IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Paradise Lost Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 21:35 schreef varanus het volgende:
Na one second heb ik niks meer van PL gekocht,en ik verzamelde echt alles van ze.Heb alle studiowerk tot die plaat,en alle bootlegs die ik kon vinden.Heb m'n zoon zelfs vernoemd naar de zanger(Nick)
Maar wat ze nu produceren moeten ze hun diiep voor schamen.Wat een kutmuziek...


edit;m'n zoon is al 10,dus dat was nog in hun echte goeie tijd
Bij displeased kun je nu een split van PL met bolt thrower kopen met demo;s van beide bands ...


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-07-2004 6:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Met oerlelijk artwork. Overigens vind ik het ook geen twee bands om te combineren al moet ik toegeven Bolt Thrower niet uit hun begindagen te kennen. Maar aangezien die per album nauwelijks verschillen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-07-2004 11:04 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Zijn die bootlegs/demos de moeite? Of is het rotkwaliteit?


A black heart can only find beauty in darkness.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2004 17:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 23:13 schreef Jenje het volgende:
Bij displeased kun je nu een split van PL met bolt thrower kopen met demo;s van beide bands ...



Ah,ga ik effe uitchecken


spelfout weggehaald...


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-07-2004 17:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 11:04 schreef Pyrexia het volgende:
Zijn die bootlegs/demos de moeite? Of is het rotkwaliteit?

Heb ooit gelezen dat de LP LP tegenviel omdat de demo's veel veelbelovender klonken. Mede daarom zijn ook die In Dub remixen gedaan.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2004 1:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

PARADISE LOST vocalist Nick Holmes will be conducting a Q&A (question-and-answer) session about the new album with the fans. You can post your questions for him at the band's official forum (you will need to register before you can post). After the band have recieved enough questions, they will be posting the answers in an article on the site.

As previously reported, PARADISE LOST have completed the recording process for their as-yet-untitled follow-up to 2002's "Symbol of Life".

The upcoming CD, which is being described by Holmes as "definitely the heaviest album we have done in the last ten years," was recorded primarily at Chapel Studios in Lincolnshire, England under the guidance of producer Rhys Fulber (FEAR FACTORY, FRONT LINE ASSEMBLY) and is the group's first to feature drummer Jeff Singer (ex-BLAZE).

Singer joined the group in May as the replacement for Lee Morris, who left the band in March due to "personal and musical differences." "Symbol Of Life", PARADISE LOST's ninth studio album, was produced by Fulber and was released in the U.S. through Koch Entertainment.

Working songtitles set to appear on PARADISE LOST's upcoming CD include:

01. Through The Silence
02. Shine
03. Sun Fading
04. Sanctimonious You
05. Redshift
06. Forever After
07. Getting Over The Madness
08. Accept The Pain
09. Close Your Eyes
10. The Laws Of Cause


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-10-2004 19:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ben benieuwd


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-10-2004 20:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 19:56 schreef Sater het volgende:
Ben benieuwd


Ik ook.Ben gek op hun ouwe werk.Dus die kant mogen ze van mij best weer uit.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, elke keer als een abnd roept : hardste ooit, dan denk ik yeah right .. zal vast wel weer een teleurstelling zijn


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-10-2004 21:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

whahaha inderdaad... maar wie weet ... vorige waren enorm ruk,....


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2004 10:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 oktober 2004 1:21 schreef Mutilator het volgende:
The upcoming CD, which is being described by Holmes as "definitely the heaviest album we have done in the last ten years,"

De laatste tien jaar? Dus zo 'heavy' als Draconian Times?
Als het nou de "heaviest album" sinds 15 jaar was dan kon het tenminste nog iets worden


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-10-2004 11:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

sinds een paar maanden heb ik die later albums ook gekocht en moet zeggen dat ze goed te doen zijn... je moet gewoon geen eternal en falling forever meer verwachten op die platen... de muziek is echt wel okee

desalwelteplus ben ik zeker vrolijker met een plaat in lijn met bijv draconian times


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-10-2004 11:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

hmmm kweenie. Als het weer als Draconian Times klinkt, klinkt het denk ik toch minder tijdloos als die plaat. Zulke klassiekers als die eerste vijf platen maken ze echt niet meer. Het zo gewoon minder impact hebben. Ik denk dat ze gewoon hun eigen ding moeten blijven doen en geen comeback proberen te maken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-10-2004 11:53 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die 'nieuwe' stijl zal er toch altijd wel doorheen sijpelen, maar een beetje steviger is nooit weg


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 08-10-2004 12:39 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 9:19 schreef Zenial het volgende:
Ach een tweede Draconian Times zou nog steeds leuk zijn

quote:
Op 8 oktober 2004 10:20 schreef Zenial het volgende:
De laatste tien jaar? Dus zo 'heavy' als Draconian Times?
Als het nou de "heaviest album" sinds 15 jaar was dan kon het tenminste nog iets worden

make up your mind


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2004 13:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 oktober 2004 12:39 schreef X-Act het volgende:
make up your mind

Hehehe fuut fuut fuut

Ach compleet kut was DT niet, maar het is gewoon helemaal niks vergeleken met hun eerste drie cds...


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-10-2004 13:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

vooral gothic is het uitmuntende bewijs dat sfeer en gevoel boven speltechniek en productie kan staan...

geweldige nummers maar de uitvoering en productie is 10xkut, wel grappig dat veel mensen (ik misschien ook wel) juist dat hun beste werk vinden


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-10-2004 20:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 13:56 schreef Aaaarco het volgende:
vooral gothic is het uitmuntende bewijs dat sfeer en gevoel boven speltechniek en productie kan staan...

geweldige nummers maar de uitvoering en productie is 10xkut, wel grappig dat veel mensen (ik misschien ook wel) juist dat hun beste werk vinden


Zeker een heerschplaat,maar kan niet tegen Icon op


spelfout weggehaald...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-10-2004 20:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 oktober 2004 20:25 schreef varanus het volgende:
Zeker een heerschplaat,maar kan niet tegen Icon op


Icon?

Lost paradise!!!

Speeltechnisch ook niet geweldig, maar wat een sfeer.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2004 21:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 oktober 2004 20:32 schreef webblaster wim het volgende:
Icon?

Lost paradise!!!

Speeltechnisch ook niet geweldig, maar wat een sfeer.


Sfeer is idd sterk op deze plaat; ken je de live video 'Live death'? Hierop staan erg goede uitvoeringen van deze nummers



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-10-2004 21:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, Bradford '89, die heb ik hier ook liggen.


Oud Vuil.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2004 22:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 oktober 2004 20:25 schreef varanus het volgende:
Zeker een heerschplaat,maar kan niet tegen Icon op

Ugh Icon, toen begonnen ze al met hun "True Belief"


Zenial


valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 08-10-2004 22:51 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 22:38 schreef Zenial het volgende:
Ugh Icon, toen begonnen ze al met hun "True Belief"


Welk ik nog steeds één van hun beste nummers vind


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2004 13:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wordt zolangzamerhand best nieuwsgierig naar die nieuwe plaat


spelfout weggehaald...


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-12-2004 13:56 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 1 december 2004 13:40 schreef varanus het volgende:
Wordt zolangzamerhand best nieuwsgierig naar die nieuwe plaat

Ik niet.


..


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen