IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-03-2010 18:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hm, ik zou zeggen: Paradise Lost, Autopsy en Darkthrone.


Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-03-2010 19:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 18:43 schreef Mark Z het volgende:
Dat is op Graspop al het geval.


Maar daar ga ik niet heen, dus niet relevant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-03-2010 19:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

+1


spelfout weggehaald...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-03-2010 23:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 18:22 schreef varanus het volgende:

Oeh Om een bron hoef ik niet te vragen denk?

Er is nog niks officieel bevestigd, dus doe maar niet nee. Maar er wordt in ieder geval aan gewerkt.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2010 17:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 23:28 schreef Hexegot het volgende:
Er is nog niks officieel bevestigd, dus doe maar niet nee. Maar er wordt in ieder geval aan gewerkt.


Nou, van mij mag het


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-03-2010 12:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Permanent Solution single op de kop getikt Heeft een poosje geduurd, vrij moeilijk te vinden. Ben nu wat cd/dvd/vhs PL items de 50 stuks inmiddels gepasseerd.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-03-2010 12:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vergeet ik True Belief '97 nog. Ook die heb ik te pakken, kreng is ook bijna niet te krijgen.

Edit: deze is ooit alleen in Frankrijk uitgebracht.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 11-03-2010 12:59]


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2010 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zie Varanus al zijn leuter door dat gaatje proppen van die schijfjes

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-03-2010 13:11]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-03-2010 13:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Rare ideeën heb jij over mij dan..


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2010 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. zit ik er ver naast dan?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-03-2010 13:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Best wel


spelfout weggehaald...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-03-2010 0:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Hij propt juist die schijfjes in het gaatje van z'n leuter.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2010 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vandaag op de deurmat...




[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 25-03-2010 19:54]


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2010 15:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog een paar promoposters van One Second op de kop getikt.


spelfout weggehaald...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-04-2010 15:54 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 February 2010 2:28 schreef Hypnos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Psy9-_SXIrc&feature=player_embedded

waar is de tijd ...


Destijds en nu nog steeds blijf ik dit een vage clip vinden. Met name die live opnames in de openlucht.
Een wazig hek vooraan, fans die van de security klappen krijgen d.m.v. een stok / knuppel en ze worden ook nog eens half om half tegen dat hek gedrukt door de menigte erachter.
Maar ze blijven enthousiast. Live ergens in destijds het oostblok??

Vet nummer in ieder geval.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2010 13:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oostblok moet haast wel ja. Idd erg goed nummer zoals bijna elk nummer op die plaat.

quote:
Op 3 April 2010 15:04 schreef varanus het volgende:
Nog een paar promoposters van One Second op de kop getikt.


Die met dat gezicht? Ik hoop dat je eten je nog smaakt..

Wat vind je eigenlijk van de Host, Believe in nothing, Symbol of life, Paradise Lost en In Requiem albums?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-04-2010 13:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 April 2010 13:45 schreef Mutilator het volgende:

Die met dat gezicht? Ik hoop dat je eten je nog smaakt..

Wat vind je eigenlijk van de Host, Believe in nothing, Symbol of life, Paradise Lost en In Requiem albums?


Toen Host destijds uitkwam voelde dat als hoogverraad, ik kon wel janken, was er gewoon ziek van. Ik heb Paradise Lost toen ook een poos niet meer gevolgd. Toen nummer 10, Paradise Lost uitkwam was ik aangenaam verrast en In Requiem vond ik fantastisch, heb ik toen nog voor Zware Metalen met 97 punten gereviewed. Ik heb toen toch ook de ontbrekende platen. Host, Believe in Nothing en Symbol of Life aangeschaft en ik moet bekennen dat ik nu zelfs van Host kan genieten, als is het wat mij betreft wel de minste. Symbol of Life draai ik zelfs regelmatig, Erased is een baas van een nummer!


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2010 11:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Jij vind het niks, gok ik?


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2010 11:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Host kon ik niet aanhoren en Believe in nothing vind ik maar 1 leuk nr hebben nl Mouth. De rest is me echt te suf. De andere albums ga ik nav jouw antwoord nog eens beter luisteren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2010 11:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Laatste al gehoord dan? Die is echt weer meesterlijk hoor!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2010 11:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De laatste is zeker ok, deed me af en toe aan het niveau van Draconian times denken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2010 11:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dan kan je In Requiem zeker weten ook waarderen!


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2010 13:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2010 22:49 schreef Hexegot het volgende:
Een klein vogeltje heeft mij ingefluisterd dat Paradise Lost heel misschien wel een speciale show met orkest gaat spelen op Summer Breeze...

Ssst.


Heeft dat vogeltje recentelijk nog iets laten horen?


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-05-2010 8:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Psssst....Hexegot..


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2010 20:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 17:03 schreef RadiumAngel het volgende:
Die B-sides & rarities heb ik ooit gewoon bij de Media Markt gekocht. Iemand op last.fm beweerde dat het eigenlijk een soort semi bootleg en geen officieel goedgekeurd verzamelalbum is.



Als iemand deze nog eens tegenkomt....


spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen