|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wou mn dochter nog steve noemen maar ze werd doodgeboren dus had geen naam nodig die nieuwe shit klinkt weer erg oke, gaat weer een bovenstebest feestje wezen |
|
Vind Universal Dream wel heel erg op Pity the Sadness lijken Verder een puike plaat die nieuwe, de rest kan me ook wel bekoren edit: ander nummer dusch [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-09-2009 21:06] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Net in een winkel de nieuwe CD zien liggen, de boekversie. Zag er prachtig uit! Ben nu thuis de CD aan het luisteren en ik denk dat ik zo maar even terug naar die winkel ga... |
|
Ik heb ook de speciale editie besteld, hoop dat ie vanmiddag nog wordt bezorgd spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik kan me redelijk vinden in jouw visie over de nieuwe plaat. Ik heb ook maar eens de myspace bezocht. Het klinkt beter als wat ze een paar platen ervoor maakten. Hun concertlijst toont aan dat het definitief voorbij is dat Paradise Lost kan doorstoten naar het grotere publiek in de grotere zalen. |
|
De nieuwe plaat nu een tweetal keer gedraaid, en ik vind hem fijn. Is weer een lekker stukje muziek geworden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Had em gisteren al verwacht, maar ze hebben geen haast bij selctvracht geloof ik En heb verdomme zo'n zin om em te draaien en de bijgevoegde vlag te knuffelen spelfout weggehaald... |
|
quote:haha, wat ben je toch ook een fanboy he Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: geweldig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Geef ik ruiterlijk toe hoor spelfout weggehaald... |
|
Zijn die godsgloeiende hoeren van Selektvracht hier gisteren net aan de deur geweest toen vrouwlief de containers bij de weg heeft gebracht, kan ik godverdomme weer een dag wachten godgodgodverdomme!!!! spelfout weggehaald... |
|
Arme Hell_awaits... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Arme Varanus Vandaag geen gekke dingen doen, gewoon op een stoel voor de deur gaan zitten wachten en alles komt goed. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik moet zo naar m'n werk Tot 10 uur spelfout weggehaald... |
|
- Vrouw voor de deur zetten. - Zoon uit het slaapkamer raam laten loeren met de verrekijker. - Buren verstopt achter de struiken De mogelijkheden zijn eindeloos! [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2009 12:35] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik heb vrouwlief verboden de deur uit te gaan vandaag spelfout weggehaald... |
|
Kijk, zo kom je ergens [Edit: Ok, moeder de vrouw vandaag dan dus niet] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2009 12:42] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
*rent naar dat dorp van Guppie en mept bezorger lam* gna gna |
|
Kon ik gisteravond toch eindelijk het kleinood stevig in mijn knuistjes pakken. Gruwelijk mooie verpakking, mooie digibook, inclusief mooie vlag. Meteen gisteravond helemaal beluisterd natuurlijk. En hij is weer belachelijk lekker Mijn plaat van het jaar staat alweer vast. spelfout weggehaald... |
|
Hehe, net de LP versie ook maar besteld bij de Large. Gratis, want ik had nog wat bonuspuntjes over. |
|
Ik denk niet dat ik Faith divides us - death unites us zo goed vind als In Requiem. Het nieuwe album is harder en hierdoor verliest men een stukje melancholie. Maar ik wil ook zeggen dat het duidelijk een groei album is geworden. Langzaam maar zeker begint het kwartje, nummer voor nummer, te vallen. Kortom, in de eerste instantie mag hij dan een beetje tegenvallen maar ik gok dat ik dit na een paar weken echt een pracht cd ga vinden. Faith divides us - death unites us heeft een beetje hetzelfde als A line of deathless kings van My dying bride. Harder en daardoor minder melancholiek. Toch zit er een soort gefrustreerde woede in die mij erg aanspreekt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat weet ik wel zeker spelfout weggehaald... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |