|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar dat is een 5 serie. Legatius postte een 6 serie..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Weet ik je was m'n edit te snel. |
|
quote: U bent god? Zo ja bestaat u niet, Zo nee |
|
quote: Voor jou ben ik god. Een god die je daarlijk gruwelijk gaat misbruiken. En voor nu: sterf, je gebruikt mijn lucht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Fast Eddy KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Is dit een Tucker? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
NEEN! |
|
Edsel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is dan weer een goede vraag |
|
quote: Aaaah! de wonde gaat weer open ,ik had enkele jaren geleden mijn zinnen gezet op zo'n model (525i wel), maar het was iets te kostelijk om mee te rijden En ja dat wordt wel afgedaan als een voddebak, maar zo'n rode met M-onderstel, mooie wielen (en dan met een LPG jawel) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
'68 Chevy NOVA! En dat voor maar $3,900! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: D'oh! Alsof je een US car koopt om in te rijden. Dat zou wel héél naïef zijn. Een US car koop je om jezelf gelitiem onder afgewerkte olie te smeren. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Geloof me, als zo'n bak me geen fortuin aan brandstof zou kosten reed ik echt niet in een Clio. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Brandstof is geen probleem. Linkerhanden des te meer. Een classic car rijdt niet uit zichzelf; het is een constante hartmassage. Geloof me... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Jij houdt van sleutelen, ik houd van rijden en het sleutelwerk aan een garage uitbesteden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Bingo! @Chel: Die Nova is ook goed! |
|
quote: Dan rijd je vast geen US car. Of heb je de Staatsloterij gewonnen? [Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 09-02-2004 13:56] Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
@ Elfensteen: zou jij MSN ff kunnen aanzetten? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik heb in de US een Explorer en een Dodge Ram gehad. Volgend jaar ga ik een Charger kopen. dusss KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee! Ik zit op m'n werk , je kan me wel even mailen though![/offtopic] |
|
hmmm, jammer. Ik zit nl. met een computerprobleempje ;-). So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ja, een Explorer of Ram is geen US car natuurlijk (niet wat ik daarmee bedoel: een auto van voor '80 met een V8). Een Charger? Als hobby-auto neem ik aan? Anders veel succes gewenst, en bel me dan over anderhalf jaar wanneer je hem weer weg wilt doen omdat je het zat bent er duizenden euro's in te gooien wanneer hij in de garage staat... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |