|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ga maar eens luisteren dan, in de hoop weer eens een Paradise Lost waardig nummer te horen. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Hmm, ik ben echt retenieuwsgierig. spelfout weggehaald... |
|
Hij bevalt. Alleen de zang van Nick Holmes is af en toe wel wat verneukt, ja. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ook maar eens in de download queue zetten. |
|
Tip voor de oldschool liefhebbers: Ik zie dat de Live death video van Paradise Lost nu bij Displeased op dvd te koop is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-02-2005 19:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die opnames zijn echt lekker, is die dvd officieel? heb eigenlijk nooit begrepen waarom die op die andere dvd er niet bijstond In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Volgens mij wel. Stond namelijk een tijdje terug iets over op hun officiele site. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat Nick effecten gebruikt is niets nieuws (luister maar naar het album Gothic) quote: Dit zou wel nieuw zijn Ik ben hoedanook benieuwd! (edit: script) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 17-02-2005 20:22] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Eeuwig zonde dat zo'n goeie deathgrunter dacht te moeten gaan zingen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-03-2005 19:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat album is mij wel bekend. Maar ik doelde op dit 'nieuwe' effect uiteraard. |
|
Aha, Nick heeft een nieuw FX-bakkie? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
de enige vette Paradise lost schijf die er ooit is gemaakt is voor mij Paradise lost"Lost Paradise"; ik heb ze toendestijds met de LP presentatie gezien in Leiden. Wat ik gewoon geniaal aan deze schijf vindt is dat het voor mij het gevoel geeft van Candlemass meets Boltthrower. "Gothic" was daarna nog aardig maar het miste het vette onheilspellende van de eerste. Ik had begrepen dat de band totaal afstand heeft genomen van de allereerste LP/CD. Maakt niet uit want bij mij knalt die vaak nog door de boxen vaak gevolgd door Boltthrower's "In battle there is no law " of "realm of Chaos" zijn er meerdere mensen bekend met het eerste schijfje van deze heren? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ah, ik heb hem alweer gevonden, ik had hem gewoon op mijn hoofd! |
|
uhr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ROFLCOPTER!1!1!1 |
|
quote: uitgeslapen zeker jij slet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hehe, in één keer goed. |
|
quote: maaruh reageer eens op mijn post in dit topic ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Oke: "Nee. " Hehe, ik moet er eigenlijk wel eens achteraan, maar dat moet ik bij nogal veel bands. |
|
quote: laat eens weten wat je er van vind als je het gehoord heb Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat zal ik doen! |
|
quote: Ja duh Zenial |
|
Hmm, die advance had een andere productie dan het definitieve album. Vooral grappig als je ze na elkaar draait. Gelukkig hebben ze op het uiteindelijke album het merendeel van die vage zangeffecten weggelaten. Maar ik weet het niet, paar keer gedraaid. 't maakt niet zo'n indruk als Symbol of Life. Er staan er paar erg zwakke nummers op. |
|
28 april: Paradise Lost Orphaned Land Society 1 Tivoli, Utrecht Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |