IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2009 20:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik was paradise lost al jaren uit het oog verloren (afgehaakt na shades of god), maar aan de hand van al die lovende woorden hier toch maar eens de myspace pagina bezocht. Muzikaal klinkt het best lekker, maar wtf is er met die zang gebeurd??? Ik moet denken aan tom warrior in zijn slechte dagen.

En die holmes had me toch vroegah een fijne grunt, zeg. Vooral lost paradise en in iets mindere mate op gothic. Shades of god is me duister, kan ik me niet meer herinneren en ik heb die cd een keer verkocht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snark
Usericon van Snark
Posted 22-09-2009 20:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 19:42 schreef varanus het volgende:
Maar ja, ik ben dan denk ik ook de enige op ZM die zijn zoon naar een bandlid van Paradise Lost heeft genoemd...


Ik wou mn dochter nog steve noemen maar ze werd doodgeboren dus had geen naam nodig

die nieuwe shit klinkt weer erg oke, gaat weer een bovenstebest feestje wezen



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 22-09-2009 21:02 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Vind Universal Dream wel heel erg op Pity the Sadness lijken
Verder een puike plaat die nieuwe, de rest kan me ook wel bekoren

edit: ander nummer dusch

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-09-2009 21:06]


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-09-2009 14:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Net in een winkel de nieuwe CD zien liggen, de boekversie. Zag er prachtig uit! Ben nu thuis de CD aan het luisteren en ik denk dat ik zo maar even terug naar die winkel ga...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-09-2009 14:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb ook de speciale editie besteld, hoop dat ie vanmiddag nog wordt bezorgd


spelfout weggehaald...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-09-2009 14:58 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 20:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik was paradise lost al jaren uit het oog verloren (afgehaakt na shades of god), maar aan de hand van al die lovende woorden hier toch maar eens de myspace pagina bezocht. Muzikaal klinkt het best lekker, maar wtf is er met die zang gebeurd??? Ik moet denken aan tom warrior in zijn slechte dagen.

En die holmes had me toch vroegah een fijne grunt, zeg. Vooral lost paradise en in iets mindere mate op gothic. Shades of god is me duister, kan ik me niet meer herinneren en ik heb die cd een keer verkocht.


Ik kan me redelijk vinden in jouw visie over de nieuwe plaat.
Ik heb ook maar eens de myspace bezocht.
Het klinkt beter als wat ze een paar platen ervoor maakten.
Hun concertlijst toont aan dat het definitief voorbij is dat Paradise Lost kan doorstoten naar het grotere publiek in de grotere zalen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-09-2009 12:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

De nieuwe plaat nu een tweetal keer gedraaid, en ik vind hem fijn. Is weer een lekker stukje muziek geworden.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-09-2009 11:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2009 12:50 schreef Mottighaerd het volgende:
De nieuwe plaat nu een tweetal keer gedraaid, en ik vind hem fijn. Is weer een lekker stukje muziek geworden.


Had em gisteren al verwacht, maar ze hebben geen haast bij selctvracht geloof ik En heb verdomme zo'n zin om em te draaien en de bijgevoegde vlag te knuffelen


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-09-2009 11:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 11:07 schreef varanus het volgende:
Had em gisteren al verwacht, maar ze hebben geen haast bij selctvracht geloof ik En heb verdomme zo'n zin om em te draaien en de bijgevoegde vlag te knuffelen
haha, wat ben je toch ook een fanboy he


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-09-2009 11:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 11:07 schreef varanus het volgende:
Had em gisteren al verwacht, maar ze hebben geen haast bij selctvracht geloof ik En heb verdomme zo'n zin om em te draaien en de bijgevoegde vlag te knuffelen


geweldig


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-09-2009 11:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 11:08 schreef NecRobert het volgende:
haha, wat ben je toch ook een fanboy he


Geef ik ruiterlijk toe hoor


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-09-2009 11:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zijn die godsgloeiende hoeren van Selektvracht hier gisteren net aan de deur geweest toen vrouwlief de containers bij de weg heeft gebracht, kan ik godverdomme weer een dag wachten godgodgodverdomme!!!!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2009 11:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Arme Hell_awaits...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-09-2009 11:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 11:09 schreef Mutilator het volgende:
Arme Hell_awaits...


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2009 11:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 11:06 schreef varanus het volgende:
Zijn die godsgloeiende hoeren van Selektvracht hier gisteren net aan de deur geweest toen vrouwlief de containers bij de weg heeft gebracht, kan ik godverdomme weer een dag wachten godgodgodverdomme!!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2009 12:12 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Arme Varanus
Vandaag geen gekke dingen doen, gewoon op een stoel voor de deur gaan zitten wachten en alles komt goed.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-09-2009 12:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 12:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Arme Varanus
Vandaag geen gekke dingen doen, gewoon op een stoel voor de deur gaan zitten wachten en alles komt goed.


Ik moet zo naar m'n werk Tot 10 uur


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2009 12:35 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

- Vrouw voor de deur zetten.
- Zoon uit het slaapkamer raam laten loeren met de verrekijker.
- Buren verstopt achter de struiken
De mogelijkheden zijn eindeloos!

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2009 12:35]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-09-2009 12:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 12:35 schreef Mottighaerd het volgende:
- Vrouw voor de deur zetten.



Ik heb vrouwlief verboden de deur uit te gaan vandaag


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2009 12:41 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Kijk, zo kom je ergens

[Edit: Ok, moeder de vrouw vandaag dan dus niet]

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2009 12:42]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2009 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*rent naar dat dorp van Guppie en mept bezorger lam*

gna gna


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-10-2009 9:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kon ik gisteravond toch eindelijk het kleinood stevig in mijn knuistjes pakken. Gruwelijk mooie verpakking, mooie digibook, inclusief mooie vlag. Meteen gisteravond helemaal beluisterd natuurlijk. En hij is weer belachelijk lekker Mijn plaat van het jaar staat alweer vast.


spelfout weggehaald...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-10-2009 17:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hehe, net de LP versie ook maar besteld bij de Large. Gratis, want ik had nog wat bonuspuntjes over.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-10-2009 18:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik denk niet dat ik Faith divides us - death unites us zo goed vind als In Requiem. Het nieuwe album is harder en hierdoor verliest men een stukje melancholie.

Maar ik wil ook zeggen dat het duidelijk een groei album is geworden. Langzaam maar zeker begint het kwartje, nummer voor nummer, te vallen. Kortom, in de eerste instantie mag hij dan een beetje tegenvallen maar ik gok dat ik dit na een paar weken echt een pracht cd ga vinden.

Faith divides us - death unites us heeft een beetje hetzelfde als A line of deathless kings van My dying bride. Harder en daardoor minder melancholiek. Toch zit er een soort gefrustreerde woede in die mij erg aanspreekt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2009 18:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2009 18:28 schreef XnegativeX het volgende:
maar ik gok dat ik dit na een paar weken echt een pracht cd ga vinden.




Dat weet ik wel zeker


spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen