IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 29-01-2005 13:51 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Nou ga maar eens luisteren dan, in de hoop weer eens een Paradise Lost waardig nummer te horen.


Welcome to the Atrocity Exhibition


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-02-2005 23:41 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Hmm, vriend van me had net de promo van de nieuwe bij. Op zich degelijk. muzikaal wordt er weer her en der teruggegrepen naar vervlogen tijden. Hij knalt er bij mij niet meteen in, maar misschien is het een 'groei-plaat'. tot nu toe heb ik al hun albums goed kunnen verteren op Believe in Nothing na.

maar wat me vooral opviel was de zang. Er zit vaak een vaag effect overheen en daarbij zingt/schreeuwt Nick hoger dan we van hem gewend zijn. Bij vlagen gaat het zelfs lijken op Linkin Park zanglijnen en dat stoort me dus ronduit mateloos! Erg jammer.

Maar goed. vaker draaien en kijken hoe ik er over een paar dagen over denk.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-02-2005 9:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, ik ben echt retenieuwsgierig.


spelfout weggehaald...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 16-02-2005 20:56 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Hij bevalt. Alleen de zang van Nick Holmes is af en toe wel wat verneukt, ja.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-02-2005 21:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook maar eens in de download queue zetten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-02-2005 0:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tip voor de oldschool liefhebbers: Ik zie dat de Live death video van Paradise Lost nu bij Displeased op dvd te koop is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-02-2005 19:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-02-2005 7:05 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die opnames zijn echt lekker, is die dvd officieel?

heb eigenlijk nooit begrepen waarom die op die andere dvd er niet bijstond





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Sater
Usericon van Sater
Posted 17-02-2005 10:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Volgens mij wel. Stond namelijk een tijdje terug iets over op hun officiele site.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-02-2005 19:24 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 februari 2005 23:41 schreef neefherbert het volgende:
....maar wat me vooral opviel was de zang. Er zit vaak een vaag effect overheen .....


Dat Nick effecten gebruikt is niets nieuws (luister maar naar het album Gothic)

quote:
en daarbij zingt/schreeuwt Nick hoger dan we van hem gewend zijn. Bij vlagen gaat het zelfs lijken op Linkin Park zanglijnen en dat stoort me dus ronduit mateloos! Erg jammer.
.....

Dit zou wel nieuw zijn

Ik ben hoedanook benieuwd!


(edit: script)

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 17-02-2005 20:22]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-02-2005 19:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Eeuwig zonde dat zo'n goeie deathgrunter dacht te moeten gaan zingen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-03-2005 19:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 17-02-2005 21:30 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 19:24 schreef White Tree het volgende:Dat Nick effecten gebruikt is niets nieuws (luister maar naar het album Gothic)


Dat album is mij wel bekend. Maar ik doelde op dit 'nieuwe' effect uiteraard.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 20-02-2005 19:00 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl



Aha, Nick heeft een nieuw FX-bakkie?



invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 19:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

de enige vette Paradise lost schijf die er ooit is gemaakt is voor mij Paradise lost"Lost Paradise";

ik heb ze toendestijds met de LP presentatie gezien in Leiden.
Wat ik gewoon geniaal aan deze schijf vindt is dat het voor mij het gevoel geeft van Candlemass meets Boltthrower.

"Gothic" was daarna nog aardig maar het miste het vette onheilspellende van de eerste.

Ik had begrepen dat de band totaal afstand heeft genomen van de allereerste LP/CD.

Maakt niet uit want bij mij knalt die vaak nog door de boxen vaak gevolgd door Boltthrower's "In battle there is no law " of "realm of Chaos"

zijn er meerdere mensen bekend met het eerste schijfje van deze heren?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2005 19:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ah, ik heb hem alweer gevonden, ik had hem gewoon op mijn hoofd!


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 19:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

uhr


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2005 19:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Topic : Paradise Lost


ROFLCOPTER!1!1!1


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 19:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 19:53 schreef Schaep het volgende:
ROFLCOPTER!1!1!1


uitgeslapen zeker jij slet


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2005 19:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 19:54 schreef invictis het volgende:
uitgeslapen zeker jij slet


Hehe, in één keer goed.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 19:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 19:56 schreef Schaep het volgende:
Hehe, in één keer goed.


maaruh reageer eens op mijn post in dit topic ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2005 19:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 19:57 schreef invictis het volgende:
maaruh reageer eens op mijn post in dit topic ?


Oke:

"Nee. "

Hehe, ik moet er eigenlijk wel eens achteraan, maar dat moet ik bij nogal veel bands.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-03-2005 20:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 19:58 schreef Schaep het volgende:
Oke:

"Nee. "

Hehe, ik moet er eigenlijk wel eens achteraan, maar dat moet ik bij nogal veel bands.


laat eens weten wat je er van vind als je het gehoord heb


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2005 20:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 20:01 schreef invictis het volgende:
laat eens weten wat je er van vind als je het gehoord heb


Dat zal ik doen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-03-2005 21:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 maart 2005 19:33 schreef invictis het volgende:
zijn er meerdere mensen bekend met het eerste schijfje van deze heren?

Ja duh


Zenial


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-03-2005 22:53 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Hmm, die advance had een andere productie dan het definitieve album. Vooral grappig als je ze na elkaar draait. Gelukkig hebben ze op het uiteindelijke album het merendeel van die vage zangeffecten weggelaten.

Maar ik weet het niet, paar keer gedraaid. 't maakt niet zo'n indruk als Symbol of Life. Er staan er paar erg zwakke nummers op.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-04-2005 14:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

28 april:

Paradise Lost
Orphaned Land
Society 1

Tivoli, Utrecht


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen