|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
aaaaaarghhhhhhhhhhhhh Let´s bring back the METAL |
|
quote: De OUDE kever wel te zeggen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: haaajaaaaaaaaa me naamgenoot geweldig Let´s bring back the METAL |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
De Lamborghini Murcielago R-GT Bloedje mooi. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Jammer dat we van die klotedrempels hebben in Nederland! the only pleasure is pain |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Met deze kun je de drempels helemaal vergeten. Een vleugel is leuk, maar dit slaat alles. Uitlaatje!! Voor meer van dit soort ongein : http://www.stupidnorthernmonkey.co.uk/ the only pleasure is pain |
|
Beetje wegdromen mag af en toe Een van de mooiste auto's ooit, ik blijf erbij...*zucht* Als ik zo eentje zie valt mn bek nog steeds open In een andere kleur (gewoon vuurrood ofzo) met andere wielen ofzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tiger 2 Tank Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@invictis Die parkeert wel handig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zekers, geen problemen met files, politie, parkeren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wauwie..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Normaal ga ik meer voor de oudere wagens, maar voor deze zou ik wel een extra garagebox huren: Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: This car actually turns me on |
|
quote: Zeker die velgen! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hehe, leuk om onder vrachtwagens door te rijden: changed to 'ouwe' |
|
quote: ARGH!!!!!!!!! LAI LAI HEI |
|
zo'n strijkplank hebben we ook thuis, leuk ding, tot je erin moet rijden Ik heb gesproken |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 02-10-2003 10:09] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Jullie hebbe...... Ruilen voor een rode Clio 1.9D!!!!!????? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmmz...jammer...echte auto-sloeries hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Blijft wat mij betreft de mooiste Countach. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-10-2003 13:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ik blijf oude saab autotjes mooi vinden en dan bedoel ik niet die oude lelijke verrotte maar de mooie... als iemand me uit kan leggen hoe ik hier een foto op plaats zal ik even een foto'tje plaatsen [Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 03-10-2003 12:31] we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |