|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: prrrrr LAI LAI HEI |
|
mercedes SLK natuurlijk, de enige echte vrouwelijke sportauto |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nietus, dat is de Ford Puma! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oops... Sorry voor de grootte!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Een GOLF GTI zwart of een OPEL KADETT GSI. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
is dat in ofzo een username met witch erin |
|
MANTA !! MANTA!! [Dit bericht is gewijzigd door NecroDemon op 22-09-2003 22:55] |
|
is dat in ofzo een username met witch erin [/quote] mmmm volgens mij was ze 1 van de eerste of niet? Let´s bring back the METAL |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 22-09-2003 23:03] Let´s bring back the METAL |
|
Let´s bring back the METAL |
|
|
quote: aaaaaaaaaaaaah mooooooooi!!! Die mercedecen of hoe je dat woord schrijft...zijn echt lelijk!!!!!!! *heeft t niet zo op die nieuwe auto's* LAI LAI HEI |
|
quote: yuk , dit vind ik dus echt lelijk, geen elegantie of zo, yuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jammer Draconian had een mooi plaatje geweest toch, maar lief dat je dat voor me heb willen proberen ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: maar rijd wel Let´s bring back the METAL |
|
quote: dat wel, maar een overlelijke overopgezetten golf ook, een een wrak rijdt ook nog steeds. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zodan dan rijd als een tierelier man. Wat voor bolide doe jij dan besturen als ik vragen mag?? ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: ik heb nog geen rijbewijs, maar als ik een wagen zou aanschaffen heb ik liefst een wagen met toch een enige vorm van elegantie, geen zo'n schijtkleur enzo. Alleszins geen opgezette bak als deze, zo'n wagens zie ik echt niet graag. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
quote: dat is alleszins al beter, maar ik zou eerder rijden met een wagen met enige vorm van elegantie, of een schattig uiterlijk, een mooi kleur. Snel moet het zeker niet gaan voor mij, je mag toch nergens meer dan 130km/h rijden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja maar dit is ook een race-model dus dan zit er van alles aan en ik hou nu eenmaal van snelle auto´s ben een stugge rijdster als ik het zeggen mag, maar hopelijk ook een oplettende. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: een eend! Let´s bring back the METAL |
|
quote: zuipende stinkende lelijke bak is het. Geef mij maar wat nieuws! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |