|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de moderne auto's van tegenwoordig juist afschuwelijk. Geef mij maar een mooie amerikaan. |
|
ik vind dit toch wel wat hebben voor een "nieuwe" bak: |
|
Mwa..dat is dan nog 1 van de minder lelijke moderne auto's, maar het kan zeker niet op tegen een amerikaanse auto. |
|
is wel een mooiere chrysler |
|
quote: Inderdaad deze is beter |
|
quote: Inderdaad deze is beter |
|
leuk leuk OEH BABY!!! Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
quote: 't is een chrysler.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:dus? Ik vind hem niet lelijk hoor... |
|
quote: Ik vind het ook een gave bak. Ik reageerde op: 'amerikaanse auto's zijn mooier' aangezien dit ook een Amerikaan is.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
O, op die fiets! |
|
quote: Een Daimler-Chrysler ja. Een halve Mercedes met Mercedesmotor en -techniek. Dus... |
|
quote: Is idd een Daimler-Chrysler hij is wel voor de fusie ontworpen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Echte mooie amerikaanse bakken bouwen ze al zo'n 20 jaar niet meer. Als ik aan een amerikaanse auto denk, denk ik aan een v8 moter, veel te lomp en veel te lang . Niet van die knullige europese autootjes. Maar dat is mijn mening. |
|
quote: 1-0 Chelman Je kan me de bout hachelen! |
|
Mijn oprit zou een ProStreet gerust kunnen waarderen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: amerikaanse oldtimers met het liefst v8 zijn altijd mooi, bijna allemaal wel. en de nieuwe uitvoering van chrysler vind ik echt lelijk, netzoals die voyager met die space neus blegh, |
|
quote: Wat nou geen mooie auto's in de laatste 20 jaar! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die vind ik inderdaad niet mooi... |
|
Deze lijken meer uit een computer spelletje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stelletje barbaren. Die Ford Tonka en Hummer 3 zijn maar concepten. Wel heerschende concepten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat moet ik wel toegeven Maar geef mijn maar een Maui Fiat( ),Zastava of en Polonaise echte Poolse degelijkheid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zastava is niet Pools. Dit is pure klasse. De Maybach is leuk wat gadgets betreft maar is wel heel erg kitsch, de Bentleys zijn iets te frivool...dit is pure klasse. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |