|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien is dit wat voor je: Of dit: ... .... ..... aaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAARgggggggggghhhhhhh!!! |
|
quote: Neukuh? quote: Ja, vooral de quatro natürlich! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2004 21:04] |
|
quote: De Audi 80 heerschte heel hard, met name in de cabrio versie. Helaas is het inmiddels tot een enorme proletenbak verworden Dit is ook een groot nadeel van een BMW. Na twee jaar moet je ze inruilen want anders rijd je in dezelfde auto als de locale trainingspak dragers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De FIAT Multipla is anders wel heel veilig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zie dat ik al vorig jaar de juiste auto voor Sarah postte. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je hoeft inderdaad autodiefstal niet te vrezen |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die multipla is echt oerlelijk.. maar wel origineel.. Erg mooie auto's vind ik zelf de Volvo S80 en de Peugeot 407 ... |
|
quote: SLAYORRRRRRRRRR!!! |
|
quote: DIT is mijn droomauto: Pontiac Firebird LAI LAI HEI |
|
quote: De 407 wordt wellicht mijn volgende auto. Anders een Audi A4. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik kan er niks aan doen maar wat muscle cars betreft zijn er maar drie opties wat mij betreft: Corvette en dan in de modellen van tussen 1967 en 1974 Chevy Camaro - fout maar prettig Dodge Charger - 1969, 1970 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jeps ook heeeeeeel fijn ja enne niet te vergeten de Chevy VAN Oudjes dan antuurlijk ook he, allemaal oudjes, alle nieuwe auto's zijn lelijk LAI LAI HEI |
|
quote: Dit is absoluut niet waar. Op autodesign gebied zitten we sinds pakweg 2000 in een van de vruchtbaarste periodes sinds decennia. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Anyway. Over auto's kan ik heel lang lullen want het is en blijft een van mijn favoriete onderwerpen. Maar ik moet er nu vantussen. Speciaal voor Valorian mijn volgende bak : Wel een beetje een jammere foto dit trouwens... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hé deze staat bij mij in de straat, compleet met ddr bordje op de bumper!!! |
|
@Chelman.. 407 .. heersend.. Maar in mijn huidige financiële situatie leg ik mijn prioriteiten niet bij een auto.. (vandaar dat ik de komende tijd gewoon lekker in mijn Fiesta uit 93 blijf rijden ( [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-07-2004 21:40] |
|
quote:lelijk? dit is de meest geweldige auto ooit :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik ga voor ouwe bakken Jammer alleen dat ik nog steeds geen rijbewijs heb Al kan ik ook wel gecharmeerd zijn van wat nieuwere Amerikanen: De Pontiac Firebird Trans Am of de wat nieuwere modellen van de Buick Park Avenue "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Spyker C8 Laviolette |
|
Ik wil deze, maar wel in het zwart, dat rood is nu net 'n tikje te decadent. |
|
quote:HEERSCH! Wat vind je van de Plymouth Fury? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Gelukzak! Die 407 is echt mooi! Héhé, voorliefde voor Ami's, maar dan toch blij met een Franse leasebak ...maar die wijnzuipers kunnen wel knappe auto's bouwen, I'm hooked. ... Ooit *zucht*: [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-07-2004 11:13] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Inderdaad. Het feit dat het Frans is is inderdaad het enige nadeel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |