|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
blijft toch 1 van de mooiste auto's ooit gemaakt! 911 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Doe mij maar het model uit de jaren 70 en 80. veel ranker en ook een veel rauwere wagen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mooi, maar hier ook weer liever het oudere model, zonder die "Duitse" spoilers van de laatste en met de originele velgen, die opzichtige alu's zijn meer iets voor onder een lowrider. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Meer Italiaans geweld Maserati Bora I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hell, 't zal idd het oudere model zijn, maar vond er niet direct foto's van. De eigenaar is iemand die hem koopt en restaureert om te hebben, en niet om te rijden. Hijzelf heef er al 500 meter mee gereden! Nu, hij zal bij een vriend in de garagebox staan en er zal nu en dan 'een beetje' mee gereden moeten worden, tot onze grote spijt... Vlug toch even een foto van het oudere model zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 09-12-2003 11:16] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Tsss, afknallen die lui, echt dat je met zo'n auto niet wilt rijden als als je hem hebt Noot: die zwarte is ook een ouder model denk ik. Die alu's hebben bij nader inzien wel een structuur die sterk op die van de originele lijkt, maar laagprofiel onder zo'n oude is niet altijd mooi. *edit, en met die spaken en bolle banden staat hij helemaal niet * Man man, in zoiets of een 911 Carrera RS 2.7 eens wat "glijden" moet gewoon zalig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-12-2003 11:20] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: laat me raden, jouw vriendin heeft zeker geen vier gaten? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
zo die site van alfa romeo is echt super http://www.alfaromeo.nl/ ook mooie auto's vooral de oude spiders. |
|
ook leuk: |
|
quote: T ging meer om het bontjas gedeelte |
|
quote: Opel is echt zoooooooo een jammerlijk saaie merk dat dit bericht eigenlijk gemodereerd zou moeten worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het mot niet gekker worden. Leeftijds en kledingsvoorschriften om in een bepaalde auto te mogen rijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En óveral dat saaie grijs. En dit geldt niet alleen voor Opel. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 09-12-2003 14:19] Je kan me de bout hachelen! |
|
huppah! |
|
quote: Wat een lelijke bak. |
|
quote: Ik ben nogal anti-bont. En dat zulke mensen dan in een kwijl-auto rijden vind ik jammer, en vindt ze dat niet waard. Maar laat maar *zucht* |
|
quote: ik vind dat juist 1 van de weinige interessante auto's...meestal kunnen auto's me niet zo boeien |
|
quote: Hell yeah! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: De enige die bepaalt of je een auto waard bent is je bankmanager. En als ge anti-bont bent dan is het simpel: koop het niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *faint* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En your point being? Ik zeg toch niet dat die mensen dr niet in mogen rijden. Ik gun het ze alleen niet. En bont kopen doe ik zeker niet d'oh! [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 09-12-2003 15:27] |
|
quote: haha... mwa het zijn wel goede wagentjes... alleen wij hadden wat pech ermee |
|
dit is nou helemaal mijn auto, vwspijlbus uit 1965 / 66 |
|
quote: BRUUT http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |