|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahahahahaha dat heeft ook wel wat |
|
Stop agressie in het verkeer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: support agressie in het verkeer; wat nou bumperkleven?!; *BLAAS!!!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hoezo frivool This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Ik denk dat het na een week wel stop met agressie, ten eerste zijn er weinig automobilischten over, en de overgebeleven zijn bang genoeg dat ze niet weg staan ook handig voor kortere routes, ffies door een huisje beuken en hoppa weer 5 minuten bespaart ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou hij is wat speelser en sportiever. Op zich niet slecht natuurlijk, maar als je voor klasse wilt gaan dan moet je voor de RR gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die heb ik zien rijden toen ik naar huis ging, hij is wel vet To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Z'n auto heeft een collega van mij: To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: Begrafenisondernemer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee dat is ie niet To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Geen auto maar de site van DE maker van custom bikes: http://www.westcoastchoppers.com/ De eigenaar is een zekere Jesse James . De EL Diablo is werkelijk schitterend. Ik heb ergens nog wat foto's van zijn showroom/garage liggen toen ik daar was. Zal ze eens een keer opzoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: heb laatst een docu gezien over die gast die nog showmodellen moest maken voor een show en was net bezig met z'n laatste El Diablo (Orange), geweldige motor en allemaal handwerk, zag er super uit! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Waar was die docu?!?!?!?!?!?! Ik vond het echt een relaxed kerel. Ik was toen student dus hij wist toch dondersgoed dat ik geen bike zou kunnen kopen maar toch nam hij de tijd om het een en ander te vertellen en laten zien. en......ik heb een stukje op de Diablo gereden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Stoer bakkie, is weer eens wat anders dan een golf gti'tje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hij heb nog leuke wagentjes ook, die docu was op discovery als ik me niet vergis met kerst een week geleden ofzo This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Ja man Rods zijn gaaf. Als het op discovery was dan wordt het vast herhaald. Ik kijk er naar uit, thx. Ik ga die foto's eens zoeken en scannen incl. mezelf op een Zilveren Diablo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ik heb die docu ook gezien echt vet die diablo's HEERSCH Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Qua nieuwere sportauto's is dit mijn lievelingetje... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Deze twee zijn ook wel vet: Lotus Elise Type 49 Lotus Elise Type 99T To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Fiat brava Rulez!!! "Sehnsucht" |
|
quote: die is leuk!! |
|
deze dus To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: hehe Jah Beter! Die heb ik ook,In het donkerblauw\zwart! hehehe Goed man! "Sehnsucht" |
|
quote: dan fiets is liever |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |