|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Z4 heerst em er dik uit man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Doe mij maar 'n Z8, zwart "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Gave pic Valorian. Volgens mij zijn vleugeldeuren erg handig als je te krap geparkeerd staat. the only pleasure is pain |
|
quote:Volgens mij eigenlijk niet. Gaan die niet langs opzij naar boven? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik vind de jaguars altijd erg mooi. Vooral het wat oudere doch klassieke model. |
|
quote: Je hebt gelijk, dit kost eigenlijk alleen maar meer ruimte. the only pleasure is pain |
|
quote: Tnx! Helaas kan ik de foto's niet meer bekijken.. Wij hebben door de lange files de VW Polo Cup (niet jammer), de Porsche Cup ( ) én de Formule 3 () moeten missen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ah die was gisteren bij Top Gear ... vette bak |
|
En zooooo f*ckin snéééél! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
te lange neus.......is net pinokkio, wordt deze ook langer.....of liegt deze altijd? |
|
Zo te zien heeft die al mooi wat gelogen, die neus kan bijna niet langer worden |
|
quote: Da's vreemd, hier kan ik ze nog wel zien. Tip voor volgend jaar: Zet je auto bij het station in Haarlem neer en ga het laatste stukje met de trein. In Zandvoort stond het verkeer echt vast. We zijn pas tegen een uur of zeven naar het station gelopen en toen was de file nog steeds niet opgelost. the only pleasure is pain |
|
quote: Goede tip, we hadden zelf inderdaad ook al zoiets bedacht. Of we gaan volgend jaar gewoon wél het hele weekend en nemen een hotel in/bij Zandvoort. We zijn zelf rond zes uur weggereden, en waren rond 11 uur 's avonds thuis (mét tussenstopje MacDonalds). Over de heenweg hebben we ook iets meer dan 5 uur gedaan. Niet leuk meer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Maar wél een automaat. Veel liever zo'n grote chromen pook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: automaat? |
|
quote: joah, Mercedes SLR is een automaat weet je wel. Niet zelf schakelen enzo... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: voor een ultimate sportscar dat het moet zijn.......pffff...zeker ook een snelheidsbegrenzer aanwezig... |
|
quote: Ja, eentje van 334 km/uur. Het heeft de snelste rondje ooit op de TopGear circuit gereden. Snel dan de Murcielago et al. Hij remt ook binnen 70m van 200km/uur naar 0. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja, die mercs liggen ook vol met computerzooi/elektronica heb ik eens ergens gelezen. Zodat je als je eens sportief een bocht door wilt trekken, je direct gecompenseerd wordt. Zal eens navragen of dat écht zo is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: En? Hoe beviel het de heren? Die automaat? |
|
Vriend van me heeft er zo eentje: Dude is 18 jaar oud, en heeft toch een vrij prijzige auto. Alleen dan verlaagd, met andere bumpers, en 18" velgen. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 14-09-2004 20:08] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Een automaat rijdt fijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar het gevoel van zo'n grote pook in je hand ontbreekt dan toch he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: schijnt een goed een prettig stuk ijzer te zijn als je ermee rijdt, maar ik vind er geen hol aan qua uiterlijk......net zoals de ultieme racer, de Nissan Skyline.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |