|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amerikaanse auto's zijn per definitie al kut, dus wat dat betreft snel klaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lekker zitten heerschen in me driekeuzeautoke's vandaag. Voorlopig neig ik naar de Volvo wat mij enigszins, positief, verraste. Heerlijk rustig maar toch scherp wanneer je het wilt en een superinterieur. De Saab is wel een tikkie sneller en had prettigere remmen die zelfs na een paar stoute remproeven niet aan fade onderhavig waren. edit: Mijn pa moet ook een nieuwe auto scoren binnenkort dus heb ik hem ook meegetrokken. We hebben de nieuwe A6 gechecked. Maar...het allerbeste was toch een proefritje in de 5.7L V8, 1 op 6 rijdende Chrysler 300c. Wat een heerschbak. Wat een kracht. Ik was werkelijk positief geshockeerd toen ik het interieur zag. Heerlijk Europees aandoende interieur met hoogwaardige materialen. De Yanks maken heerschbakken maar hun interieurs vond ik altijd een beetje zwakjes. Dit was een verademing. En het allerbeste van deze auto (behalve de 5.7L V8 dan) is het feit dat het achterwielaangedreven is en NIET zweeft maar scherp stuurt. Dankzij de overheid is die helaas achterlijk duur maar aan de andere hand heb je voor dat geld geen andere V8 met zo'n brute motor. Dit is hem dus. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-09-2004 20:50] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In hoeveel verschillende Amerikaanse en niet Amerikaanse bakken heb je gereden om dit onderbouwde oordeel te vellen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
geen officiele bak, maar waar is BMW toch mee bezig? Om te janken zo lelijk...... |
|
Dit is meer een studie in technologie dan in design denk ik zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
i know, maar dat kun je ook op een verantwoorde wijze doen als je het H2 verhaal er omheen wilt en moet verkopen... ik vind bijna alle BMW's op dit moment qua design niet veel soeps....de lijn wordt in ieder geval bij alle wagens consequent doorgetrokken.........hoe fijn de auto's ook rijden, het is nu wachten op de winstwaarschuwingen van het bedrijf. |
|
De 5,6 en 7 series zijn schitterend. De 7 en de 6 verkopen immens goed in de VS en de 5 serie verkoopt als vanaouds goed in Europa. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
over smaak valt wel degelijk te twisten IK vind er geen ruk aan, die 5 serie is wel okay overigens ik doel meer op deze druif hieronder.... |
|
quote:Gheghe, Jeremy draaide in Top Gear thrash metal, omdat het bij een agressieve rijstijl pastte. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De X3 is inderdaad een walgelijke bak. Het ziet er werkelijk niet uit en ik lach iedereen uit die in zo'n unit rondrijdt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Je drukmaken over mooie auto's is veelal een teken dat je denkt dat je een te kleine penis hebt." S. Freud. |
|
IK HEB EEN KLEINE AUTO! |
|
|
|
voorkant mooi, achterkant oer en oer lelijk I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik wist dat er een voordeel zou zitten aan het hebben van een oude roestig witte peugeot 205 xs |
|
quote: Enorm jammer inderdaad. En dat voor een van mijn favoriete merken! De visuele gelijkenis met Subaru (waarmee ze samenwerken) is voor de kenner overduidelijk en voor de liefhebber onverteerbaar. Subaru is een stijlloos merk die een ding SUPERGOED doet: supersnelle 4WD auto's bouwen. Ze moeten zich niet gaan mengen met een stijlvol en ingetogen merk als Saab. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ongeveer dezelfde Volvo Amazone hebben wij thuis staan. Gave auto! Waag eens een dansje! |
|
quote: Dat zijn echt zeer gave bakken inderdaad.. al schijnen ze ('van horen zeggen') niet bepaald lekker te rijden... maarja, zo'n bak koop je ook niet voor woon-werk verkeer natuurlijk.. @Chelman: Die Chrysler valt met tegen.. vooral qua uiterlijk.. net een zilver gespoten tank.. (aldus de ford-fiesta-rijder.. lol), ga toch gewoon voor die 407 !, of, indien je het toevallig breed hebt, voor de 907 |
|
ultieme volvo; |
|
Ik heb vorige week in een Honda S2000 gereden, wel bizar hoor zo'n bak met 9000 toeren. Sowieso ook een leuke auto. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Wat een schitterende wagen! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Maar Stig moest wel -tig keer oefenen voordat hij met de Porsche een bepaalde bocht door kon komen zonder te spinnen. De Mercedes rijdt dus een stuk comfortabeler voor niet coureurs. the only pleasure is pain |
|
quote:De 407 rijdt iig prima respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |