|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou poeh hey! En dan weet je het wel... Subtiel kamerolifantje |
|
Topgear heerscht .. die kijken tenminste of een auto cool of uncool is ... EN ze doen aan autodart |
|
Alleen jammer dat ik nooit zo'n mooie auto onder mn reet krijg. Tenminste, niet een die ook van mij is. Subtiel kamerolifantje |
|
Hard leren en werken meid |
|
quote:Pfff! Werken... Of gewoon op mn rug gaan liggen bij een héle rijke vent. Subtiel kamerolifantje |
|
Normaal gezien val ik niet zo op de hedendaagse sportmodellen maar deze hier vormt een uitzondering, die bak vind ik echt adembenemend mooi: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Nieuwprijs vanaf 19.000 euro. (en in de allerduurste uitvoering ongeveer 32.000) Dat noem ik niet echt een onbereikbaar ideaal.... ...zeker niet als je bedenkt dat een gemiddelde nieuwe auto in NL rond de 25.000 kost.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-10-2004 23:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat kan ook ... wees blij dat je een vrouw bent ... |
|
Auch!! Zeer mooi! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Och ik zoek gewoon een gave oude VW bus ... Zwart schilderen en er dan duivels en pentagrammen opzetten Hoezo altijd parkeerplaats ... |
|
Zo'n ouwe VW bus staat er vlakbij mijn school (Breda, St. Joost). Alleen toen ik er pas voorbijwandelde wilde dat apparaat niet starten, hehe... |
|
Die bussen zijn gaaf! Bedje achterin en lekker mee rondtrekken! |
|
Juist! Lekker handig op festivals of als je ineens bedenkt dat je een weekje weg wil. Subtiel kamerolifantje |
|
Ja, maar hij wilde niet starten, dus dan kom je niet ver, hehe... |
|
Juist En dan een lekkere simpele tamelijke lichte auto voor gewoon woon/werk verkeer ... |
|
mMaakt niet uit toch? Kun je lekker maffen achterin terwijl je wacht op de ANWB. Subtiel kamerolifantje |
|
Hehe ja, daar zit ook weer wat in. Voordat de ANWB eris, zijn de assen ook doorgezakt... Juist... |
|
Nha, gewoon motor reviseren of andere motor erin laten leggen ... pech onderwge zuigt apenballen |
|
Dit is een mooie, smaakvolle auto. Bentley heeft hiet een ENORM goede zet gemaakt! Hij is relatief laag geprijsd (229k) en daarmee gericht op een wat jongere publiek dan de Rolls (die momenteel geen coupe meer voert). Het heeft blijkbaar gewerkt want ik zie er bijna elke dag een op de snelweg terwijl Bentleys vroeger ZEEER dun gezaaid waren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hahaha, zoek ik daar een plaatje van die bus, krijg ik dit: |
|
@Chel : Die grill is bijna zo mogelijk lelijker als die van de laatste jaguar , een ommeuinge pijpbek @Ouwe : GAAAAHAAAAAAAFFFF, maar mag de weg vast neit op ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-10-2004 23:23] |
|
quote: Smaak heb je niet, maar dat heb je al bewezen met een voorliefde voor hippie vans. Maar wat die X-Type Jag betreft heb je gelijk. Ik vind dat een enorm jammere auto. Jaguar hoort een exclusief merk te zijn en niet een plebsmobiel. Dat ding is gewoon zelfs voor mij betaalbaar en zelfs goedkoper dan de Volvo waar ik naar keek. Dat is gewoon niet juist. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-10-2004 23:25] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, nee, denk het ook niet Maar lekker contrast, die Bentley en die VW, hehe Hier nog zo'n gave bak, hahaha: http://www.oldbug.com/artifact.htm [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 10-10-2004 23:25] |
|
quote:Ja sorry dat ik je voorliefde voor exorbitant lelijke auto's niet deel ... maar wat heb je nou aan zo'n bak? Alleen de show off waarde is groot ...de overdaad aan motorkracht en luxe haal je er op de Nederlandse snelweg niet uit IMHO, en dan heb ik liever een wat simpelere auto met meer ruimte en een zuiniger verbruik en belasting en verzekeringstarief. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |