|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
I am mine own redeemer...! |
|
jij bent dan ook kundig, ondanks dat WMP daar een andere mening over heeft... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Niet te hard typen, straks leest hij het nog. Boeiender |
|
Paradise Lost collectie es opnieuw op de foto gezet, laatste foto was niet echt meer up to date.... spelfout weggehaald... |
|
Ik maak zo nog wel een foto van wat jij nog niet hebt.. Nee joh, vette foto en een vette collectie!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
spelfout weggehaald... |
|
Geen Symbol of Life digi? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nu je het zegt... Nee dus... spelfout weggehaald... |
|
Bij de weg, de laatste blijft groeien, ik dacht eerst dat ik hem minder vond dan Faith..., maar ik moet mijn mening bijstellen geloof ik, deze klinkt krachtiger en weet mij steeds meer te pakken. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb Tragic Idol nu een keer of 3 geluisterd en ik moet zeggen dat ie me ook steeds beter bevalt. |
|
Ik heb 'm nog niet gehoord door de overwegend milde reacties, maar ik vond de nummers van Tragic Idol erg goed uit de verf komen om Metalcamp. Toch maar eens luisteren. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Zo'n "Fear of Impending Hell", echt, heerlijk nummer! spelfout weggehaald... |
|
Staan op 8 november in Dordrecht [Bibelot] en op 10 november in Utrecht [Tivoli]. Supports Lacuna Coil en Katatonia die Viva Emptiness in z'n geheel spelen. Check Facebook voor meer info. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Paradise Lost en Katatonia samen op een avond, nee, twéé avonden in het land? Luxe. Ben nog niet in de nieuwe grote zaal van Bibelot geweest. Beter die of Tivoli? |
|
quote: Nieuwe zaal van Bibelot is erg mooi. Prima geluid ook. Daar ga ik wel even een kijkje nemen. Vooral erg tof dat Katatonia Viva Emptiness in z'n geheel gaat spelen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt vet |
|
why? |
|
quote: |
|
quote: zodat ze het weer live gaan spelen!? |
|
quote: Hier heb je wat achtergrondinfo hierover: http://www.centurymedia.com/newsdetailed.aspx?IdNews=13499&IdCompany=3 Ben zeer benieuwd of Nick dit weer live gaat grunten! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb de 2013-versie back to back met het origineel geluisterd. Ben er nog niet meteen van overtuigd dat het er nu echt beter op geworden is, maar het is moeilijk om objectief te vergelijken als je de ene versie van het nummer al een jaartje of 20 kent https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Begrijpelijk. Ik vind het al te gek dat ze uberhaupt het al doen. Waarschijnlijk aangestoken door het Vallenfyre album? Hier kan je trouwens in de herkansing: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2013 23:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dankzij Ome W. laatst filmpjes van dit concert door zitten klikken: Nick klinkt daar beduidend vetter dan op de albums, had ik echt niet verwacht [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-10-2013 23:48] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |