|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach .. als ik zoveel poen heb dat ik zo;n bak als 2e/3e/4e auto kan kopen zullen die boetes me ook me reet roesten gok ik ... |
|
quote: Nope,stelt dan niks meer voor idd spelfout weggehaald... |
|
Die Firebirds kosten niet veel, dus echt veel geld heb je niet nodig om er een te scoren..... Minder dan 10K Euro KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: He medeheersers, ik zag vandaag die 407 die jij misschien gaar rijden. Hoewel ik niks heb met peugeot was dat toch wel een erg vette bak! |
|
de 205 en 306 heerschen iig |
|
2 x Alfa Spider: |
|
|
|
Die fles was gaan lekken omdatie bevroren was en daarom had ik em in de wasbak gezet. Opeens zat die spin erop! |
|
Je moet je bier ook niet in de vriezer leggen .. gkke limbo .. |
|
Dat had ik ook niet, hapsnurker. Dit was de reservekoelkast en wat ik niet wist is dat ie erg hard koelt.. |
|
Ok What da fuck is een hapsnurker??? |
|
quote: Geen idee. 1 van de stoere uitdrukkingen die mijn militaire broer nogal vaak naar mijn edele hoofd slingert. (onvoorstelbaar wat zijn 'vocabulaire' is uitgebreidt sinds hij in het leger werkt..). Best wel off topic allemaal he? Ontopic: deze rijdt ik regelmatig voor werk |
|
quote: ROFL |
|
quote: Yep,maar toch teveel voor mij om dat voor een auto op te hoesten helaas.. spelfout weggehaald... |
|
heb deze ingehaald op een dijk tijdens een fietsritje, reed 30 km/h (max) en heb em effe goed bekeken, voordat ik em inhaalde pfoeh, toch mooie bak hoor.. |
|
Een firebird kan wel mooi zijn, elk model eigenlijk. Ik heb niet gouw ergens spijt van (tijdverlies) ...maar wel van het feit dat ik zo'n bak (wel V6) heb laten staan voor €4000 (weinig km en LPG, -->jaja wermanssportbak) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja! Die zijn mooi! En ook nog zeer betaalbaar. Bovendien is hij ook in een diesel uitvoering van bijna 140pk beschikbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn droom"wagen" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Zo één wil ik nog steeds eens voor m'n verjaardag krijgen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: En dan nog vrolijke bloemetjes erop en hendrix in de stereo. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Neen, pekzwart met zilveren tekening erop en dan Emperor in de stereo Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Poeh, knoeier. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Hippie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehe,de favoriet van Chris Barnes(six feet under...) spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |