe toch maar besteld...als 2-CD met een 7"EP als bonus. De nummers op Myspace zijn echt enorm vet ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Damn, die 2-CD box incl. EP ziet er erg gaaf uit! En wat een vet album ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb 'em pas 1x gehoord, maar het zwaardere gitaargeluid beviel me in ieder geval wel al ![]() ![]() |
|
quote: Ja, vette verpakking he? En superplaat inderdaad ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik moet em weer opnieuw bestellen, de eerste is al versleten... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Laatste video, beestachtig sterk nummer dit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Waarom staan ze live niet allemaal in die zwarte jassen, zou een stuk stoerder zijn "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
LP, EP en CD versie van de laatste ook nog maar besteld.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Wil je daar nog steeds vanaf Koen? Heb nog steeds interesse, maar je geheugen laat je nogal in de steek... ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Laatst de Say just words single gekocht: staat goed B-kant materiaal op ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Eigenlijk zijn al hun singles de aanschaf waard, staat op allemaal leuk bonusspul. Ik zoek trouwens nog altijd de single "Fader", maar die is belachelijk slecht te krijgen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Deze week ook nog de Doomsday Symphony bootleg en de promo van Believe in Nothing op de kop kunnen tikken. Als er nog mensen zijn die "vreemd" spul van Paradise Lost kwijt willen, schroom niet te mailen, kan alles gebruiken... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hebben jullie de "B-sides & rarities" dubbelaar? Als je geinteresseerd bent in de singles, EPs e.d. is dit wel een goede collectie om te hebben. Vreemd genoeg staat deze release niet op hun officiele website maar is wel uitgebracht door Music For Nations geloof ik. ![]() |
|
quote: Nee verdomme, die zou ik nog wel graag willen toevoegen ![]() Edit: ding overigens ook nog nooit ergens te koop zien staan. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-02-2010 13:33] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb 'm een paar jaar geleden op eBay gescoord voor een zacht prijsje. Zat wel geen jewel case bij maar boeien. Straks maar weer es ff opzetten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 13-02-2010 14:26] ![]() |
|
Ook op Ebay nog nooit tegengekomen.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Die B-sides & rarities heb ik ooit gewoon bij de Media Markt gekocht. Iemand op last.fm beweerde dat het eigenlijk een soort semi bootleg en geen officieel goedgekeurd verzamelalbum is. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |