|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar zie je spoilers op die auto? En als je de wings bedoelt dan snap ik niet dat je op de vorige pagina de 59 Coupe De Ville postte, die objectief meetbaar de grootste vleugels ooit heeft gehad, en die dan weer wel mooi vindt..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat was ook meer een detailfoto die ik mooi vond, denk ik. Ik bedoel idd de wings. Bij sommige modellen vind ik 't beter staan als bij andere. Misschien ligt het ook aan de kleur van deze Plymouth, die ik spuuglelijk vind Misschien is-ie in zwart mooier edit: Hmmm zie je, zwart staat hem veel beter: [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 30-07-2004 20:42] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
en http://www.musclecarcalendar.com/FeatureCarsHome/60PlyFury/PF14.jpg Ok, ik ben overtuigd [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 30-07-2004 20:45] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Mustang Mach I 1969 |
|
the only pleasure is pain |
|
quote: wat in godsnaam is hier mooi aan? Ik zu nu pas aan de bestands naam dat het een subaru is, maar wat voor een.... |
|
Originele K.I.T.T. (uit knight rider) te koop op ebay: http://cgi.liveauctions.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2256298346&category=28193 |
|
quote:Rock 'n roll has taken my soul! hehehe, das mijn droomwagen, zou ik waarschijnlijk toch nooit kunnen krijgen omdat die krengen hartstikke belachelijk duur zijn *snif* Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Tja smaken verschillen nou eenmaal. Dit is trouwens een Subaru Impreza the only pleasure is pain |
|
quote: Ik hou zelf ook niet van Rice-Rockets maar deze ziet er niet eens zo slecht uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Duur? Volgens mij heb je hem dus echt voor onder de 10.000 euro hoor...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
kvin dat japanse racekreng eigenlijk nog best wel mooi Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Die rock-&-roll auto's hoeven van mij niet.. te veel glamourgehalte vooral met die spoilers aan de achterkant.... Als ik dan toch voor een amerikaanse klassieker zou gaan zou het eerder een Ford Mustang (zo'n jaren 60 geval) ook wel een cliché auto natuurlijk, maar wel een gave .. Die Subaru Impreza... ok .. smaken verschillen.. maar dat soort auto's ... damn.. wat zijn die lelijk.. |
|
De "Geile Droom" onder de geile droompjes: De Dodge Charger! All the posers: leave the hall! |
|
Wat!??! Fuck man.. ik dacht dat er in die tijd minder lelijke auto's gemaakt werden.. die grill.. argh.. .. als je zo'n auto ziet krijg je meer zin in stofzuigen dan in autorijden... |
|
quote: Mja, "ieder zijn ding" zullen we maar zeggen... Ik kan niet genoeg krijgen van die twee pics, laat staan het rijden in zo'n beest. All the posers: leave the hall! |
|
quote: Hehe laat dat nou mijn favoriete muscle car zijn! Charger Heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De glmaourgehalte is juist het doel natuurlijk.... Oh en het zijn GEEN spoilers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn pa zijn oude auto. Helaas verkocht On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mijn Clio heerst I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Denk je? Zou erg mooi zijn, die krengen zijn bijna nergens meer te vinden! (in een beetje redelijke staat that is) @Gunman: Tof bakkie Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Tssss poser. Subtiel kamerolifantje |
|
ze halen het allemaal niet bij |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |