|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Vanwege het idee dat Opel (was ooit weer *wel* betrouwbaar) goedkoop en betrouwbaar is. Dat tweede nu is een mythe. Laat mensen gewoon Seat gaan rijden, ziet er nog okee uit ook. Sorry Orion, maar Opel is een storingsgevoelig KUT-merk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lotus Elice S111 Dit wordt mijn auto later To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
deze zag ik laatst in de stad, best een leuk wagentje |
|
Die zien er wel vet uit To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote:Is een vrouwenauto |
|
quote: Uiterlijk ja. Zodra je er echter in een hebt gereden gaat je mening gelijk veranderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Opel is echt DE meest gaye merk in de wereld. Ik moest ooit een paar maanden in een Opel Vectra (zo'n nieuw raar model) rondrijden als vervangende auto en ik schaamde me werkelijk dood. En die Astra da's pas een lelijke bak. Maar ja smaken verschillen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die elisse heeft is echt ,ooi, is al jaren mijn favoriet dit is mijn Signature |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
You know what they say: 'A Vette makes 'em wet!' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat zijn ze van mij ook, maar hij moet eigenlijk in het geel zijn dan zijn ze veel en veel mooier vind ik To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
BMW Z3, die zou ik wel willen hebben: (niet dat ik 'm ooit zou kunnen betalen) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Als je genoeg geld heb om hem tekopen dan verkopen ze je hem toch niet, want je moet ook nog de verzekering en het onderhoud kunnen betalen To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: tweedehands kosten ze tegenwoordig niet veel, het is inmiddels een onwijze sjonniebak geworden. edit: Binnen vijf minuten een gevonden: http://www.marktplaats.nl/markt/autos/bmw/58490.htm?zoek=z3&oudei=15 Vraagprijs 14950, waarschijnlijk te koop voor rond de 12000. Best te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-01-2004 13:06] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Tuurlijk verkopen ze hem wel, wat hebben ze nou te maken dat JIJ je belasting niet kan betalen? Dat maakt hun winst niet minder! |
|
quote: Hahahahaha, ik moet nog beginnen met lessen!!! Ik ben dus nog niet eens op zoek naar een auto, wat uiteraard niet wil zeggen dat ik auto's niet mooi kan vinden. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Wow, die is inderdaad machtig!! I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it. |
|
quote: Ja daar heb je weer gelijk in To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote:Hehe, en je broer heeft een goede muzieksmaak goed, ik hou wel van mooie Amerikaanse bakken! Maarrrrrr sommige "moderne" bakken vind ik ook wel mooi |
|
quote: Dat weet ik dat ie een goede muzieksmaak heeft Ouwe bakken zijn wel veel mooier dan de moderne bakken, maar de moderne bakken mogen er ook wel zijn To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
|
|
quote: Ik vind ze echt afschuwelijk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Die is zeker wel vet To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |